Łukasz Szewczyk17.02.2011 (14:10)28 komentarzy

Comedy Central: Nowe logo, wiosenna ramówka

W poniedziałek - 21 lutego 2011 roku - kanały Comedy Central Polska oraz Comedy Central Family ukażą się w nowej, globalnej identyfikacji wizualnej. W tym dniu ruszają także wiosenne ramówki z nowymi serialami.
W związku z wprowadzoną w styczniu 2011 roku, w Stanach Zjednoczonych, zmianą kompleksowej identyfikacji wizualnej kanału Comedy Central, management MTV Networks International Emerging Markets podjął decyzję o wprowadzeniu zmian w całym regionie, w tym w Polsce.
Zmiana jest częścią globalnej strategii rebrandingowej marki Comedy Central i obejmie wszystkie platformy komunikacji (telewizja, internet, mobile, social media). Polska jest drugim po USA krajem, w którym wprowadzana jest zmiana identyfikacji wizualnej marki Comedy Central.

Nowe logo Comedy Central - od 21 lutego

Poprzednie logo Comedy Central

Autorem nowego wizerunku marki Comedy Central jest firma Thelab z USA, której koncept artystyczny zwyciężył w przetargu oranizowanym przez MTV Networks. Ideą przyświecającą konceptowi było zwiększenie widoczności ekspozycji marki zarówno na antenie telewizyjnej jak również na innych nośnikach typu iPady czy Internet i telefon. Znaczek kanału sygnowany podwójną literą C, gdzie jedna litera wchodzi w drugą, tworzy efekt 3D przy jednoczesnym stonowaniu palety kolorów oraz wyciszonej typografii.

Nowe logo Comedy Central Family - od 21 lutego

Poprzednie logo Comedy Central Family

- Projektując logotyp dla Comedy Central Family, chcieliśmy zachować kluczowe elementy konstytuujące znak Comedy Central. To dlatego obydwa znaki są do siebie zbliżone w konstrukcji. Comedy Central Family odróżnia silny i wyrazisty deskryptor zbudowany z kolorowych kubików, które są punktem wyjścia do rozbudowy oprawy graficznej kanału. Znaczących różnic można spodziewać się na poziomie identyfikacji wizualnej kanału (on air package). To płaszczyzna na której chcieliśmy budować tożsamość submarki. Identyfikacja wizualna Comedy Central Family opiera się na odrębnej idei kreatywnej, typografii oraz gamie kolorystycznej - komentuje Piotr Ręczajski, Dyrektor Strategiczny i Partner w Mamastudio.

Wraz z nową identyfikacją wizualną marek Comedy Central Polska i Comedy Central Family ruszają nowe, wiosenne ramówki obu stacji oraz kampania reklamowa kanału Comedy Central Polska. - Poza nową oprawą zadebiutuje również zupełnie nowa ramówka, która oferować będzie widzom w Polsce możliwość obejrzenia 6 z 10 najpopularniejszych programów komediowych z rynku amerykańskiego, takich jak: "Mike & Molly", "Jak ojciec coś palnie to.. ", (oryg. Shit My Dad Says") czy "Dostawa na telefon" (oryg. "Outsourced" - dodaje Daniel Reszka, Programming, Acquisitions & Development Director, MTV Networks Polska.

Komentarze (1 - 10 z 28)

Może tego dnia będzie już koniec tego pasma VH1 Hits w nocy

To logo Comedy Central jest już od 1 stycznia 2011 roku w USA. W USA ten kanał nadaje nawet 16:9

: )
 0  
Nie podoba mi się, ale zobaczymy jak będzie wyglądać na ekranie
 0  
@mlnmrwsk, oj stasiu, widzę, że ferie spędzasz przed telewizorem. co, został Ci tylko jeden serwis medialny na którym Cię nie zbanowali
 0  
no faktycznie logo najważniejsze :-) ważne by sie dobrze prezentowało w telewizorze a seriale to tylko tło dla Loga
 0  
Te wydają się takie proste. Stare o wiele lepsze
 0  
Poprzednie loga o wiele ładniejsze
 0  
A może wreszcie by wprowadzili 16/9?
 1  
nowe loga fajniejsze :)
 0  
Co z tego, że logo się zmienia jak ramówka nie zachęca do oglądania.
 0  
teraz pozostanie jeszcze VIVA PL, która ma stare logo
 0