Reklama/PR

ESET gra razem z Borussią Dortmund

ESET gra razem z Borussią Dortmund

Firma ESET, producent rozwiązań antywirusowych, z których korzysta prawie 5 milionów Polaków, została oficjalnym partnerem Borussi Dortmund. Klub piłkarski, w którym aktualnie gra Łukasz Piszczek, przez kolejne trzy sezony Bundesligi będzie ściśle współpracować z niemieckim klubem piłkarskim.
13.08.20190
Nowa inicjatywa twórcy telewizji Polsat. Startuje Program Czysta Polska

Nowa inicjatywa twórcy telewizji Polsat. Startuje Program Czysta Polska

Zygmunt Solorz powołuje stowarzyszenie, którego celem będzie czysta ekologicznie Polska
05.08.20196
Coca-Cola rozszerza portfolio. Debiutuje Coca-Cola Energy

Coca-Cola rozszerza portfolio. Debiutuje Coca-Cola Energy

Na rynku debiutuje napój energetyzującyo znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. Nowość dostępna jest zarówno w wersji regularnej, jak i Zero, pozbawionej kalorii oraz cukru.
03.08.20195
Ruszają w Polskę, by dzielić się wiedzą o LGBT+

Ruszają w Polskę, by dzielić się wiedzą o LGBT+

Rusza Letnia Akademia Równości. Pięcioro aktywistów wyruszy w tygodniową podróż po Polsce, aby dzielić się wiedzą o problemach i postulatach społeczności LGBT+. Ich celem jest dotarcie do miast, w których nie odbywają się marsze równości. Akcja jest wynikiem współpracy poznańskiego stowarzyszenia Grupa Stonewall oraz marki Sprite.
03.08.2019
Sprite w kolejnej odsłonie kampanii "Niech gadają. Żyj rześko" na Pol'and'Rock Festival. "Olej hejt"

Sprite w kolejnej odsłonie kampanii "Niech gadają. Żyj rześko" na Pol'and'Rock Festival. "Olej hejt"

Marka Sprite po raz kolejny przypomina, aby hejt zwalczać miłością - tym razem podczas tegorocznego festiwalu Pol'and'Rock. 8-metrowy napis "I Love You Hater" stanął w pobliżu dużej sceny. Marka zadba również o armatki wodne, które w gorący weekend przyniosą orzeźwienie pod hasłem "Olej hejt".
03.08.20190
Visa ruszyła z kampanią promującą płatności zbliżeniowe kartą i mobilne (wideo)

Visa ruszyła z kampanią promującą płatności zbliżeniowe kartą i mobilne (wideo)

Visa rozpoczęła kampanię zachęcającą do płatności zbliżeniowych, umożliwiających szybkie i wygodne zapłacenie za zakupy i usługi kartą, mobilnie - smartfonem lub zegarkiem -, czy online za pośrednictwem aplikacji w telefonie.
23.07.20190
Cyfrowy Polsat promuje elastyczną TV z internetem od dowolnego dostawcy (wideo)

Cyfrowy Polsat promuje elastyczną TV z internetem od dowolnego dostawcy (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa promująca nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu - telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
17.07.20192
Ekstraklasa zmienia identyfikację wizualną rozgrywek (wideo)

Ekstraklasa zmienia identyfikację wizualną rozgrywek (wideo)

PKO Bank Polski Ekstraklasa zaprezentowała nową oprawę graficzną meczów. Od najbliższego sezonu zaczynającego się w piątek 19 lipca, przed każdym ligowym spotkaniem kibice będą mogli obejrzeć całkowicie zmienioną czołówkę telewizyjną. Nową oprawę zyskały też wszystkie grafiki meczowe. Wprowadzana wizualizacja graficzna PKO Bank Polski Ekstraklasy powstała we współpracy z agencją kreatywną DixonBaxi z Londynu
15.07.20195
Historia Opactwa Grimbergen i legenda Feniksa w spocie piwa (wideo)

Historia Opactwa Grimbergen i legenda Feniksa w spocie piwa (wideo)

Mityczny Feniks to symbol wiecznie odradzającego się życia. Powstający z popiołów ptak stał się także symbolem opactwa w Grimbergen w Belgii, w którym 900 lat temu powstało piwo Grimbergen. Legenda Feniksa i historia opactwa przeplatają się w najnowszym spocie marki
15.07.20191
Przedsiębiorstwa coraz częściej inwestują w swój wizerunek, by przyciągnąć pracowników

Przedsiębiorstwa coraz częściej inwestują w swój wizerunek, by przyciągnąć pracowników

Problemy z pozyskiwaniem pracowników, a z drugiej strony rosnący popyt na wykwalifikowane kadry zaostrzają konkurencję między pracodawcami, napędzają wzrost płac i wymuszają większe skupienie na obszarze employer brandingu. Ten przestał już być dla firm opcjonalny, a stał się podstawowym narzędziem zatrzymania dotychczasowych i pozyskiwania nowych pracowników.
15.07.20190