Łukasz Szewczyk18.08.2010 (23:26)brak komentarzy

Wyborcza.biz i TVN CNBC badają przedsiębiorstwa

Od sierpnia 2010 spółka 4P research mix wspólnie z serwisem Wyborcza.biz i telewizją TVN CNBC Biznes prowadzi projekt Small Business DNA. To comiesięczne badanie mikro i małych przedsiębiorstw realizowane metodą panelu online, które pokazuje potrzeby i poglądy drobnych przedsiębiorców.
Small business (www.small-business-dna.pl) to około 99% firm w Polsce, przeszło 50% pracujących i źródło połowy dochodu z całego sektora przedsiębiorstw. Mimo dużej skali, wiedza na temat potrzeb i poglądów drobnych przedsiębiorców jest zadziwiająco mała. Ten stan ma zmienić nowy projekt – Small Business DNA.
Chcemy, aby Small Business DNA prezentował opinie właścicieli firm mniejszych i najmniejszych. Chcemy uczynić z tych opinii ważny głos w debacie gospodarczej. Głos, z którym powinny liczyć się osoby podejmujące kluczowe decyzje gospodarcze oraz firmy z otoczenia biznesowego małych i mikro przedsiębiorstw – powiedział Włodzimierz Daab, Prezes 4P research mix.

Badanie Small Business DNA będzie prowadzone co miesiąc w formie panelu online dla mikro i małych przedsiębiorstw. Zostaną one także zaproszone do otwartej dyskusji na tematy ważne dla small business w ramach społeczności firm skupionych w panelu. Prowadzący projekt będą również zbierać przez SMS opinie drobnych przedsiębiorców na aktualne, „gorące” tematy.

W skład badania Small Business DNA wchodzą następujące moduły: comiesięczny Indeks koniunktury small business (SB), raporty tematyczne poświęcone obszarom ważnym z punktu widzenia SB, pytania zadawane przez dziennikarzy serwisu Wyborcza.biz oraz TVN CNBC Biznes, a także pytania dodatkowe zadawane przez klientów projektu.

Pierwsze wyniki Small Business DNA zostaną opublikowane na początku września br.
4P research mix