Reklama/PR

Plush w nowej kampanii uwalnia zadowolenie na komisariacie (wideo)

Plush w nowej kampanii uwalnia zadowolenie na komisariacie (wideo)

Komórkowa siec Plus rozpoczyna nową kampanię reklamową marki Plush.
17.01.20190
"Razem Fajniej". Nowa komunikacja Słodkiej Chwili Dr. Oetkera (wideo)

"Razem Fajniej". Nowa komunikacja Słodkiej Chwili Dr. Oetkera (wideo)

Ruszyła nowa komunikacja deserów jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera. Nowa reklama w lekki, naturalny, radosny i pełen pozytywnej energii sposób buduje wizerunek Słodkiej Chwili jako marki przyjaznej, towarzyszącej konsumentom w prawdziwych codziennych sytuacjach, marki bliskiej i dbającej o innych.
16.01.20190
Piotr Fronczewski, ReZi i szklana butelka w nowej kampanii Coca-Cola "Ikona powraca" (wideo)

Piotr Fronczewski, ReZi i szklana butelka w nowej kampanii Coca-Cola "Ikona powraca" (wideo)

Wnętrze baru, przygaszone oświetlenie. Za kontuarem krząta się barman. Podchodzi klient ze zdecydowanym życzeniem...
15.01.20196
Leszek przenosi góry do miasta. Zimowa kampa marki Lech Premium, limitowane puszki (wideo)

Leszek przenosi góry do miasta. Zimowa kampa marki Lech Premium, limitowane puszki (wideo)

Leszek powraca w zimowej odsłonie. W nowym spocie marki udowadnia, że prawdziwie mroźny, górski klimat można poczuć nawet w środku miasta. Zgodnie z tradycją w ręce konsumentów oddał także limitowaną edycję puszki
04.01.20191
Konkurs "Milka. Sercem z Naszymi" w sklepach Biedronka

Konkurs "Milka. Sercem z Naszymi" w sklepach Biedronka

Trwa sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich 2018/2019, a wraz z nim ogólnopolska kampania "Milka. Sercem z Naszymi". Kolejną aktywnością w jej ramach jest organizowany przez markę Milka konkurs konsumencki, w którym do wygrania są m.in. bilety na widowiskowy konkurs skoków w Zakopanem.
04.01.20193
McDonald's testuje papierowe słomki

McDonald's testuje papierowe słomki

W poniedziałek (7 stycznia 2019 roku) w wybranych lokalach polskiej sieci McDonald's wprowadzi możliwość wyboru papierowej słomki. Polski rynek jest jednym z kilkunastu, na których marka testuje rozwiązania, mogące zastąpić słomki wykonane z plastiku.
04.01.20198
Janusz Omyliński przeszedł z Gazeta.pl do On Board Think Kong

Janusz Omyliński przeszedł z Gazeta.pl do On Board Think Kong

Janusz Omyliński z początkiem grudnia dołączył do zespołu On Board Think Kong na stanowisko Content Experience Senior Consultant. Do jego obowiązków będzie należało angażowanie i analityka konsumpcji treści.
04.01.20193
Makro Polska wydało kalendarz z portretami czołowych szefów kuchni

Makro Polska wydało kalendarz z portretami czołowych szefów kuchni

MAKRO Polska w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne przygotowało limitowaną edycję kalendarzy na 2019 rok. Do udziału w projekcie sieć hurtowni zaprosiła czołowych przedstawicieli polskiej branży gastronomicznej. Szefowie kuchni wzięli udział w wyjątkowej sesji zdjęciowej.
04.01.20190
Czesław Mozil w kampanii "świetlnej wyprzedaży" Netii. Dwie usługi w cenie jednej

Czesław Mozil w kampanii "świetlnej wyprzedaży" Netii. Dwie usługi w cenie jednej

Netia rozpoczęła kampanię reklamową, promującą "świetlną wyprzedaż". W ramach komunikowanej promocji klienci otrzymają 2 usługi (internet z telewizją) w cenie 1.
03.01.20198
Mateusz Gessler ambasadorem BelVita. Rusza kampania i loteria "Śniadania, że u la la" (wideo)

Mateusz Gessler ambasadorem BelVita. Rusza kampania i loteria "Śniadania, że u la la" (wideo)

Marka BelVita startuje z nową kampanią pod hasłem "Śniadania, że u la la". Ambasadorem marki został znany restaurator polsko-francuskiego pochodzenia, Mateusz Gessler.
02.01.20191