23.05.2025 (8:47)brak komentarzy
SEAT Ibiza w nowej odsłonie. Zwycięzcy konkursu "SEAT Imagineers" ogłoszeni
Marka SEAT świętuje swoje 75-lecie z rozmachem, prezentując zwycięskie projekty konkursu "SEAT Imagineers", zorganizowanego wspólnie z LCI Barcelona.

Młodzi twórcy z całego świata zostali zaproszeni do reinterpretacji ikonicznego modelu SEAT Ibiza - poprzez kreatywny projekt inspirowany wartościami i duchem marki.
Na podium znaleźli się również:
● Lucas Predseil (Francja) - 2. miejsce za projekt inspirowany barcelońskim street artem i motywem kafli "panot",
● Irati Sáez de Vicuña (Hiszpania) - 3. miejsce za grafikę nawiązującą do hiszpańskich miast, których nazwy noszą modele SEAT-a.
Uczestnicy konkursu musieli także zaprojektować akcesoria samochodowe i produkty merchandisingowe. Jury podkreśliło wysoki poziom kreatywności i emocjonalny charakter nadesłanych prac.
- To było inspirujące doświadczenie - młodzi twórcy pokazali, że SEAT wciąż trafia do nowego pokolenia. Ich projekty to świeża energia, której potrzebuje każda marka z tradycją - skomentowała Francesca Sangalli, szefowa działu Concept&Strategy w SEAT.
Zwycięski projekt Jamie'ego Binsteada zobaczymy już wkrótce -- na wyjątkowej edycji SEAT-a Ibizy.
Zwycięzcą konkursu został Jamie Binstead z Wielkiej Brytanii, który stworzył koncepcję opartą na zarysie mapy Barcelony. Jego wizja Ibizy oddaje hołd stolicy Katalonii i została doceniona za oryginalność, formę oraz emocjonalny przekaz. Jego projekt zostanie zrealizowany na prawdziwym aucie, a sam laureat odbędzie płatny staż w dziale designu SEAT-a oraz otrzyma stypendium na studia magisterskie w LCI Barcelona.
Na podium znaleźli się również:
● Lucas Predseil (Francja) - 2. miejsce za projekt inspirowany barcelońskim street artem i motywem kafli "panot",
● Irati Sáez de Vicuña (Hiszpania) - 3. miejsce za grafikę nawiązującą do hiszpańskich miast, których nazwy noszą modele SEAT-a.
Uczestnicy konkursu musieli także zaprojektować akcesoria samochodowe i produkty merchandisingowe. Jury podkreśliło wysoki poziom kreatywności i emocjonalny charakter nadesłanych prac.
- To było inspirujące doświadczenie - młodzi twórcy pokazali, że SEAT wciąż trafia do nowego pokolenia. Ich projekty to świeża energia, której potrzebuje każda marka z tradycją - skomentowała Francesca Sangalli, szefowa działu Concept&Strategy w SEAT.
Zwycięski projekt Jamie'ego Binsteada zobaczymy już wkrótce -- na wyjątkowej edycji SEAT-a Ibizy.
Informacja prasowa
Komentarze