Reklama/PR

Mundial 2018: Czy Polacy wierzą w sukces polskiej reprezentacji? (raport)

Mundial 2018: Czy Polacy wierzą w sukces polskiej reprezentacji? (raport)

28 proc. internautów wierzy, że reprezentacja Polski znajdzie się wśród trzech najlepszych drużyn zbliżającego się Mundialu, wynika z badania zrealizowanego przez Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research. Największe szanse na podium mają zdaniem ankietowanych: Niemcy, Hiszpanie i Brazylijczycy.
26.05.20188
McDonald's w Gdańsku z usługą dostaw w aplikacji Uber Eats

McDonald's w Gdańsku z usługą dostaw w aplikacji Uber Eats

Od czwartku (24 maja 2018 roku) w wybranych restauracjach McDonald's w Gdańsku można już zamówić produkty z dostawą do domu. Zamówienia można składać poprzez aplikację Uber Eats.
26.05.20181
Legendy Polskie Allegro w wersji pełnometrażowej. Specjalne aukcje dla fanów

Legendy Polskie Allegro w wersji pełnometrażowej. Specjalne aukcje dla fanów

Platige Image i Next Film potwierdzili rozpoczęcie prac nad pełnometrażowym filmem "Twardowsky 3.14", opartym o wątki i postacie znane z wcześniejszych produkcji. To nie koniec niespodzianek - na Allegro można już kupić gadżety związane z Legendami, w tym także wyjątkowe przeżycia, jak wizyta na planie czy udział w filmie.
22.05.20180
Same promocje nie wystarczą. Marki szukają nowych sposobów na zatrzymanie klientów

Same promocje nie wystarczą. Marki szukają nowych sposobów na zatrzymanie klientów

Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest wynagradzana, deklaruje chęć polecenia danej marki swoim znajomym i rodzinie. Częściej też odwiedzają oni jej sklepy i wydają w nich więcej pieniędzy.
18.05.20182
Oligarcha Iwan w kampanii NC+ promującej mundial w 4K (wideo)

Oligarcha Iwan w kampanii NC+ promującej mundial w 4K (wideo)

Abonenci platformy NC+ obejrzą cały Mundial 2018 w jakości 4K. Piłkarskie emocje w 4K oraz wprowadzenie nowych kanałów do oferty promuje nowa kampania reklamowa nc+ realizowana w telewizji, sieciach kin "Multikino", stacjach radiowych, mediach online, mediach społecznościowych oraz w kanałach własnych online i punktach sprzedaży nc+.
16.05.20187
Rusza kampania "Najpiękniejsze melodie. Włącz Radio Pogoda"

Rusza kampania "Najpiękniejsze melodie. Włącz Radio Pogoda"

Ruszyła nowa kampania promocyjna Radia Pogoda, obejmująca 5 lokalizacji - Gdańsk, Kraków, Opole, Poznań oraz Aglomerację Śląską. Kreacje reklamowe z hasłem "Najpiękniejsze melodie. Włącz Radio Pogoda" można zobaczyć na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach.
14.05.20182
Do 2000 zł "zwrotu" za stary smartfon przy zakupie Galaxy S9 lub S9+

Do 2000 zł "zwrotu" za stary smartfon przy zakupie Galaxy S9 lub S9+

"Odkup Samsung" to nowa promocja firmy, w ramach której, klienci kupując smartfon Galaxy S9 i S9+, mogą odsprzedać stary smartfon i zyskać nawet 2000 zł. Akcja startuje 14 maja i potrwa do 15 lipca.
14.05.20182
Kolejny cios w wizerunek Polski? Jesteśmy drugim najbardziej homofobicznym krajem UE

Kolejny cios w wizerunek Polski? Jesteśmy drugim najbardziej homofobicznym krajem UE

Polska znalazła się na homofobicznym podium krajów UE zajmując przedostatnie miejsce w rankingu analizującym poziom równouprawnienia osób LGBTI w Europe. Jak ostrzega Kampania Przeciw Homofobii, za rok Polska uzyska tytuł homofobicznego lidera Unii Europejskiej
14.05.201833
Trener Adam Nawałka nowym ambasadorem Samsunga (wideo)

Trener Adam Nawałka nowym ambasadorem Samsunga (wideo)

Trener Adam Nawałka został nowym ambasadorem marki Samsung. Pierwsze kampanie z jego udziałem promujące smartfony Galaxy S9 oraz telewizory QLED TV już wystartowały.
14.05.20181
Telewizja Polska poszukuje agencji do kampanii "TVP liderem rekonstrukcji cyfrowej"

Telewizja Polska poszukuje agencji do kampanii "TVP liderem rekonstrukcji cyfrowej"

22 maja 2018 roku upływa termin składania ofert w przetargu zorganizowanym przez TVP S.A. Do zadań wybranej agencji należeć będzie promocja projektu "Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP S.A.". Budżet na organizację kampanii wynosi blisko 835 tys. zł netto.
10.05.20186