Reklama/PR

Salony Sprzedaży UPC w nowej odsłonie

Salony Sprzedaży UPC w nowej odsłonie

UPC Polska na Śląsku otworzyła pierwszy z salonów, w których doświadczenie klienta z marką UPC przenosi na wyższy poziom, w myśl zasady "załatw, poznaj, doświadcz".
18.04.20198
Serialowa majówka podczas 12. OFF Camera. SerialCon 2019

Serialowa majówka podczas 12. OFF Camera. SerialCon 2019

Twórca "Mostu nad Sundem" Christian Wikander, Joseph Mawle, aktor wcielający się w rolę Benjena Starka z "Gry o Tron", motyw terrorysty czy postać "Obcego" - to tylko niektóre elementy programu tegorocznego SerialConu.
18.04.20190
Maciej Orłoś ambasadorem marki finansowej Vestle (wideo)

Maciej Orłoś ambasadorem marki finansowej Vestle (wideo)

Znany dziennikarz i prezenter telewizyjny, Maciej Orłoś wystąpi w reklamach platformy tradingowej Vestle. Za strategię i kreację komunikacji marketingowej odpowiada agencja reklamowa Upside.
18.04.20191
Mini Maraton Avengers w kinach Helios

Mini Maraton Avengers w kinach Helios

W piątek (26 kwietnia 2019 roku) specjalnie z myślą o fanach superbohaterów, w kinach Helios zaprezentowany zostanie Mini Maraton Avengers.
17.04.20190
Inquiry wyłącznym partnerem firmy YouGov na polskim rynku

Inquiry wyłącznym partnerem firmy YouGov na polskim rynku

Agencja badań rynku Inquiry nawiązała współpracę z firmą YouGov, wiodącym dostawcą usług analitycznych na świecie. Jednym z kluczowych założeń podpisanego kontraktu jest wprowadzenie na polski rynek YouGov BrandIndex, zaawansowanego narzędzia do pomiaru kondycji marki i pierwszego syndykatowego monitoringu marek w Polsce.
10.04.20190
Dziennikarze w kampanii wizerunkowej "Treści do potęgi Newsweek" (wideo)

Dziennikarze w kampanii wizerunkowej "Treści do potęgi Newsweek" (wideo)

Pod hasłem "Treści do potęgi Newsweek" ruszyła kampania wizerunkowa Newsweeka. Nowa kampania podkreśla jakość i różnorodność tematów, które są poruszane nie tylko w tygodniku, ale także we wszystkich wydaniach pod marką Newsweeka. Kampania wizerunkowa przedstawia dziennikarzy, którzy dla Newsweeka tworzą treści i są ekspertami w swoich dziedzinach.
08.04.20191
Uber Eats trafia do Katowic: Ponad 70 restauracji na start - specjalny kod zniżkowy

Uber Eats trafia do Katowic: Ponad 70 restauracji na start - specjalny kod zniżkowy

Katowice są pierwszym miastem konurbacji śląskiej, do którego trafia Uber Eats, czyli usługa pozwalająca na zamawianie jedzenia z lokalnych restauracji poprzez aplikację w smartfonie. Mieszkańcy miasta mogą zamawiać dania z dostawą z ponad 70 lokali. Przygotowano specjalną promocję.
08.04.20190
Dominika "333" Orlik w barwach Motowizji

Dominika "333" Orlik w barwach Motowizji

Motowizja została patronem medialnym Dominiki Orlik, która w sezonie 2019 będzie startowała m.in.
w Pucharze Polski Pit Bike SM. Młodą zawodniczkę, która ma już na swoim koncie sukcesy w sportach motorowych, zobaczymy w barwach Motowizji.
08.04.20190
Kanał National Geographic odkrywa świat wspólnie z widzami. "Nas też to dziwi" (wideo)

Kanał National Geographic odkrywa świat wspólnie z widzami. "Nas też to dziwi" (wideo)

"Nas też to dziwi" to nowa kampania kanału National Geographic, zachęcająca widzów do wspólnego odkrywania świata. Jej hasło nawiązuje do idei, która przyświeca twórcom, bohaterom produkcji, a także całej ekipie National Geographic.
08.04.20190
Coca-Cola rusza z nową edycją kampanii "Razem smakuje lepiej". Loteria z nagrodami (wideo)

Coca-Cola rusza z nową edycją kampanii "Razem smakuje lepiej". Loteria z nagrodami (wideo)

Od kwietnia 2019 roku konsumenci będą mieli okazję zobaczyć nową kampanię reklamową Coca-Cola, w której kultowa marka podkreśla, że niezależnie od dzielących nas różnic czy poglądów - wspólny posiłek, jak nigdy wcześniej, niesie za sobą ważne przesłanie: warto być razem.. Marka zaplanowała wiele aktywności, które będą miały kolejne odsłony w kampanii, w tym loterię konsumencką.
08.04.20194