Łukasz Szewczyk20.06.2011 (13:48)3

Vobis: Szukanie recepty na Facebooka

Popularny profil i tysiące fanów to nie wszystko. Polskie firmy nadal szukają sposobu, żeby z najpopularniejszego serwisu społecznościowego na świecie, uczynić wreszcie skuteczne narzędzie do promocji własnej marki i oferty produktów czy usług.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 3 z 3)

Nie ma sie co dziwic Vobisowi - F-commerce jest coraz popularniejszy, bo przeciez ludzie wiecej siedza na fejsbuku niz w sklepie. Taka karma.. Sam ogladam z duzym zaciekawieniem te promocje
 0  
@Maniak Tutaj się z Toba zgodzę. Póki co na pewno jeszcze nie kupują bezpośrednio z facebooka ale to tylko kwestia czasu. wiec warto juz tam wczesniej byc
 0  
Ricardo: obrigado pela citac3a7c3a3o Keoshi: parabc3a9ns pelo teu site. tem um astpeco excelente. gostei muito. Opinic3a3o muito minha, nc3a3o leves a mal ao Alvim por este tipo de campanhas. Ele precisa de dinheiro para repor as motas que lhe vc3a3o roubando Fazem parte do esforc3a7o das marcas para criar tc3a9cnicas que vc3a3o de encontro aos seus pc3bablicos-alvo.A minha c3banica ressalva c3a9 que, como toda a publicidade, devia estar bem identificada e com o logo da empresa visc3advel. Gosto pouco de quando se confunde criatividade com chico-espertice.Cumprimentos,Steed
 0