Łukasz Szewczyk30.06.2012 (12:59)brak komentarzy

Wydawca Wprost tworzy multimedialną redakcję biznesową

Platforma Mediowa Point Group - wydawca Wprost i Bloomberg Businessweek Polska - konsoliduje działania obejmujące tworzenie i publikację treści ekonomicznych i biznesowych. Powstaje multimedialna redakcja biznesowa.
Nowa redakcja biznesowa powstała dzięki połączeniu kompetencji i zespołów dwutygodnika Bloomberg Businessweek Polska oraz działu biznes tygodnika Wprost. Redakcja, którą od sierpnia będzie kierował nowy naczelny Bloomberg Businessweek Polska - Cezary Szymanek, będzie przygotowywała materiały i publikacje opisujące najważniejsze wydarzenia oraz trendy i zjawiska z zakresu szeroko definiowanej gospodarki dla obu tytułów i serwisów internetowych wydawanych przez PMPG. Bieżące wiadomości, gorące informacje, komentarze, analizy, opinie, wywiady - zarówno tekstowe, jak i multimedialne - to będzie znak rozpoznawczy serwisów biznes.wprost.pl oraz businesstoday.pl.
miany w strukturze i zarządzaniu dostarczaniem treści biznesowych i ekonomicznych do tytułów i serwisów Platformy Mediowej Point Group wynikają z przyjętej w ubiegłym roku strategii Point Group Business Unit, wydawcy dwutygodnika Bloomberg Businessweek Polska oraz serwisu BusinessToday.pl. Zgodnie z założeniami, celem spółki jest profesjonalne działanie na rynku tworzenia, zarządzania i publikacji treści gospodarczych.
Blisko rok po debiucie "Bloomberg Businessweek Polska" okrzepł już na rynku, wiemy czego oczekują nasi czytelnicy i użytkownicy serwisów. Ale jednocześnie widzimy wyzwania stawiane przez rynek, znamy oczekiwania odbiorcy. Dlatego chcemy zaoferować nową jakość w naszych relacjach z czytelnikami, którzy "żyją" również pomiędzy wydaniami tygodnika czy dwutygodnika. Takie było nasze założenie od początku, dziś robimy kolejny krok
- mówi Michał M. Lisiecki, prezes Zarządu PMPG i PGBU. Podkreśla, że połączenie zasobów redakcyjnych w jeden nowy Dział Biznes pozwoli na osiągnięcie efektu synergii i rozwijanie biznesowej części PMPG.