Reklama/PR

Niemal co czwarty polski internauta interesuje się grami. Co o nim wiemy?

Niemal co czwarty polski internauta interesuje się grami. Co o nim wiemy?

Niemal co czwarty użytkownik Internetu interesuje się grami wideo. Aż 58% z nich gra co najmniej raz w tygodniu - wynika z badania przeprowadzonego przez agencję Mexad Games we współpracy z Mobile Institute. Jakimi konsumentami są fani esportu i gier?
25.06.20191
Coca-Cola postawi w Warszawie pierwsze butelkomaty

Coca-Cola postawi w Warszawie pierwsze butelkomaty

Właśnie ruszyła nowa kampania firmy Coca-Cola #WCIĄŻZMIENIAMY, w ramach której marka zapowiada realizację następujących ambicji: aktywizacja kobiet i młodych, rozwiązanie problemu zanieczyszczenia świata odpadami opakowaniowymi i ochronę zasobów wodnych.
25.06.20197
Ponad 2 mln użytkowników korzysta ze zniżek w mobilnej aplikacji Lidl Plus

Ponad 2 mln użytkowników korzysta ze zniżek w mobilnej aplikacji Lidl Plus

Wraz z początkiem kwietnia sieć Lidl Polska uruchomiła aplikację zakupową Lidl Plus. Od tego czasu liczba zarejestrowanych użytkowników przekroczyła już 2 mln. Dodatkowo Lidl Plus znalazł się w czołowej dwudziestce aplikacji, z których korzysta najwięcej internautów na urządzeniach mobilnych.
25.06.20194
LECH Music na lato. Limitowane puszki, festiwalowe koszulki, koncerty

LECH Music na lato. Limitowane puszki, festiwalowe koszulki, koncerty

Wystartowała kolejna odsłona letniej kampanii LECHA Premium. Tym razem marka powraca z platformą LECH MUSIC, dzięki której każdy może przenieś się do świata pełnego muzyki. Poza festiwalowymi koszulkami stworzonymi przez polskich grafików, w te wakacje Leszek przygotował również limitowane edycje puszek, strefy na najważniejszych muzycznych festiwalach i cykl koncertów pod szyldem LECH MUSIC Tour.
25.06.20190
Wyzwanie Smaku Pepsi 2019 rusza w Polskę. Pozytywne emocje, znani influencerzy (wideo)

Wyzwanie Smaku Pepsi 2019 rusza w Polskę. Pozytywne emocje, znani influencerzy (wideo)

Ruszyła kampania promująca siódmą już edycję Wyzwania Smaku Pepsi. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także spotkać zaproszonych do udziału w wydarzeniach popularnych influencerów.
25.06.20190
Polacy podzieleni w kwestii zaangażowania marek w LGBT. Google, MTV i Netflix najsilniej kojarzone ze wsparciem (raport)

Polacy podzieleni w kwestii zaangażowania marek w LGBT. Google, MTV i Netflix najsilniej kojarzone ze wsparciem (raport)

Blisko połowa polskich internautów uważa, że marki nie powinny angażować się we wsparcie społeczności LGBTQ+. Niekoniecznie stoi to w sprzeczności z ich systemem wartości, 6 na 10 badanych uważa po prostu, że firmy powinny być neutralne światopoglądowo - pokazuje badanie Wavemaker.
25.06.2019
Dzięki sponsorom i telewizji Ekstraklasa zwiększyła środki dla klubów

Dzięki sponsorom i telewizji Ekstraklasa zwiększyła środki dla klubów

Ekstraklasa wysłała do klubów kolejne 5 mln zł za sezon 2018/19 dzięki dodatkowym wpływom uzyskanym przez ligową spółkę z umów sponsorskich i wygenerowanym oszczędnościom. Zostaną one podzielone według obowiązującego dotychczas algorytmu. W sumie Ekstraklasa przekazała klubom za miniony sezon 164,3 mln zł: 160 mln zł w gotówce oraz 4,3 mln zł w barterze.
25.06.20190
"Żubr zaprasza na Podlasie". Żubr przewodnikiem w nowej kampanii marki (wideo)

"Żubr zaprasza na Podlasie". Żubr przewodnikiem w nowej kampanii marki (wideo)

Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik - w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie "Żubr zaprasza na Podlasie". Kultowa marka piwa prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
24.06.20192
Szymon Majewski policjantem w kampanii internetu Plusa na wakacjach (wideo)

Szymon Majewski policjantem w kampanii internetu Plusa na wakacjach (wideo)

Komórkowa sieć Plus kontynuuje promocję oferty "internet, jakiego potrzebujesz:, czyli dodatkowy Internet LTE lub dodatkowe GB na smartfonie.
24.06.20190
Siła wartości w nowej kampanii wizerunkowej Onetu. "Wybieramy prawdę" (wideo)

Siła wartości w nowej kampanii wizerunkowej Onetu. "Wybieramy prawdę" (wideo)

W poniedziałek (24 czerwca 2019 roku) wystartowała kampania wizerunkowa portalu Onet. Tematem wiodącym akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego z nas. W kampanii Onet będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej.
24.06.20192