Łukasz Szewczyk02.04.2012 (9:32)brak komentarzy

LinkedIn wchodzi do Polski - ruszyła polska wersja

LinkedIn, największy na świecie serwis społecznościowy dla profesjonalistów, zrzeszający 150 mln pracowników i menedżerów z małych i dużych firm, uruchomił swoją polską wersję językową.
Ponad pół miliona obecnych użytkowników z Polski oraz osoby, które w przyszłości dołączą do LinkedIn, mogą korzystać z portalu poprzez interfejs w języku ojczystym. Polska jest centrum rozwijającej się przedsiębiorczości w Europie, a od początku światowego kryzysu gospodarczego w roku 2008 zachowuje przodującą pozycję gospodarczą w regionie .
Udostępnienie LinkedIn (www.linkedin.com/) w wersji polskiej oznacza, że internauci mogą z niego korzystać w celach zawodowych i biznesowych ze znacznie większą swobodą komunikacji i współpracy oraz możliwością niczym nie skrępowanej wymiany informacji.

- Polska gospodarka przoduje w Europie, a uruchomienie serwisu LinkedIn w polskiej wersji językowej zwiększy możliwości pracowników w zakresie budowania sieci kontaktów biznesowych, a także da im nowe szanse rozwoju zawodowego - mówi Ariel Eckstein, Dyrektor Zarządzający LinkedIn w Europie.

Polska wersja, uruchomiona po czeskiej, holenderskiej, szwedzkiej, rosyjskiej, rumuńskiej i tureckiej, które wprowadzono w ubiegłym roku, jest przejawem nieustającego zaangażowania LinkedIn na rynku europejskim. Oprócz polskiej, siedemnastej wersji językowej, ze społeczności LinkedIn można korzystać w języku angielskim, francuskim, niemieckim, indonezyjskim, włoskim, japońskim, koreańskim, malajskim, portugalskim, rumuńskim, rosyjskim, hiszpańskim, szwedzkim, tureckim, czeskim i holenderskim.