Reklama/PR

Polacy wystawiają często negatywne komentarze firmom w internecie. Rusza "Dobry głos dla firm"

Polacy wystawiają często negatywne komentarze firmom w internecie. Rusza "Dobry głos dla firm"

Pozytywne opinie budują wiarygodność firm w oczach potencjalnych klientów. Zdaniem ekspertów Polacy woleliby wystawiać dobre oceny, nie mają jednak motywacji do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami. Do negatywnych komentarzy skłania ich chęć powetowania własnych strat oraz ostrzeżenia innych konsumentów przed nietrafionym wyborem. Podejmujemy decyzje kierując się opiniami, dlatego do dzielenia się nimi w sieci zachęca kampania "Dobry głos dla firm".
15.11.20182
Ewa Budzynowska szefową działu sprzedaży bezpośredniej w Gazeta.pl

Ewa Budzynowska szefową działu sprzedaży bezpośredniej w Gazeta.pl

Od 13 listopada 2018 roku za współpracę z klientami bezpośrednimi, średnimi i mniejszymi, a także lokalnymi Gazeta.pl odpowiada Ewa Budzynowska, nowa manager sprzedaży ds. klientów bezpośrednich portalu.
14.11.20181
Polacy chętnie zbierają punkty i naklejki w programach lojalnościowych

Polacy chętnie zbierają punkty i naklejki w programach lojalnościowych

Akcje promocyjne polegające na zbieraniu punktów lub naklejek cieszą się niesłabnącą popularnością wśród polskich konsumentów. Bazują one na ludzkiej skłonności do konformizmu - posiadanie oferowanych przez nie gadżetów może bowiem decydować o akceptacji grupy. Polacy lubią także czuć się wyjątkowo, a zdobycie nagrody za naklejki może im w tym pomóc.
14.11.20180
"Podaruj radość jak Mikołaj". Rusza świąteczna kampania marki Coca-Cola (wideo)

"Podaruj radość jak Mikołaj". Rusza świąteczna kampania marki Coca-Cola (wideo)

Coca-Cola rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową.Tegoroczny koncept marketingowy otrzyma szerokie wsparcie mediowe oraz sprzedażowe. Na kampanię złożą się m.in.: nowa reklama TV, tematyczne etykiety ze świątecznymi wyzwaniami dla konsumentów, współpraca z zasięgowymi influencerami czy grudniowa ogólnopolska trasa kultowych ciężarówek.
13.11.20183
81 proc. Polaków jest mocno związanych z Polską. Najważniejsze wydarzenia: pontyfikat Jana Pawła II, wstąpienie do UE

81 proc. Polaków jest mocno związanych z Polską. Najważniejsze wydarzenia: pontyfikat Jana Pawła II, wstąpienie do UE

Zdaniem Polaków pontyfikat Jana Pawła II, okupacja hitlerowska i wstąpienie Polski do Unii Europejskiej to zdecydowanie najważniejsze wydarzenia w najnowszej historii kraju. Ważne miejsce zajmuje też odbudowa Polski po II wojnie światowej, wstąpienie do NATO i wydarzenia z lat 80. - pokazuje najnowszy raport Polskich Badań Czytelnictwa.
08.11.20183
UOKiK: Media Expert jeszcze raz zapłaci za oceny

UOKiK: Media Expert jeszcze raz zapłaci za oceny

Spoty radiowe reklamujące w 2017 roku promocję "Płacimy za oceny" w sklepach Media Expert mogły wprowadzać w błąd - uznał UOKiK. Osoby, które skorzystały z promocji, otrzymają od spółki dodatkowe 60 zł.
06.11.20183
Świąteczne buziaki od Małgorzaty Rozenek-Majdan i Radosława Majdana w nowej kampanii Avon (wideo)

Świąteczne buziaki od Małgorzaty Rozenek-Majdan i Radosława Majdana w nowej kampanii Avon (wideo)

Wystartowała świąteczna kampania AVON "Kisses for Christmas", w której udział biorą ambasadorka marki - Małgorzata Rozenek-Majdan oraz jej mąż, Radosław Majdan. Autorem telewizyjnych spotów jest Marcin Tyszka. W świąteczny nastrój rodem z bożonarodzeniowych bajek, wprowadza widzów głos Wiktora Zborowskiego.
05.11.20182
Agata Papis-Maniecka nową dyrektor marketingu Kino Polska TV

Agata Papis-Maniecka nową dyrektor marketingu Kino Polska TV

Z początkiem października nastąpiły zmiany w Dziale Marketingu spółki Kino Polska TV.
Do zespołu dołączyła Agata Papis-Maniecka, która objęła funkcję dyrektor marketingu.
18.10.20184
"Twoje życie. Twoja historia. Twoje TNT". Wizerunkowa kampania telewizji TNT (wideo)

"Twoje życie. Twoja historia. Twoje TNT". Wizerunkowa kampania telewizji TNT (wideo)

Ruszyła kampania wizerunkowa TNT pod hasłem "Twoje życie. Twoja historia. Twoje TNT". Tej jesieni widzowie będą mogli zobaczyć klasyczne hollywoodzkie produkcje oraz nowe, autorskie seriale.
17.10.20180
Zmiany w NC+. Odchodzi Paulina Smaszcz-Kurzajewska

Zmiany w NC+. Odchodzi Paulina Smaszcz-Kurzajewska

Zmiany organizacyjne w dziale PR i Komunikacji Zewnętrznej satelitarnej platformy NC+.
17.10.201810