Łukasz Szewczyk13.09.2012 (14:35)4 komentarze

Nasze Miasto - debiutuje nowa gazeta bezpłatna

W poniedziałek (17 września 2012 roku) na rynku prasowym zadebiutuje nowa gazeta bezpłatna - Nasze Miasto. Wydawcą nowego tytułu o silnym miejskim profilu jest Polskapresse.
Gazeta powstała w wyniku rebrandingu Echa Miasta, bezpłatnej gazeta Grupy Polskapresse. Tytuł Nasze Miasto powstał w wyniku połączenia dziennika z serwisem internetowym naszemiasto.pl. Całkowitym zmianom ulegnie logo, kolorystyka, makieta oraz layout, który jest bardziej nowoczesny i przejrzysty. Autorem nowej szaty graficznej jest Tomasz Bocheński - dyrektor artystyczny, na stałe związany z Grupą Polskapresse, wielokrotnie uhonorowany polskimi i zagranicznymi nagrodami.
Gazeta NaszeMiasto.pl / Polskapresse
Nasze Miasto ma pozostać przy miejskim profilu kładąc większy nacisk na zwiększenie informacji kulturalnych i rozrywki.
Gazeta Nasze Miasto ma dostarczać czytelnikom praktycznych i użytecznych informacji na temat miejsca, w którym żyją. To gazeta lekka w treści i nowoczesna w formie. Nie zajmujemy się polityką. Na swoich łamach poświęcamy dużo miejsca tematom z obszaru kultury, sportu i rekreacji. Zachęcamy mieszkańców do wyjścia z domu i aktywnego spędzania czasu. Podpowiadamy jak korzystać z oferty miasta i pomagamy czytelnikowi odnaleźć swoje miejsce w społeczności lokalnej - mówi Rafał Wąsowicz, redaktor naczelny Naszego Miasta
Gazeta Nasze Miasto ukazuje się w poniedziałki i czwartki w siedmiu miastach Polski: Aglomeracji Śląskiej, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu.

Pojawieniu się gazety Nasze Miasto na rynku towarzyszyć będzie kampania promocyjna pod hasłem "Miasto nam odpowiada". Podstawowym medium wykorzystywanym w komunikacji marketingowej jest outdoor wzmocniony spotami w kinie, radiu i reklamami w internecie. Kampania została przygotowana i zaplanowana przez dział marketingu Grupy Polskapresse.

Komentarze (1 - 4 z 4)

Szkoda papieru, lepiej od razu wydac srajtasme... ;)
 3  
Myślałem, że w końcu wyjdzie takie ulepszone Echo Miasta, jako konkurencja dla niego, a tu zonk - rebranding :(
 0  
ciekawe czy bedzie w tychach?
 0  
A Kiedy w Bydgoszczy?!
 0