Reklama/PR

PKO Bank Polski wprowadza karty debetowe z wizerunkami klubów Ekstraklasy

PKO Bank Polski wprowadza karty debetowe z wizerunkami klubów Ekstraklasy

Karta z wyeksponowanym herbem klubów Ekstraklasy od 22 lutego 2019 roku będzie do nabycia dla klientów PKO Banku Polskiego. To jedyny taki produkt na rynku. W najbliższej przyszłości planowane są kolejne udogodnienia dla kibiców, którzy zamówią kartę.
22.02.20193
CNN w ramach akcji My Freedom Day 2019 odwiedzi szkołę  w Polsce

CNN w ramach akcji My Freedom Day 2019 odwiedzi szkołę w Polsce

CNN ponownie zachęca młodych ludzi z całego świata do wzięcia udziału w kampanii #MyFreedomDay, która ma na celu zwiększanie świadomości na temat współczesnego niewolnictwa, a jej finał odbędzie się 14 marca.
21.02.20190
"Mistrzowie Kina Mastercard" na wielkim ekranie z Torbicką i Walkiewiczem

"Mistrzowie Kina Mastercard" na wielkim ekranie z Torbicką i Walkiewiczem

Ambitne, festiwalowe kino, ważne i nagradzane filmy, które skłaniają do dyskusji - w Multikinie wystartował premierowy cykl "Mistrzowie Kina Mastercard", skierowany do koneserów kina. Do udziału w projekcie zaproszono Grażynę Torbicką i Michała Walkiewicza. Sponsorem głównym został Mastercard.
20.02.20190
LOTTO inwestuje w e-sport: Partnerstwo z ESL Polska, transmisje z turniejów

LOTTO inwestuje w e-sport: Partnerstwo z ESL Polska, transmisje z turniejów

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO zawiązuje współpracę ze światowym liderem rozgrywek online - ESL Polska. W ramach współpracy marka LOTTO będzie partnerem m.in. polskiej transmisji Intel Extreme Masters Katowice 2019.
20.02.20190
Lidl podnosi pensje i rusza z kampanią rekrutacyjną

Lidl podnosi pensje i rusza z kampanią rekrutacyjną

Lidl Polska po raz kolejny podnosi pensje, tym razem średnio o ok. 9,2 proc.. Na dodatek sieć przygotowała ponad 700 nowych miejsc pracy - przede wszystkim na stanowiska pracowników sklepów lub magazynów.
20.02.20192
Polacy w łóżku: Dla ponad 70 proc. Polaków seks ma duże znaczenie (badanie)

Polacy w łóżku: Dla ponad 70 proc. Polaków seks ma duże znaczenie (badanie)

Walentynki to święto, które bezpośrednio z seksualnością łączone nie jest, ale trudno je od tego tematu odciąć grubą kreską. A seks, jak pokazują ostatnie badania zrealizowane przez Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research, to obszar życia, który dla większości badanych ma istotne znaczenie.
14.02.20196
Polonez Równości. Maturzyści zatańczyli w geście solidarności z rówieśnikami LGBT (wideo)

Polonez Równości. Maturzyści zatańczyli w geście solidarności z rówieśnikami LGBT (wideo)

Nie tylko chłopak z dziewczyną, ale także dziewczyna z dziewczyną i chłopak z chłopakiem - tak wyglądał tradycyjny polonez tegorocznych maturzystów w stołecznym I SLO Bednarska. Wbrew utrwalonym kulturowo wzorcom, zatańczyli Poloneza Równości w geście akceptacji dla koleżanek i kolegów LGBT+.
14.02.20193
Wojewódzki, Podsiadło, Nosowska, "Zimna Wojna" Bestsellerami Empiku 2018

Wojewódzki, Podsiadło, Nosowska, "Zimna Wojna" Bestsellerami Empiku 2018

Empik ponownie przyznał swoje kulturalne nagrody.
13.02.20190
Legia Warszawa z ofertą na prąd i gaz dla kibiców

Legia Warszawa z ofertą na prąd i gaz dla kibiców

Od 17 lutego 2019 roku warszawiacy będą mogli skorzystać z usług nowego sprzedawcy prądu i gazu - 1916 energia. Nowa marka to efekt współpracy Legii Warszawa z prywatnym sprzedawcą gazu i energii elektrycznej - http://newsroom.eurozet.pl/51755-gala-plyty-rocku-antyradia-2018 S.A.
13.02.20190
Mniej niż połowa Polaków zamierza obchodzić walentynki. Jak?

Mniej niż połowa Polaków zamierza obchodzić walentynki. Jak?

Święto zakochanych zamierza celebrować w tym roku tylko 39 proc. Polaków - wynika z badania "Barometr Providenta". Co czwarty spędzi walentynkowy wieczór na romantycznej kolacji z ukochaną osobą, a najpopularniejszymi prezentami będą kwiaty i słodycze. Z badania wynika też, że Polacy planują przeznaczyć na walentynkowe wydatki średnio 90 zł, przy czym hojniejsi będą mężczyźni.
11.02.20197