Reklama/PR

Zenith: W 2017 roku globalne wydatki na reklamę online przewyższą wydatki na reklamę w TV

Zenith: W 2017 roku globalne wydatki na reklamę online przewyższą wydatki na reklamę w TV

W 2017 roku dynamika wzrostu ryku reklamowego w Polsce sięgnie 2,5% − prognozuje agencja mediowa Zenith. Tym samym na koniec roku suma inwestycji reklamowych wyniesie 7,083 mld PLN netto.
27.03.20172
Dorota Zawadzka dyrektorem komunikacji i PR w IAB Polska

Dorota Zawadzka dyrektorem komunikacji i PR w IAB Polska

Dorota Zawadzka objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji i Public Relations Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
23.03.20172
Alior Bank zachęca do kibicowania naszym "Ramię w ramię" (wideo)

Alior Bank zachęca do kibicowania naszym "Ramię w ramię" (wideo)

Alior Bank jako Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej wspiera drużynę narodową podczas eliminacji do przyszłorocznych Mistrzostw Świata, które odbędą się w Rosji. W mediach fani Reprezentacji mogą obejrzeć przygotowany przez bank spot reklamowy "Ramię w ramię", zachęcający do kibicowania zespołowi podczas sportowych zmagań.
23.03.20170
Królewskie rewiry Warszawy

Królewskie rewiry Warszawy

Jedno miasto, 18 dzielnic i nieskończenie wiele historii i miejsc do odkrycia. Królewskie - marka Królewskie startuje z nową kampanią dedykowaną każdej dzielnicy, w której zachęca mieszkańców do odkrywania tych miejsc.
23.03.20172
Lech Lite wkracza na rynek

Lech Lite wkracza na rynek

Kompania Piwowarska wprowadza na rynek nową markę Lech Lite.
23.03.20174
Heineken 3 nowym wariantem marki w Polsce

Heineken 3 nowym wariantem marki w Polsce

Trochę mniej alkoholu pozwala na dużo więcej - Heineken 3 pozwala sięgać po piwo, a jednocześnie zachowywać świeżość i otwartość głowy. Nowy wariant marki jest już dostępny w Polsce
23.03.20172
"Ksiądz" i Arkadiusz Jakubik w nowej kampanii ShowMax (wideo)

"Ksiądz" i Arkadiusz Jakubik w nowej kampanii ShowMax (wideo)

Realizując kolejną odsłonę kampanii przygotowanej dla serwisu VOD Showmax, agencja Bridge2Fun zaprosiła do współpracy cenionych polskich aktorów. W najnowszej etiudzie filmowej "Ksiądz" w reżyserii Wojtka Smarzowskiego widzowie mogą zobaczyć m.in. Arkadiusza Jakubika
22.03.20172
Szymon Majewski dla marki Actimel nagrał piosenkę o ciężkim życiu hipstera (wideo)

Szymon Majewski dla marki Actimel nagrał piosenkę o ciężkim życiu hipstera (wideo)

Szymon Majewski w nowej komunikacji Actimela udowadnia, że nawet najgorszą aurę pogodową można pokonać siłą motywacji. Bohaterowi piosenki Majewskiego, hipsterowi z Placu Zbawiciela nie przeszkodzi nawet mróz i śnieg w zrobieniu idealnego selfie i trafieniu na okładkę Men-Ela.
21.03.20172
Rynek produktów i usług dla singli. Co kupują?

Rynek produktów i usług dla singli. Co kupują?

Aż 7 milionów Polaków to osoby samotne, które stanowią znaczącą grupę konsumencką. Czy jest ona zauważana, jako odbiorcy produktów i usług?
21.03.20175
Marka Dalia z akcją "Kegel-mogę". Nie tylko seksie

Marka Dalia z akcją "Kegel-mogę". Nie tylko seksie

O kobiecej seksualności mówi bez skrępowania, pozując z wibratorem w dłoni i polecając gadżety dla każdej pani domu. Joanna Keszka, bo o niej mowa, zainspirowała markę Dalia Lingerie do akcji "Kegel-mogę", propagującej wiedzę na temat mięśni Kegla.
21.03.20171