Łukasz Szewczyk28.08.2010 (0:04)13 komentarzy

Nowy wizerunek TVN CNBC

W poniedziałek (30 sierpnia 2010 roku), na trzecie urodziny, TVN CNBC pokaże się w nowej odsłonie. Zmienia się nazwa, logotyp oraz oprawa graficzno-muzyczna kanału. Ramówka stacji zyska także dwa nowe programy.
- Dziś, po trzech latach działalności, uważamy, że pojęcie "biznes" jest na tyle mocno związane ze znakami TVN i CNBC, że nie musimy dłużej tłumaczyć czym się zajmujemy. Dlatego zdecydowaliśmy, że na tym etapie możemy już sobie pozwolić na zmianę nazwy kanału na TVN CNBC, co planowaliśmy od początku istnienia stacji - mówi Roman Młodkowski, dyrektor i redaktor naczelny kanału.
Nowa wizualizacja stacji odpowiada standardom światowym, według których stworzona została oprawa w całej rodzinie kanałów CNBC. Ma bardziej, nowoczesny i dynamiczny charakter. Zmianie uległa kolorystyka, animacja i oprawa muzyczna. W większym stopniu niż dotychczas wykorzystywany będzie rozmiar ekranu 16:9, co pozwoli czytelniej prezentować istotne dane. Dodatkowo, grafika będzie generowana w technologii HD.


W ramówce jesiennej TVN CNBC znajdą się dwie nowe pozycje programowe. W każdą środę Błażej Karwowski, dziennikarz z doświadczeniem pracy w CNBC w Londynie, zaprosi na program "Strategie Rynkowe" (środa, godz. 13.30). O strategiach inwestycyjnych będzie rozmawiał z Polakami pracującymi w zagranicznych instytucjach finansowych, udzielającymi nam wywiadów ze studiów CNBC na całym świecie.

Z kolei od poniedziałku do piątku, o godz. 12.30, Paweł Blajer proponuje natomiast swój autorski program, stworzony z myślą o przedsiębiorcach - "Blajer mówi: Biznes". Magazyn skoncentruje się na praktycznych stronach prowadzenia własnej firmy, zapozna z często zmieniającymi się przepisami prawnymi, przypomni o terminach podatkowych. Nie zabraknie również teorii, która jest niezbędna w rozumieniu i prowadzeniu biznesu.

Tematyka oraz profil kanału nie ulegną modyfikacji. TVN CNBC skierowane będzie nadal do menedżerów, właścicieli firm, inwestorów prywatnych i instytucjonalnych, oraz tych, którzy po prostu interesują się polską i światową gospodarką.
TVN

Komentarze (1 - 10 z 13)

Według mnie bardziej pasowała by nazwa TVN Biznes, no ale CNBC pewnie by się na to nie zgodziło. Na tym kanale brakuje tylko HD :D .
Treść edytowana 1 raz (ostatnio 27 sierpnia 2010 o 20:42:32 przez tttttyyyyy).
 0  
Dodatkowo, grafika będzie generowana w technologii HD.
Też mi ciekawostka, jakby chcieli to mogą i nawet ją generować w rozdzielczości 16000 na 9000 pikseli. Tylko wszystko i tak będzie konwertowane do SD...
 0  
Już się przyzwyczaiłem do tej starej i bardziej biznesowo brzmiącej nazwy ;)
 0  
myślę że to zmiana na Plus i tak większość mówiła TVN CNBC bo ze słowem biznes było zdecydowanie za długo i logo było bardzo przekombinowane, teraz jest po prostu prościej.
 0  
Mroczny ten zwiastun heh ;)
 0  
tyle tylko ze CNBC jest fta :)
 0  
Po co TVN CNBC w HD? To ja już wolę Tele 5. Większy target.
 0  
Pozdrowienia dla pana Pawła Blajera ;) życzę mu powodzenia w nowym programie!!!
 0  
każdy kibic piłki nożnej rozważając ewentualny zakup Nki, powinien się dziesięć razy zastanowić jak się będzie czuł kiedy co miesiąc płacąc abonament w części będzie finansował klub Legia ITI, czarną owcę polskiego futbolu, działając tym samym na szkodę własnego, ukochanego lokalnego klubu

żaden kibic piłkarski mający honor nie kupuje Nki!!!
 0  
[email protected] to jest news o TVN CNBC a nie jaka pilka leci w N
nie wszyscy oglodaja pilke kopana matolku a szczegolnie ta w polskim wydaniu
 0