Reklama/PR

Akcja Czytaj PL: 12 bestsellerów do pobrania za darmo na urządzenia mobilne

Akcja Czytaj PL: 12 bestsellerów do pobrania za darmo na urządzenia mobilne

Wystarczy smartfon, by móc pobrać jedną z 12 bestsellerowych książek całkowicie za darmo. Przez wszystkie lata trwania akcji Czytaj PL skorzystano z 300 tysięcy e-booków i audiobooków. Ideą akcji jest zwiększanie poziomu czytelnictwa w Polsce, w tym roku pomagają w tym stworzeni przez Jana Kallwejta superbohaterowie i superbohaterki reprezentujący moce, jakie można zdobyć dzięki czytaniu.
13.11.20191
AliExpress rozszerza działalność w Polsce. 41 youtuberów w nowej kampanii

AliExpress rozszerza działalność w Polsce. 41 youtuberów w nowej kampanii

Po kilku kampaniach zrealizowanych z udziałem influencerów AliExpress rozszerza działalność na polskim rynku. W nowej kampanii z okazji "Global Shopping Festival" udział bierze 41 youtuberów.
13.11.20196
Asystenta Google dla kierowców w nowej kampanii (wideo)

Asystenta Google dla kierowców w nowej kampanii (wideo)

W Warszawie, Katowicach i Krakowie ruszyła kampania Asystenta Google, od niedawna obecnego również w Mapach Google, którą przygotowała agencja 180heartbeats+Jung v Matt wraz z domem mediowym Media Direction OMD.
13.11.20191
12 gwiazd w kalendarzu na 2020 rok "Zdrowie jest męskie. Akcja Plejady i Fundacji Faktu

12 gwiazd w kalendarzu na 2020 rok "Zdrowie jest męskie. Akcja Plejady i Fundacji Faktu

Rusza akcja Fundacji Faktu i portalu Plejada, wspierająca badania profilaktyczne raka jąder i prostaty. W ramach akcji 12 gwiazd zapuściło wąsy i wystąpiło w specjalnym kalendarzu "Zdrowie jest męskie", który trafi do sprzedaży 5 listopada. Przez cały 2020 rok gwiazdy będą przypominać o tym, jak ważne są badania profilaktyczne i troska o zdrowie.
04.11.20190
Gwiazdy TVN Discovery Polska czytają hejterskie komentarze na swój temat. Akcja #WhyWeHate

Gwiazdy TVN Discovery Polska czytają hejterskie komentarze na swój temat. Akcja #WhyWeHate

Wkrótce na antenie Discovery Channel nowa seria "Geneza nienawiści". Zbliżająca się premiera to idealna okazja do zabrania głosu w ważnej dyskusji na temat świadectw nienawiści w codziennym życiu. TVN Discovery Polska dołącza do walki z hejtem, rozpoczynając akcję #WhyWeHate, której celem jest zwrócenie uwagi na problem mowy nienawiści w Internecie. Projekt wsparły znane nazwiska polskiego show-biznesu.
15.10.20191
Wojtek Sokół nowym ambasadorem marki Samsung

Wojtek Sokół nowym ambasadorem marki Samsung

Wojtek Sokół to postać, która wymyka się wszelkim utartym kategoriom. teraz do tej listy dołącza kolejna rola - artysta został właśnie ambasadorem Galaxy Note10.
15.10.20192
Bitwa pomiędzy prowadzącymi w kampanii promującej kanały Kuchnia+ i Domo+ (wideo)

Bitwa pomiędzy prowadzącymi w kampanii promującej kanały Kuchnia+ i Domo+ (wideo)

"Kuchnia+ dodaje smaku. Domo+ pełne inspiracji" - pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania kanałów Platformy CANAL+: kulinarnego Kuchnia+ i wnętrzarskiego Domo+. To pierwsza w historii tych stacji akcja promocyjna, która łączy w swoim przekazie dwa brandy i podkreśla ich komplementarny charakter.
11.10.20190
"Cenię sobie". Nowa kampania reklamowa od Ceneo.pl bez Zosi (wideo)

"Cenię sobie". Nowa kampania reklamowa od Ceneo.pl bez Zosi (wideo)

Serwis Ceneo.pl rusza z nową kampanią reklamową. W nowym wideo nie zobaczymy jednak Zosi - znanej widzom z poprzednich lat. Spoty z serii "Cenię sobie" to dynamiczny przegląd najważniejszych korzyści, jakie Ceneo.pl daje osobom korzystającym z tej porównywarki na co dzień.
11.10.20190
"Wszystko 50% taniej" w jesiennej kampanii sieci Vectra

"Wszystko 50% taniej" w jesiennej kampanii sieci Vectra

Vectra ruszyła z kampanią wspierającą sprzedaż. Klienci przez cztery pierwsze miesiące zapłacą za usługi 50% ceny. Za przygotowanie kampanii odpowiada Isobar Polska.
11.10.20193
Sponsoring Multiscreen. Nowość w ofercie Biura Reklamy TVN Media

Sponsoring Multiscreen. Nowość w ofercie Biura Reklamy TVN Media

Wraz ze startem jesiennej ramówki telewizyjnej oferta Biura Reklamy TVN Media została poszerzona o nowy produkt reklamowy Sponsoring Multiscreen. Po raz pierwszy w ofercie serwisów VOD w Polsce reklamodawcy zyskują możliwość pakietowego zakupu kampanii sponsoringowej, ściśle związanej z wybranym formatem, niezależnie od kanału dystrybucji treści.
20.09.20190