Łukasz Szewczyk17.01.2012 (14:14)brak komentarzy

Wirtualna Polska rezygnuje z Tanio.pl. Nowe projekty

Wirtualna Polska zmienia strategię dotyczącą obszaru e-commerce. W konsekwencji od 1 marca 2012 roku portal wycofuje się z prowadzenia porównywarki cen i produktów - Tanio.pl.
- Tanio.pl przestało być dla nas produktem strategicznym. Zresztą od kilku lat stopniowo wycofujemy się z obszarów, w których nie udało nam się zająć rentownej, satysfakcjonującej nas pozycji, choćby ze względu na silną konkurencję[/i] - tłumaczy Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w Wirtualnej Polsce - Oczywiście nie rezygnujemy z handlu elektronicznego i naszej aktywnej obecności w tym sektorze. Przegrupowaliśmy siły i jeszcze w pierwszym kwartale 2012 roku uruchomimy dwa świeże, autorskie projekty e-commerce. Na razie jednak nie chcielibyśmy zdradzać ich szczegółów.
Wraz ze zmianą założeń strategicznych WP przeprowadziła m.in. zmiany strukturalne - w miejsce Zespołu Handel powołano do życia Zespół Projektów e-Commerce - podpisała też umowę o współpracy z Grupą Nokaut. Zgodnie z jej postanowieniami od 1 marca 2012 użytkownicy szukający w WP porównywarki cen zostaną przekierowani na stronę nokaut.pl. Ponadto Zespół Sprzedaży Rozwiązań e-commerce WP oraz Dział Sprzedaży dla Sieci Reklamowej AdTotal wspierać będą sprzedaż powierzchni reklamowej w porównywarce należącej do Grupy Nokaut.

"Systematycznie zawieramy kolejne umowy o współpracy z partnerami z sektora
e-commerce oraz rozwijamy ofertę reklamową dedykowaną sklepom internetowym - wyjaśnia Aneta Zawiślak, Kierownik Działu E-commerce w Wirtualnej Polsce. "Działamy konsekwentnie i wciąż szukamy unikalnych rozwiązań w handlu internetowym, czego efekty zaprezentujemy już niebawem" - dodaje.