11.04.2012 (14:37)2 komentarze
Cyfrowy Wprost i Bloomberg Businessweek Polska jeszcze wcześniej
Od najbliższego weekendu cyfrowe wydanie tygodnika Wprost oraz dwutygodnika Bloomberg Businessweek Polska będzie dostępne już w sobotę wieczorem.
Do tej pory Wprost w wersji elektronicznej było dostępne w niedzielę o północy, a "Bloomberg Businessweek Polska" - w poniedziałek od 6 rano. Od najbliższego weekendu poniedziałkowe gazety dla czytelników e-wydań oraz użytkowników urządzeń mobilnych zostaną udostępnione czytelnikom w sobotę o godz. 22.
WPROST w wersji elektronicznej ukazuje się od 2007 r. Jest dostępne na stronie tygodnika (ewydanie.wprost.pl) oraz u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. na witrynach e-kiosk (www.e-kiosk.pl), eGazety (www.egazety.pl) oraz Nexto (www.nexto.pl). Cena e-wydania WPROST na witrynach oferujących e-prasę wynosi 3 zł. Na stronie internetowej WPROST (ewydanie.wprost.pl) miesięczna prenumerata kosztuje 10 zł. Wersja mobilna tygodnika jest dostępna od sierpnia ubiegłego roku. Od marca 2012 wydanie dla użytkowników tabletów i smartfonów kosztuje 0,79 euro (jedno wydanie).
"Bloomberg Businessweek Polska" jest dostępny w wersji elektronicznej od jesieni 2011 r., a od grudnia - również w wersji mobilnej. Cena jednego wydania u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. na witrynach e-kiosk (www.e-kiosk.pl), eGazety (www.egazety.pl) oraz Nexto (www.nexto.pl) wynosi 8 zł, cena wydania na tablety i smartfony - 1,59 euro.
Udostępnienie e-wydania i mobilnych wersji magazynów już w sobotni wieczór to ukłon w stronę czytelników tych wydań, wśród których niemałe grono stanowią osoby bardzo aktywne zawodowo, które w powszedni dzień rzadko mają czas na spokojną lekturę prasy, a weekendy również aktywnie wypoczywają. Teraz na lekturę będą mogły przeznaczyć sobotni wieczór, a jednocześnie jako pierwsze będą mogły przeczytać najnowsze wydania magazynów.
WPROST w wersji elektronicznej ukazuje się od 2007 r. Jest dostępne na stronie tygodnika (ewydanie.wprost.pl) oraz u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. na witrynach e-kiosk (www.e-kiosk.pl), eGazety (www.egazety.pl) oraz Nexto (www.nexto.pl). Cena e-wydania WPROST na witrynach oferujących e-prasę wynosi 3 zł. Na stronie internetowej WPROST (ewydanie.wprost.pl) miesięczna prenumerata kosztuje 10 zł. Wersja mobilna tygodnika jest dostępna od sierpnia ubiegłego roku. Od marca 2012 wydanie dla użytkowników tabletów i smartfonów kosztuje 0,79 euro (jedno wydanie).
"Bloomberg Businessweek Polska" jest dostępny w wersji elektronicznej od jesieni 2011 r., a od grudnia - również w wersji mobilnej. Cena jednego wydania u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. na witrynach e-kiosk (www.e-kiosk.pl), eGazety (www.egazety.pl) oraz Nexto (www.nexto.pl) wynosi 8 zł, cena wydania na tablety i smartfony - 1,59 euro.
Komentarze (1 - 2 z 2)