Łukasz Szewczyk13.10.2012 (11:39)1 komentarz

Bloomberg Businessweek pozostanie na rynku?

Platforma Mediowa Point Group wycofała się z dalszego wydawania polskiej edycji magazynu Bloomberg Businessweek, jednak wiele wskazuje na to, że tytuł utrzyma się rynku zmieniając wydawcę.
Na początku października 2012 roku na rynku ukazał się ostatni, dwudziesty numer dwutygodnika Bloomberg Businessweek Polska. Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group postanowiła zamknąć tytuł tłumacząc swoją decyzję tym, że wciągu roku magazyn nie osiągnął zakładanych wyników biznesowych i nie przekroczył progu rentowności. Większość zespołu otrzymała wypowiedzenia.Mimo to jest szansa, że Bloomberg Businessweek jednak nie zniknie z polskiego rynku. Jak podaje Gazeta Wyborcza, Grzegorz Hajdarowicz, prezes spółki Presspublica, wydającej m.in. Rzeczpospolitą i Parkiet, prowadzi zaawansowane rozmowy w sprawie zakupu licencji na polska edycję Bloomberg Businessweek. Z informacji pracowników spółki wynika, że w biurze wydzielono już miejsce dla pracowników, a wydawca oferuje już firmom przestrzeń reklamową.
Gazeta Wyborcza

Komentarze (1 - 1 z 1)

no to moze jest jeszcze szansa na dalsza prace gazety
 0