Reklama/PR

Mundial 2018: Marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania

Mundial 2018: Marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania

Biedronka i LOTOS to zdaniem Polaków marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania
w tegorocznych Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej.
12.07.20181
Z kodem do Multikina od teraz bez stania w kolejne

Z kodem do Multikina od teraz bez stania w kolejne

Multikino wprowadziło udogodnienie, dzięki któremu od teraz można realizować różnego rodzaju vouchery za pośrednictwem internetowej serwisu Multikino.pl.
10.07.20180
Zygmunt Chajzer znika z reklam Vizir. Nową twarzą Anna Starmach (wideo)

Zygmunt Chajzer znika z reklam Vizir. Nową twarzą Anna Starmach (wideo)

Po 14 latach z reklam marki Vizir znika Zygmunt Chajzer. Jak informuje koncern Procter & Gamble, nową ambasadorką będzie Anna Starmach, znana szerszej publiczności z programu "MasterChef" w TVN.
10.07.20185
Polska w czołówce liczby reklam alkoholu w TV. Przekładają się one na zachowanie młodych ludzi

Polska w czołówce liczby reklam alkoholu w TV. Przekładają się one na zachowanie młodych ludzi

Liczba reklam piwa w Polsce znacznie przekracza średnią europejską. W ciągu 10 miesięcy 2017 roku przekroczyła 780 tys., a w ciągu 16 lat - blisko 4 mln. Rośnie też czas antenowy przeznaczany na reklamy piwa zarówno w telewizji publicznej, jak i prywatnej. Te wzrosty przekładają się na większe spożycie złotego trunku, szczególnie wśród młodzieży - podkreśla dyrektor Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
10.07.20182
Letnie kino samochodowe na parkinach centrów Carrefour. Sense bezpłatne

Letnie kino samochodowe na parkinach centrów Carrefour. Sense bezpłatne

Carrefour Polska na wakacje rusza z cyklem bezpłatnych seansów filmowych w samochodowym kinie letnim. W jakich miastach?
09.07.20183
TVN Media i Edpiresse Polska łączą siły w obszarze wideo online

TVN Media i Edpiresse Polska łączą siły w obszarze wideo online

Edipresse Polska i TVN Media nawiązały strategiczną współpracę w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej wideo on-line oraz komercjalizacji treści wideo.
09.07.20188
Stacje benzynowe inwestują w gastronomię. Są coraz ważniejszym graczem w tym segmencie

Stacje benzynowe inwestują w gastronomię. Są coraz ważniejszym graczem w tym segmencie

W branży gastronomicznej i handlu silnym graczem stały się stacje benzynowe. Konkurują z osiedlowymi sklepikami i dyskontami, doganiając je zarówno pod względem asortymentu, jak i promocji. Niemal każda z większych sieci paliwowych rozwija już własny koncept gastronomiczno-kawiarniany, a sprzedaż pozapaliwowa staje się coraz istotniejszym źródłem przychodów.
09.07.20183
Polacy kręcą nowy film o wiedźminie finansowany ze zbiórek. Premiera za darmo na YouTube.

Polacy kręcą nowy film o wiedźminie finansowany ze zbiórek. Premiera za darmo na YouTube.

Trwają prace nad powstaniem "Pół Wieku Poezji Później", fanowskiego filmu osadzonego w świecie wiedźmina stworzonym przez Andrzeja Sapkowskiego. Dotychczas nakręcono ok. 70% materiału. Do zrealizowania zostało jeszcze pięć, sześć dni zdjęciowych. Produkcję będzie można zobaczyć za darmo na kanale YouTube projektu.
06.07.20180
Nowa akcja McDonald's. Ciastko owsiane wspiera Fundację Ronalda McDonalda

Nowa akcja McDonald's. Ciastko owsiane wspiera Fundację Ronalda McDonalda

Od środy (4 lipca 2018 roku) dochód z każdego zakupionego w McDonald's ciastka owsianego zostanie przekazany Fundacji Ronalda McDonalda. Pieniądze są zbierane na budowę drugiego Domu Ronalda McDonalda w Polsce. Akcja dotyczy wszystkich restauracji, które posiadają ciastko w sprzedaży i potrwa aż do odwołania.
06.07.20183
Ile Polacy wydają na rozrywkę i na jaką?

Ile Polacy wydają na rozrywkę i na jaką?

42% Polaków przeznacza do 300 zł miesięcznie na rozrywkę, 26% Polaków do 100 zł, a 21% nawet do 500 zł - wynika z badania przeprowadzonego przez serwis Prezentmarzeń. Co trzeci Polak preferuje rozrywkę dostarczającą relaksu, 22% optuje za kreatywnymi przyjemnościami, 17% szuka doznań z adrenaliną, a 11% stawia na sport.
05.07.20181