29.06.2012 (14:10)brak komentarzy
Nokaut.pl inwestuje w mobilny rynek - nowa strona dla komórek
Grupa Nokaut realizuje zapowiedzianą strategię inwestycji w rynek mobile. Poszerza katalog swych usług i produktów dedykowanych urządzeniom mobilnym o nową stronę i zapowiada dalsze inwestycje w tym segmencie.
Porównywarka Nokaut.pl zaprezentowała swoją nową stronę mobilną - m.nokaut.pl. Witryna automatycznie dopasowuje się do urządzeń, na których jest przeglądana, dzięki czemu użytkownicy mogą korzystać ze stron na niemal równym poziomie wygody, niezależnie od rodzaju urządzenia na którym pracują.
Grupa Nokaut.pl notuje wysokie wzrosty w segmencie mobile. Aktualnie liczba odwiedzin wersji mobilnej porównywarki jest o 306% większa niż rok wcześniej czyniąc segment mobile najdynamiczniej rozwijającą się częścią Grupy Nokaut. Wpisująca się w ten trend nowa strona mobilna porównywarki Nokaut.pl prezentuje się świetnie na każdym urządzeniu mobilnym: smartfonie, tablecie oraz netbooku.
Jak podkreśla Maj, projektantom udało się zwiększyć prędkość ładowania strony, co ma realne przełożenie na wygodę jej użytkowania. Witryna korzysta z geolokalizacji, dzięki czemu użytkownik ma możliwość nie tylko wyszukania interesujących ofert, lecz również znalezienia sklepów stacjonarnych oferujących te produkty w wybranej okolicy lub domyślnie tej, w której aktualnie się znajduje. Z nowej strony mogą wygodnie korzystać użytkownicy telefonów komórkowych wyposażonych tak w klawiaturę, jak i telefonów dotykowych. Strona wygląda inaczej w zależności od szerokości i wysokości ekranu. Jest elastyczna, adaptuje się do wielkości ekranu urządzenia lub przeglądarki umożliwiając tym samym pokazywanie treści w ten sposób, by zwiększyć czytelność przekazywanych informacji.
Czy rok 2012 będzie zapowiadanym od dawna rokiem mobilnej rewolucji? To jedno z częściej zadawanych pytań w branży e-commerce. Pewnym jest, że aspirując do pozycji lidera rynku, na nadejście tej chwili trzeba być przygotowanym, dlatego konsekwentnie realizujemy strategię inwestycji w segmencie mobilnym. O momencie spodziewanej ekspansji zadecydują użytkownicy, natomiast naszym zadaniem jest zapewnienie im możliwości korzystania z dobrodziejstw rynku e-commerce, niezależnie od tego gdzie się znajdują i z jakich urządzeń korzystają, już teraz
- tłumaczy Fabian Adaszewski, PR Manager Grupy Nokaut SA, właściciela porównywarki Nokaut.plGrupa Nokaut.pl notuje wysokie wzrosty w segmencie mobile. Aktualnie liczba odwiedzin wersji mobilnej porównywarki jest o 306% większa niż rok wcześniej czyniąc segment mobile najdynamiczniej rozwijającą się częścią Grupy Nokaut. Wpisująca się w ten trend nowa strona mobilna porównywarki Nokaut.pl prezentuje się świetnie na każdym urządzeniu mobilnym: smartfonie, tablecie oraz netbooku.
W nowej wersji m.nokaut.pl położyliśmy ogromny nacisk na działanie wyszukiwarki i łatwość korzystania z witryny. Do dyspozycji użytkownika jest wiele opcji wyszukiwania, oprócz standardowego wyszukiwania po nazwie, również bardziej precyzyjne - po kodach EAN oraz ISBN. Do mobile przenieśliśmy część standardowych funkcji porównywarki, ale docelowo będziemy przenosić kolejne. Dzięki nowemu podejściu do projektowania, strona zaprezentuje się świetnie na każdym mobilnym ekranie
- mówi Tomasz Maj, E-commerce Director Grupy NokautJak podkreśla Maj, projektantom udało się zwiększyć prędkość ładowania strony, co ma realne przełożenie na wygodę jej użytkowania. Witryna korzysta z geolokalizacji, dzięki czemu użytkownik ma możliwość nie tylko wyszukania interesujących ofert, lecz również znalezienia sklepów stacjonarnych oferujących te produkty w wybranej okolicy lub domyślnie tej, w której aktualnie się znajduje. Z nowej strony mogą wygodnie korzystać użytkownicy telefonów komórkowych wyposażonych tak w klawiaturę, jak i telefonów dotykowych. Strona wygląda inaczej w zależności od szerokości i wysokości ekranu. Jest elastyczna, adaptuje się do wielkości ekranu urządzenia lub przeglądarki umożliwiając tym samym pokazywanie treści w ten sposób, by zwiększyć czytelność przekazywanych informacji.
Komentarze