28.08.2010 (0:04)13 komentarzy
Nowy wizerunek TVN CNBC
W poniedziałek (30 sierpnia 2010 roku), na trzecie urodziny, TVN CNBC pokaże się w nowej odsłonie. Zmienia się nazwa, logotyp oraz oprawa graficzno-muzyczna kanału. Ramówka stacji zyska także dwa nowe programy.
- Dziś, po trzech latach działalności, uważamy, że pojęcie "biznes" jest na tyle mocno związane ze znakami TVN i CNBC, że nie musimy dłużej tłumaczyć czym się zajmujemy. Dlatego zdecydowaliśmy, że na tym etapie możemy już sobie pozwolić na zmianę nazwy kanału na TVN CNBC, co planowaliśmy od początku istnienia stacji - mówi Roman Młodkowski, dyrektor i redaktor naczelny kanału.
W ramówce jesiennej TVN CNBC znajdą się dwie nowe pozycje programowe. W każdą środę Błażej Karwowski, dziennikarz z doświadczeniem pracy w CNBC w Londynie, zaprosi na program "Strategie Rynkowe" (środa, godz. 13.30). O strategiach inwestycyjnych będzie rozmawiał z Polakami pracującymi w zagranicznych instytucjach finansowych, udzielającymi nam wywiadów ze studiów CNBC na całym świecie.
Z kolei od poniedziałku do piątku, o godz. 12.30, Paweł Blajer proponuje natomiast swój autorski program, stworzony z myślą o przedsiębiorcach - "Blajer mówi: Biznes". Magazyn skoncentruje się na praktycznych stronach prowadzenia własnej firmy, zapozna z często zmieniającymi się przepisami prawnymi, przypomni o terminach podatkowych. Nie zabraknie również teorii, która jest niezbędna w rozumieniu i prowadzeniu biznesu.
Tematyka oraz profil kanału nie ulegną modyfikacji. TVN CNBC skierowane będzie nadal do menedżerów, właścicieli firm, inwestorów prywatnych i instytucjonalnych, oraz tych, którzy po prostu interesują się polską i światową gospodarką.
Nowa wizualizacja stacji odpowiada standardom światowym, według których stworzona została oprawa w całej rodzinie kanałów CNBC. Ma bardziej, nowoczesny i dynamiczny charakter. Zmianie uległa kolorystyka, animacja i oprawa muzyczna. W większym stopniu niż dotychczas wykorzystywany będzie rozmiar ekranu 16:9, co pozwoli czytelniej prezentować istotne dane. Dodatkowo, grafika będzie generowana w technologii HD.
W ramówce jesiennej TVN CNBC znajdą się dwie nowe pozycje programowe. W każdą środę Błażej Karwowski, dziennikarz z doświadczeniem pracy w CNBC w Londynie, zaprosi na program "Strategie Rynkowe" (środa, godz. 13.30). O strategiach inwestycyjnych będzie rozmawiał z Polakami pracującymi w zagranicznych instytucjach finansowych, udzielającymi nam wywiadów ze studiów CNBC na całym świecie.
Z kolei od poniedziałku do piątku, o godz. 12.30, Paweł Blajer proponuje natomiast swój autorski program, stworzony z myślą o przedsiębiorcach - "Blajer mówi: Biznes". Magazyn skoncentruje się na praktycznych stronach prowadzenia własnej firmy, zapozna z często zmieniającymi się przepisami prawnymi, przypomni o terminach podatkowych. Nie zabraknie również teorii, która jest niezbędna w rozumieniu i prowadzeniu biznesu.
Tematyka oraz profil kanału nie ulegną modyfikacji. TVN CNBC skierowane będzie nadal do menedżerów, właścicieli firm, inwestorów prywatnych i instytucjonalnych, oraz tych, którzy po prostu interesują się polską i światową gospodarką.
TVN
Komentarze (1 - 10 z 13)
żaden kibic piłkarski mający honor nie kupuje Nki!!!
nie wszyscy oglodaja pilke kopana matolku a szczegolnie ta w polskim wydaniu