Łukasz Szewczyk18.02.2011 (11:02)1 komentarz

BMW Group Polska rozpoczyna współpracę z blogerem.

BMW Group Polska rozpoczyna współpracę z autorem Blogomotive.pl - jednym z najpopularniejszych polskich blogerów motoryzacyjnych.
Podczas interaktywnego projektu „Blogo w świecie BMW” internauci będą decydować o tym, jaki samochód z floty BMW będzie testował Blogo (prywatnie: Rafał) oraz jakim zadaniom specjalnym będzie musiał sprostać.
Projekt będzie trwał 3 miesiące. Celem blogera będzie odkrywanie i opisywanie na swoim blogu świata marki BMW. Blogo będzie więc testował samochody, uczestniczył w imprezach, których organizatorem lub partnerem jest BMW Group Polska, odwiedzał miejsca związane z marką i poznawał styl życia klientów BMW. BMW Polska pomoże blogerowi w realizacji projektu, pozostawiając mu jednocześnie pełną niezależność w publikowanych treściach i opiniach. To ryzykowne poddanie swoich samochodów i działań osądowi blogera, słynącego z ostrych i indywidualnych komentarzy, jest dla BMW Group Polska sposobem otwarcia się na zyskujące coraz większą popularność i cieszące się dużym zaufaniem media społecznościowe.

Blogo rozpocznie swoją przygodę z BMW już 1 marca, kiedy to na www.blogomotive.pl pojawi się relacja z jego pierwszej misji. Jej celem będzie Monachium, dokąd bloger pojedzie nowym BMW serii 5. W kolejnych misjach bloger m.in. odegra rolę szofera gwiazd i gościspecjalnych Festiwalu Ludwiga van Beethovena, nauczy się grać w golfa i pojedzie z rodziną na rowerowy weekend w miejsce wybrane przez czytelników bloga.

Komentarze (1 - 1 z 1)

абсолютно, Lipton tea експеримент, който показва абсолютно същотото, където нуждата (в случая жажда) е била манипулирана със солен бонбон. Тази част от пробната група, в която е била активирана жаждата със солен бонбон, са избрали именно напитката, която е показвана супралиминално.Ето и пейпъраBeyond Vicary’s fantasies: The ipcamt of subliminalpriming and brand choice 01Johan C. Karremans a,a4, Wolfgang Stroebe b, Jasper ClausПрепоръчам и:UNCONSCIOUS PROCESSING OF WEB ADVERTISING: EFFECTS ONIMPLICIT MEMORY, ATTITUDE TOWARD THE BRAND, ANDCONSIDERATION SET
 0