17.09.2012 (17:34)16 komentarzy
Klienci byłego Aster o UPC: Lepsza oferta, dobra relacja jakości do ceny
Mija rok od finalizacji przejęcia sieci Aster przez UPC Polska. Z badań przedstawionych przez operatora wynika, że klienci byłego Aster, którzy skorzystali z usług UPC wskazują, że oferta jest lepsza niż u konkurencji i w atrakcyjnej cenie.
Warta 2,4 mld złotych transakcja zakupu Aster uzyskała warunkową zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta we wrześniu 2011 roku. Finalizacja transakcji 16 września 2011 r. stanowiła pierwszy krok w kierunku integracji spółek i wprowadzenia nowej jakości usług dla ponad 360 tysięcy klientów byłego Aster. Transakcja wyznaczała także początek procesu konsolidacji nadmiernie rozdrobnionego sektora kablowego, który w perspektywie nadchodzących lat będzie musiał zmierzyć się z rosnącą konkurencją na rynku ze strony innych technologii, oferujących usługi cyfrowe.
Przedstawione przez UPC badania przeprowadzone wśród byłych klientów Aster potwierdzają, że są oni zadowoleni zarówno z całości oferty jaki i parametrów i funkcjonalności poszczególnych usług. Aż 54% nowych klientów podkreśla większą niż w przypadku usług świadczonych przez Aster satysfakcję z dostępu do Internetu, a 55% do interaktywnej oferty telewizyjnej. W UPC pozytywnie zaskoczyła ich przede wszystkim prędkość internetu (35%), bogactwo oferty programowej Telewizji Cyfrowej (24%), konkurencyjna cena (18%).
Od początku integracji z Aster, UPC Polska stawia sobie za cel stałe podnoszenie jakości obsługi klientów połączonych spółek. Rezultaty usprawnień w obszarze obsługi klienta widoczne są w wynikach badań: aż 66% byłych klientów Aster uznało, że UPC to przyjazna firma, a 72% twierdzi, że jej pracownicy angażują się w rozwiązywanie problemów klientów. Dlatego jakość obsługi i pomocy technicznej ze strony konsultantów stanowi jedną z najczęściej podkreślanych pozytywnych aspektów zmiany operatora na UPC Polska.
Badanie miało charakter ilościowy. Zostało przeprowadzone metodą wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI) przez agencję badawczą IPSOS, na losowej próbie N=300 klientów UPC, którzy skorzystali z oferty migracyjnej. Zostało przeprowadzone w dniach 30 sierpnia - 4 września 2012
Dzięki modernizacji i integracji infrastruktury klienci Aster, w ramach obowiązujących umów bezpłatnie otrzymali nawet 10-krotnie szybszy Internet oraz dodatkowe kanały w cyfrowej jakości, dostępne wcześniej wyłącznie w ofercie analogowej, a także lepszą ofertę telefoniczną. Ponadto UPC umożliwiło wszystkim klientom korzystanie z ujednoliconego portfolio usług w zaledwie 3 miesiące po prawnym połączeniu spółek - od marca 2012 roku oferta UPC jest dostępna dla wszystkich abonentów byłem sieci Aster.
Przedstawione przez UPC badania przeprowadzone wśród byłych klientów Aster potwierdzają, że są oni zadowoleni zarówno z całości oferty jaki i parametrów i funkcjonalności poszczególnych usług. Aż 54% nowych klientów podkreśla większą niż w przypadku usług świadczonych przez Aster satysfakcję z dostępu do Internetu, a 55% do interaktywnej oferty telewizyjnej. W UPC pozytywnie zaskoczyła ich przede wszystkim prędkość internetu (35%), bogactwo oferty programowej Telewizji Cyfrowej (24%), konkurencyjna cena (18%).
Od początku integracji z Aster, UPC Polska stawia sobie za cel stałe podnoszenie jakości obsługi klientów połączonych spółek. Rezultaty usprawnień w obszarze obsługi klienta widoczne są w wynikach badań: aż 66% byłych klientów Aster uznało, że UPC to przyjazna firma, a 72% twierdzi, że jej pracownicy angażują się w rozwiązywanie problemów klientów. Dlatego jakość obsługi i pomocy technicznej ze strony konsultantów stanowi jedną z najczęściej podkreślanych pozytywnych aspektów zmiany operatora na UPC Polska.
Badanie miało charakter ilościowy. Zostało przeprowadzone metodą wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI) przez agencję badawczą IPSOS, na losowej próbie N=300 klientów UPC, którzy skorzystali z oferty migracyjnej. Zostało przeprowadzone w dniach 30 sierpnia - 4 września 2012
UPC
Komentarze (1 - 10 z 16)
Piękny odruch Pawłowa sobie wyrobiliście, zobaczycie logo UPC od razu musicie skomentować "nowe kanały, nowe kanały"