Reklama/PR

Rekordowa akcja mBanku: 14 mln zł od klientów i banku na rzecz WOŚP

Rekordowa akcja mBanku: 14 mln zł od klientów i banku na rzecz WOŚP

7 milionów złotych od mBanku to największa jednorazowa wpłata w historii Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzięki hojności banku i jego klientów, na konto WOŚP trafi niemal 14 mln zł.
15.01.201817
Energa strategicznym i tytularnym sponsorem polskiej koszykówki (wideo)

Energa strategicznym i tytularnym sponsorem polskiej koszykówki (wideo)

Grupa Energa nawiązała współpracę z Polskim Związkiem Koszykówki, stając się sponsorem strategicznym reprezentacji Polski koszykarzy i koszykarek. Ponadto będzie także sponsorem tytularnym zarówno ekstraklasy męskiej - od teraz Energa Basket Ligi, jak i żeńskiej - Energa Basket Ligi Kobiet.
09.01.20180
Platforma nc+ i Havas Warsaw rozpoczynają współpracę

Platforma nc+ i Havas Warsaw rozpoczynają współpracę

Platforma nc+ rozstrzygnęła przetarg na przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej marki. Agencja Havas Warsaw została wyłoniona spośród innych zaproszonych do przetargu agencji. Firmy rozpoczną stałą współpracę w połowie stycznia tego roku.
09.01.20184
Lidl ponownie gra z WOŚP. Skarbonki w sklepach

Lidl ponownie gra z WOŚP. Skarbonki w sklepach

Lidl rozpoczyna nowy rok wspierając Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Pracownicy i klienci, ramię w ramię, otworzą serca dla ważnej sprawy. Jak co roku, przez cały tydzień przed Finałem WOŚP, we wszystkich sklepach Lidl w całej Polsce dostępne będą skarbony stacjonarne WOŚP.
09.01.20185
Sprawna komunikacja w social media przekładają się na korzyści wizerunkowe i finansowe

Sprawna komunikacja w social media przekładają się na korzyści wizerunkowe i finansowe

Aktywność w portalach społecznościowych kształtuje wizerunek firm i osób w sieci oraz przekłada się na ich reputację. Dlatego treści powinny być starannie wyselekcjonowane. Sprawna komunikacja w social media to nie tylko korzyści wizerunkowe, lecz także biznesowe - pomaga budować długotrwałe relacje z dotychczasowymi klientami i przyciągać nowych.
09.01.20180
Uber walczy ze smogiem. Tańsze przejazdy współdzielone

Uber walczy ze smogiem. Tańsze przejazdy współdzielone

Uber wspiera Warszawę w walce ze smogiem i ogłasza promocję na przejazdy współdzielone. W wtorek (9 stycznia 2018 roku), każdy przejazd w stolicy z wykorzystaniem opcji rozdzielenia rachunku będzie o 30 proc. tańszy.
09.01.20180
Szymon Majewski producentem muzycznym w nowym spocie Plus Mixa (wideo)

Szymon Majewski producentem muzycznym w nowym spocie Plus Mixa (wideo)

Rusza nowa kampania reklamowa oferty mix w Plusie.
08.01.20183
Dzięki potędze internetu wprowadzili modę na zdrowe soki. Kinga i Daniel w kampanii T-Mobile

Dzięki potędze internetu wprowadzili modę na zdrowe soki. Kinga i Daniel w kampanii T-Mobile

Do niedawna wiedza na temat korzystnych właściwości soków wyciskanych na zimno w Polsce nie była powszechna. Wszystko się zmieniło, gdy na rynku pojawiła się Natura Cold Press stworzona przez troje przyjaciół. Teraz pracownicy firm w całej Polsce zamawiają grupowo diety sokowe, a Kinga Gałuszkiewicz, dyrektor kreatywna przedsiębiorstwa, i Daniel Gąszewski, kierownik produkcji, wystąpili w najnowszej reklamie T-Mobile.
08.01.20182
Konto dla graczy w mBanku. Subskrypcja PlayStation Plus w prezencie

Konto dla graczy w mBanku. Subskrypcja PlayStation Plus w prezencie

mBank uruchomił promocję skierowaną do graczy. Użytkownicy konsol mają szansę otrzymać kody uprawniające do subskrypcji PlayStation Plus w zamian za otwarcie rachunku i aktywne korzystanie z niego. Dodatkowo nowi klienci - gracze mogą otrzymać kartę debetową z własną grafiką oraz całkowicie darmową eKartę do płacenia w internecie.
04.01.20180
Majewski cukiernikiem w kampanii Plusa promującej 6 miesięcy bez abonamentu (wideo)

Majewski cukiernikiem w kampanii Plusa promującej 6 miesięcy bez abonamentu (wideo)

Komórkowa sieć Plus przygotowała nową kampanię reklamową oferty Ja+ Abonament za 0 zł nawet przez 6 miesięcy
02.01.20183