Reklama/PR

Polscy sportowcy w kampanii przeciw homofobii

Polscy sportowcy w kampanii przeciw homofobii

Co łączy gwiazdę piłki nożnej, mistrzynię świata w żeglarstwie i mistrza świata w brazylijskim Jiu-jitsu? To samo, co mistrza Polski w Muay Thai, pływaczkę paraolimpijską, wicemistrza Europy w Jiu-jitsu i trenera MMA. Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
19.03.201922
Dla 65 proc. Polaków patriotyzm przejawia się w kupowaniu krajowych produktów

Dla 65 proc. Polaków patriotyzm przejawia się w kupowaniu krajowych produktów

Rodzime pochodzenie produktu staje się dla wielu konsumentów istotnym kryterium przy zakupie. To dlatego na promowanie polskości stawia coraz więcej producentów i sprzedawców. Przykładem może być działająca od roku platforma Polpol.pl. W tym czasie pomysłodawcom portalu gromadzącego produkty polskich wytwórców z różnych kategorii udało się przyciągnąć ponad sto takich podmiotów.
14.03.20199
"Przenieś swój telewizor do 4K". Nowa kampania NC+, Canal+ 4K bez opłat (wideo)

"Przenieś swój telewizor do 4K". Nowa kampania NC+, Canal+ 4K bez opłat (wideo)

W marcu 2019 roku ruszyła szeroka komunikacja nowej kampanii nc+ pod hasłem "Przenieś swój telewizor do 4K". Ma ona na celu zwiększenie świadomości nc+ jako jedynej platformy cyfrowej, która daje możliwość oglądania tak bogatej oferty w jakości 4K. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.
05.03.201915
PKO Bank Polski wprowadza karty debetowe z wizerunkami klubów Ekstraklasy

PKO Bank Polski wprowadza karty debetowe z wizerunkami klubów Ekstraklasy

Karta z wyeksponowanym herbem klubów Ekstraklasy od 22 lutego 2019 roku będzie do nabycia dla klientów PKO Banku Polskiego. To jedyny taki produkt na rynku. W najbliższej przyszłości planowane są kolejne udogodnienia dla kibiców, którzy zamówią kartę.
22.02.20195
CNN w ramach akcji My Freedom Day 2019 odwiedzi szkołę  w Polsce

CNN w ramach akcji My Freedom Day 2019 odwiedzi szkołę w Polsce

CNN ponownie zachęca młodych ludzi z całego świata do wzięcia udziału w kampanii #MyFreedomDay, która ma na celu zwiększanie świadomości na temat współczesnego niewolnictwa, a jej finał odbędzie się 14 marca.
21.02.20190
"Mistrzowie Kina Mastercard" na wielkim ekranie z Torbicką i Walkiewiczem

"Mistrzowie Kina Mastercard" na wielkim ekranie z Torbicką i Walkiewiczem

Ambitne, festiwalowe kino, ważne i nagradzane filmy, które skłaniają do dyskusji - w Multikinie wystartował premierowy cykl "Mistrzowie Kina Mastercard", skierowany do koneserów kina. Do udziału w projekcie zaproszono Grażynę Torbicką i Michała Walkiewicza. Sponsorem głównym został Mastercard.
20.02.20190
LOTTO inwestuje w e-sport: Partnerstwo z ESL Polska, transmisje z turniejów

LOTTO inwestuje w e-sport: Partnerstwo z ESL Polska, transmisje z turniejów

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO zawiązuje współpracę ze światowym liderem rozgrywek online - ESL Polska. W ramach współpracy marka LOTTO będzie partnerem m.in. polskiej transmisji Intel Extreme Masters Katowice 2019.
20.02.20190
Lidl podnosi pensje i rusza z kampanią rekrutacyjną

Lidl podnosi pensje i rusza z kampanią rekrutacyjną

Lidl Polska po raz kolejny podnosi pensje, tym razem średnio o ok. 9,2 proc.. Na dodatek sieć przygotowała ponad 700 nowych miejsc pracy - przede wszystkim na stanowiska pracowników sklepów lub magazynów.
20.02.20192
Polacy w łóżku: Dla ponad 70 proc. Polaków seks ma duże znaczenie (badanie)

Polacy w łóżku: Dla ponad 70 proc. Polaków seks ma duże znaczenie (badanie)

Walentynki to święto, które bezpośrednio z seksualnością łączone nie jest, ale trudno je od tego tematu odciąć grubą kreską. A seks, jak pokazują ostatnie badania zrealizowane przez Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research, to obszar życia, który dla większości badanych ma istotne znaczenie.
14.02.20196
Polonez Równości. Maturzyści zatańczyli w geście solidarności z rówieśnikami LGBT (wideo)

Polonez Równości. Maturzyści zatańczyli w geście solidarności z rówieśnikami LGBT (wideo)

Nie tylko chłopak z dziewczyną, ale także dziewczyna z dziewczyną i chłopak z chłopakiem - tak wyglądał tradycyjny polonez tegorocznych maturzystów w stołecznym I SLO Bednarska. Wbrew utrwalonym kulturowo wzorcom, zatańczyli Poloneza Równości w geście akceptacji dla koleżanek i kolegów LGBT+.
14.02.20192