Reklama/PR

Gwiazdy szczerze o miłości w kampanii "Kochanie to Sztuka" (wideo)

Gwiazdy szczerze o miłości w kampanii "Kochanie to Sztuka" (wideo)

Wszystko, o co chcieliśmy zapytać, czego się wstydziliśmy lub o czym marzyliśmy w miłości, powiedzą za nas artyści. W nowej kampanii "Kochanie to Sztuka". Wśród nich są m.in. Magdalena Boczarska, Eryk Lubos, Piotr Adamczyk, Karolina Malinowska, Czesław Mozil, Karolina Gruszka, Olivier Janiak, Mateusz Gessler, Kinga Burzyńska i Ada Fijał.
19.01.20170
Ada Fijał w kampanii marki Bioliq (wideo)

Ada Fijał w kampanii marki Bioliq (wideo)

Ada Fijał, aktorka telewizyjna i teatralna, wystąpi w reklamie intensywnego serum rewitalizującego Bioliq.
18.01.20170
Discovery promuje VII sezon "Gorączki Złota". Mural 3D i specjalny odcinek w sieci (wideo)

Discovery promuje VII sezon "Gorączki Złota". Mural 3D i specjalny odcinek w sieci (wideo)

Przed widzami Discovery Channel premiera najnowszego, siódmego już sezonu kultowego programu "Gorączka Złota". W związku z tym nadawca przygotował dedykowaną kampanię promocyjną, w której obok standardowych rozwiązań, znalazły się też aktywności budujące zaangażowanie fanów serii o poszukiwaczach złota.
18.01.20175
Startuje cykl spotkań "Kawa, Herbata, PR" 2017

Startuje cykl spotkań "Kawa, Herbata, PR" 2017

2 lutego 2017 roku w siedzibie Związku Firm Public Relations, odbędzie się pierwsze z tegorocznego cyklu bezpłatnych spotkań branżowych "Kawa, Herbata, PR", skierowanych do osób zainteresowanych lub zajmujących się profesjonalnie public relations.
18.01.20170
Polacy koncertowo zagrali dla WOŚP w mediach społecznościowych

Polacy koncertowo zagrali dla WOŚP w mediach społecznościowych

Użytkownicy mediów społecznościowych po raz czwarty zaangażowali się w zbiórkę pieniędzy na rzecz Fundacji WOŚP, publikując wpisy z hashtagiem #MastercardGraZWOŚP.
18.01.20170
Do internetu trafia 30 proc. wydatków reklamowych firm. Wideo coraz popularniejsze

Do internetu trafia 30 proc. wydatków reklamowych firm. Wideo coraz popularniejsze

Reklama internetowa rośnie w siłę. Szacuje się, że w ciągu pięciu lat rynek wzrósł o 50 proc. Udział internetu w łącznych wydatkach reklamowych w Polsce w tym roku sięgnie zaś 30 proc. Choć wciąż jeszcze dominuje reklama graficzna, to coraz większą rolę odgrywają media społecznościowe i wideo, w tym GIF-y. Większe znaczenie będzie też odgrywać content marketing - ocenia Filip Cyprowski, główny analityk Sotrender.
17.01.20171
Co pozostawimy po sobie przyszłym pokoleniom? Ruszają "Wiadomości do przyszłości" (wideo)

Co pozostawimy po sobie przyszłym pokoleniom? Ruszają "Wiadomości do przyszłości" (wideo)

Skalne rysunki sprzed dziesiątek tysięcy lat, sumeryjskie tabliczki czy egipskie piramidy - to i wiele innych świadectw minionych czasów pozwala nam, chociaż trochę wyobrazić sobie, jak wyglądało ludzkie życie w przeszłości. Można powiedzieć, że są wiadomościami z przeszłości, które pokonały ogromny "szmat czasu" by dotrzeć do teraźniejszości.
16.01.20170
Antyradio z wielką kampanią "We mnie jest rock" (wideo)

Antyradio z wielką kampanią "We mnie jest rock" (wideo)

Kampania wizerunkowa Antyradia "We mnie jest rock" wchodzi w swój drugi etap. W piątek 13-go rusza jej telewizyjna odsłona.
13.01.20171
Zmiany w Lidlu. Więcej promocji i gazetek z ofertami

Zmiany w Lidlu. Więcej promocji i gazetek z ofertami

W styczniu zapowiada się kolejna rewolucja w sieci Lidl Polska -w sklepach dostępne będą aż trzy różne gazetki z ofertą promocyjną. Klienci Lidla znajdą je w sklepach w poniedziałki oraz czwartki - i to nie koniec nowości, jakie planuje sieć.
12.01.20171
"Świat, którym żyjemy". Ruszyła misyjna kampania Wyborcza.pl (wideo)

"Świat, którym żyjemy". Ruszyła misyjna kampania Wyborcza.pl (wideo)

Ruszyła nowa kampania promocyjna Wyborcza.pl - cyfrowej odsłony Gazety Wyborczej. Nową wersję serwisu, którego nowoczesny design i przejrzystość zostały jesienią 2016 roku, promuje hasło "Świat, którym żyjemy".
11.01.20177