Łukasz Szewczyk06.09.2010 (12:55)brak komentarzy

Internauci sięgają po prasę drukowaną

Ponad 3/4 Internautów wciąż czyta papierowe gazety. Co ciekawe, największym zainteresowaniem cieszą się wśród nich miesięczniki. W Polsce czytuje je 40 proc. osób korzystających z sieci – wynika z badania przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na Epanel.pl.
Polski Internauta wciąż zagląda do prasy drukowanej. Jedynie 24 proc. respondentów przebadanych przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia deklaruje, że w ogóle nie czyta gazet.
Największą popularnością cieszą się miesięczniki. Ich czytelnictwo deklaruje 40 proc. Internautów. Najwięcej osób sięga po Twój Styl (25 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się Claudia (18 proc.) oraz Focus (16 proc.). Do tygodników i dwutygodników zagląda 38 proc. badanych. Największym uznaniem cieszą się w tej grupie gazet Newsweek, Angora oraz Polityka.

Z badania przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia na Epanel.pl wynika, że Internauci najrzadziej czytają dzienniki. Niemniej jednak, zagląda do nich 1/3 badanych. Najbardziej poczytnym tytułem w tej kategorii jest Gazeta Wyborcza. Na kolejnych miejscach – z o ponad połowę niższymi wynikami – znalazły się bezpłatne Metro, za zaraz po nim Rzeczpospolita.
ARC Rynek i Opinia