Łukasz Szewczyk03.07.2012 (12:44)46 komentarzy

Nowa VIVA Polska: Więcej rozrywki, nowe logo, format 16:9

Już 17 lipca 2012 roku kanał VIVA Polska pojawi się w nowej odsłonie. Stacja zmieni logo, wprowadzi nową identyfikację wizualną, pojawi się więcej programów rozrywkowych. Dodatkowo VIVA Polska rozpocznie nadawanie w panoramicznym formacie 16:9.
W połowie wakacji - we wtorek, 17 lipca 2012 roku - VIVA Polska po dwunastu latach obecności na rynku zmienia swoje oblicze. W celu poprawy jakości emisji stacja rozpocznie nadawanie obrazu w formacie 16:9. Stacja otrzyma także nowe logo oraz część oprawy antenowej, które nawiązywać będą do globalnej identyfikacji wizualnej VIVY. Z kolei materiały wizerunkowe kanału, tzw identy, powstały w Polsce i zawierają lokalne akcenty, m.in. miejsca charakterystyczne dla Warszawy.
VIVA Polska
Dodatkowo na antenie kanału VIVA Polska pojawią się premierowe programy rozrywkowe. Jeszcze w lipcu zadebiutują trzy duże nowości, które będą emitowane w nowym, codziennym paśmie rozrywkowym (od poniedziałku do piątku od godziny 21.30). Pierwsza to polska produkcja "Webnięci" (emisja o godz. 22:30), w której nowa "para" show biznesu - Tede i Piotr "Kędzior" Kędzierski - zaprezentuje przegląd najciekawszych klipów z internetu.

Drugą nowością będzie wielokrotnie nagradzana amerykańska kreskówka "Futurama" (emisja o godz. 21:30), czyli pierwsza animacja w historii VIVY, na dodatek z pełnym polskim dubbingiem. Trzecia premiera to "Chyba ich pogięło", czyli porcja najbardziej absurdalnych wirali i filmików, jakie kiedykolwiek nakręcono (emisja o godz. 23:00).

Przez całe lato na antenie kanału VIVA Polska nie zabraknie również programów, emitowanych znad polskiego morza z cyklu "VIVA lato". W sierpniu stacja zaprezentuje m.in. show "VIVA Pudelek", a jesienią ma w planach wysokobudżetową produkcję z nieemitowanego jeszcze na antenie gatunku scripted reality.

Nowa ramówka kanału VIVA Polska zostanie wsparta kampanią reklamową, która rozpocznie się 17 lipca i potrwa do końca lata. Hasłem przewodnim kampanii jest "VIVA wyraźnie inna". Działania obejmą internet, kina, outdoor czy stacje telewizyjne z portfolio Viacom w Polsce. Za kreacje internetowe odpowiada agencja K2, za pozostałe - zespół kreacji VIMN.

Również 17 lipca nową odsłonę zaprezentuje strona www.viva-tv.pl, przygotowaną według najnowszych trendów digital media. Odświeżona witryna zapewni użytkownikom jeszcze bardziej intuicyjną nawigację i lepiej wyeksponuje treści, zawarte na stronie, m.in. teledyski i programy VIVY.

Najwyżej ocenione komentarze - zobacz wszystkie

banał . drugie MTV . Zepsuli stację muzyczna ! ŻAAAAL ;/
kupiemiejsce-na-satelicie 3.07.2012 (12:48:45)
 37  
teledyski powinny być perełką tej stacji ;/ teraz na dwóch kanałach będzie serialowe badziewie jedynymi prawdziwymi kanałami muzycznym pozostają 4fun.tv, rebel:tv,disco oraz next music
TentMer (usunięte konto #10799) 3.07.2012 (12:50:25)
 36  
TentMer - jest tez eska tv
 32  
Haha,śmieszne chyba Viva wyraźnie gorsza.Proponowałbym Vivie wprowadzić cykl muzyki clubowej z lat 90-tych.Wtedy Viva miałaby oglądalność ! Ale z czasem będą sobie pluć w brode...
 27  
Brawo za Futuramę z dubbingiem.
 22  
To ja dziękuję za taki program. Przez format 4:3 unikam tej stacji, a mimo wprowadzenia 16:9 będę unikał ją jeszcze bardziej. Nie lubię programów z MTV, a jestem na początku grupy docelowej (przypominam, jest to już grupa od 13 lat).
 20  
Więcej rozrywki czyli mniej muzyki. Kolejny kanał muzyczny bez muzyki.
Mam nadzieję, że oglądalność będzie spadała równie szybko jak w przypadku MTV.
 19  
wow! 16 na 9 w 2012 roku ! rekord !!!
 17  
logo straszne...

coś mi się zdaje że schrzanią jak mtv

pełno jakiś seriali ;/
 15  
ogladalnosc po roku spadnie im do minimum tak jak mtv,nie wiem kto to wymyslil ale niszcza te kanaly i ktos im jeszcze za to placi? czy oni sa slepi i nie widza rankingow ogladalnosci?
 15