Reklama/PR

Ekstraklasa zmienia identyfikację wizualną rozgrywek

Ekstraklasa zmienia identyfikację wizualną rozgrywek

PKO Bank Polski Ekstraklasa zaprezentowała nową oprawę graficzną meczów. Od najbliższego sezonu zaczynającego się w piątek 19 lipca, przed każdym ligowym spotkaniem kibice będą mogli obejrzeć całkowicie zmienioną czołówkę telewizyjną. Nową oprawę zyskały też wszystkie grafiki meczowe. Wprowadzana wizualizacja graficzna PKO Bank Polski Ekstraklasy powstała we współpracy z agencją kreatywną DixonBaxi z Londynu
15.07.20195
Historia Opactwa Grimbergen i legenda Feniksa w spocie piwa (wideo)

Historia Opactwa Grimbergen i legenda Feniksa w spocie piwa (wideo)

Mityczny Feniks to symbol wiecznie odradzającego się życia. Powstający z popiołów ptak stał się także symbolem opactwa w Grimbergen w Belgii, w którym 900 lat temu powstało piwo Grimbergen. Legenda Feniksa i historia opactwa przeplatają się w najnowszym spocie marki
15.07.20191
Przedsiębiorstwa coraz częściej inwestują w swój wizerunek, by przyciągnąć pracowników

Przedsiębiorstwa coraz częściej inwestują w swój wizerunek, by przyciągnąć pracowników

Problemy z pozyskiwaniem pracowników, a z drugiej strony rosnący popyt na wykwalifikowane kadry zaostrzają konkurencję między pracodawcami, napędzają wzrost płac i wymuszają większe skupienie na obszarze employer brandingu. Ten przestał już być dla firm opcjonalny, a stał się podstawowym narzędziem zatrzymania dotychczasowych i pozyskiwania nowych pracowników.
15.07.20190
Zenith obniża prognozy dla rynku reklamy, Rośnie internet, tradycyjne media priorytetem dla dużych marek

Zenith obniża prognozy dla rynku reklamy, Rośnie internet, tradycyjne media priorytetem dla dużych marek

W 2021 roku internet z 52 proc. udziałem w globalnym rynku reklamowym. Tradycyjne media nadal priorytetem dla większości dużych marek
09.07.20190
Social media pomagają markom budować wokół siebie silną społeczność

Social media pomagają markom budować wokół siebie silną społeczność

Media społecznościowe coraz mocniej budują zaangażowanie klientów i kreują wizerunek marek. Nawet co czwarta osoba na bieżąco śledzi profile marek, a znalezione w internecie opinie mają znaczący wpływ na decyzje o zakupie produktu czy indywidualną opinię o marce. Media społecznościowe dają firmom nie tylko możliwość dotarcia bezpośrednio do odbiorcy, lecz także budowania wokół siebie silnej społeczności - przekonuje Sebastian Bykowski, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
05.07.20190
Małgorzata Rozenek-Majdan twarzą marki produktów AGD Teesa (wideo)

Małgorzata Rozenek-Majdan twarzą marki produktów AGD Teesa (wideo)

Startuje kampania marketingowa marki Teesa, specjalizującej się w produkcji urządzeń małego AGD. Zaplanowane działania mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki i oferowanych przez nią produktów oraz wzbudzenie zainteresowania i zaufania odbiorców. Twarzą marki Teesa została Małgorzata Rozenek-Majdan.
01.07.20198
Uber Eats wprowadza opcję odbioru osobistego z restauracji

Uber Eats wprowadza opcję odbioru osobistego z restauracji

Warszawa jest pierwszym polskim miastem, w którym Uber Eats wprowadza w swojej aplikacji możliwość odbioru osobistego zamówionych wcześniej dań z blisko 300 restauracji.
28.06.20191
Play rozpoczyna partnerstwo z Illuminar Gaming

Play rozpoczyna partnerstwo z Illuminar Gaming

Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.
27.06.20190
Rusza Filmowe lato z Orange na kartę i Multikinem

Rusza Filmowe lato z Orange na kartę i Multikinem

Po raz trzeci ruszają w podróż po Polsce ciekawe filmy, które będzie można oglądać w nowoczesnym kinie plenerowym w najpiękniejszych zakątkach kraju - zupełnie za darmo. Filmowe lato z Orange na kartę i Multikinem rusza 28 czerwca.
27.06.20191
Pozytywna obecność w mediach przekłada się na reputację marki. Dotyczy to także miast

Pozytywna obecność w mediach przekłada się na reputację marki. Dotyczy to także miast

Pozytywna obecność marki w mediach, na którą składa się wyrazisty, wiarygodny przekaz i współpraca z blogerami czy influencerami, to dziś jeden z podstawowych elementów budowania jej reputacji. Ta przekłada się na konkretne korzyści finansowe i sprzedażowe, dlatego coraz więcej firm przykłada wagę do tego obszaru. Marki i przedsiębiorstwa cieszące się najlepszą reputacją w oczach polskich konsumentów wyłania ogólnopolskie cykliczne badanie Premium Brand.
27.06.20190