03.07.2012 (12:44)46 komentarzy
Nowa VIVA Polska: Więcej rozrywki, nowe logo, format 16:9
Już 17 lipca 2012 roku kanał VIVA Polska pojawi się w nowej odsłonie. Stacja zmieni logo, wprowadzi nową identyfikację wizualną, pojawi się więcej programów rozrywkowych. Dodatkowo VIVA Polska rozpocznie nadawanie w panoramicznym formacie 16:9.
W połowie wakacji - we wtorek, 17 lipca 2012 roku - VIVA Polska po dwunastu latach obecności na rynku zmienia swoje oblicze. W celu poprawy jakości emisji stacja rozpocznie nadawanie obrazu w formacie 16:9. Stacja otrzyma także nowe logo oraz część oprawy antenowej, które nawiązywać będą do globalnej identyfikacji wizualnej VIVY. Z kolei materiały wizerunkowe kanału, tzw identy, powstały w Polsce i zawierają lokalne akcenty, m.in. miejsca charakterystyczne dla Warszawy.
Dodatkowo na antenie kanału VIVA Polska pojawią się premierowe programy rozrywkowe. Jeszcze w lipcu zadebiutują trzy duże nowości, które będą emitowane w nowym, codziennym paśmie rozrywkowym (od poniedziałku do piątku od godziny 21.30). Pierwsza to polska produkcja "Webnięci" (emisja o godz. 22:30), w której nowa "para" show biznesu - Tede i Piotr "Kędzior" Kędzierski - zaprezentuje przegląd najciekawszych klipów z internetu.
Drugą nowością będzie wielokrotnie nagradzana amerykańska kreskówka "Futurama" (emisja o godz. 21:30), czyli pierwsza animacja w historii VIVY, na dodatek z pełnym polskim dubbingiem. Trzecia premiera to "Chyba ich pogięło", czyli porcja najbardziej absurdalnych wirali i filmików, jakie kiedykolwiek nakręcono (emisja o godz. 23:00).
Przez całe lato na antenie kanału VIVA Polska nie zabraknie również programów, emitowanych znad polskiego morza z cyklu "VIVA lato". W sierpniu stacja zaprezentuje m.in. show "VIVA Pudelek", a jesienią ma w planach wysokobudżetową produkcję z nieemitowanego jeszcze na antenie gatunku scripted reality.
Nowa ramówka kanału VIVA Polska zostanie wsparta kampanią reklamową, która rozpocznie się 17 lipca i potrwa do końca lata. Hasłem przewodnim kampanii jest "VIVA wyraźnie inna". Działania obejmą internet, kina, outdoor czy stacje telewizyjne z portfolio Viacom w Polsce. Za kreacje internetowe odpowiada agencja K2, za pozostałe - zespół kreacji VIMN.
Również 17 lipca nową odsłonę zaprezentuje strona www.viva-tv.pl, przygotowaną według najnowszych trendów digital media. Odświeżona witryna zapewni użytkownikom jeszcze bardziej intuicyjną nawigację i lepiej wyeksponuje treści, zawarte na stronie, m.in. teledyski i programy VIVY.

VIVA Polska
Drugą nowością będzie wielokrotnie nagradzana amerykańska kreskówka "Futurama" (emisja o godz. 21:30), czyli pierwsza animacja w historii VIVY, na dodatek z pełnym polskim dubbingiem. Trzecia premiera to "Chyba ich pogięło", czyli porcja najbardziej absurdalnych wirali i filmików, jakie kiedykolwiek nakręcono (emisja o godz. 23:00).
Przez całe lato na antenie kanału VIVA Polska nie zabraknie również programów, emitowanych znad polskiego morza z cyklu "VIVA lato". W sierpniu stacja zaprezentuje m.in. show "VIVA Pudelek", a jesienią ma w planach wysokobudżetową produkcję z nieemitowanego jeszcze na antenie gatunku scripted reality.

Również 17 lipca nową odsłonę zaprezentuje strona www.viva-tv.pl, przygotowaną według najnowszych trendów digital media. Odświeżona witryna zapewni użytkownikom jeszcze bardziej intuicyjną nawigację i lepiej wyeksponuje treści, zawarte na stronie, m.in. teledyski i programy VIVY.
Najwyżej ocenione komentarze - zobacz wszystkie
Mam nadzieję, że oglądalność będzie spadała równie szybko jak w przypadku MTV.
coś mi się zdaje że schrzanią jak mtv
pełno jakiś seriali ;/