01.08.2012 (16:10)9 komentarzy
iTV zmienia profil. Nowa ramówka - więcej muzyki
Rozrywkowy kanał telewizyjny iTV zmienia profil. Nadawca rozbudowuje ofertę programów muzycznych. Odmładza grupę celową. Inwestuje w jakość produkcji i oprawę graficzną.
iTV zmienia format na muzyczny. Stacja - dotąd rozrywkowo-lifestyle'owa, wprowadza do ramówki więcej programów muzycznych, cieszących się największą popularnością wśród jej widzów. Analizy oglądalności pokazały, że audycje muzyczne, które stanowiły około 1/3 ramówki, oglądało o ponad 50 proc. więcej widzów niż średnia dla całej ramówki iTV. Dodatkowo, programy muzyczne cieszą się popularnością wśród młodszych widzów.
Chcemy wykorzystać ten potencjał, dlatego inwestujemy w ofertę muzyczną i nadajemy stacji nowy profil programowy. Skoncentrujemy się na młodszych odbiorcach, przede wszystkim z grupy 13-29 lat, którzy w telewizji poszukują głównie muzyki - mówi Agnieszka Bobrukiewicz, prezes Telestar
W nowej ramówce iTV łączy m.in. takie gatunki muzyczne jak pop, dance, czy disco polo. W programie pojawiły się m.in . audycje "Disco Polo Show" z listą przebojów tego gatunku, a także "Disco Tour" z relacjami z klubów i koncertów disco polo. Efekty nowej strategii pokazują wyniki oglądalności iTV w lipcu, gdy zaczęliśmy wprowadzać zmiany do ramówki. Stację oglądało średnio o 25 proc. widzów więcej niż w pierwszych sześciu miesiącach roku - mówi Agnieszka Bobrukiewicz
Poza zmianami ramówkowymi, nadawca inwestuje w jakość produkcji i oprawę graficzną. Nowe muzyczne oblicze stacji promuje hasło "Muza na maxa". iTV będzie je wykorzystywać m.in . podczas zaplanowanych na sierpień eventów nagłaśniających nowości w ofercie.
Komentarze (1 - 9 z 9)