Reklama/PR

Sponsoring Multiscreen. Nowość w ofercie Biura Reklamy TVN Media

Sponsoring Multiscreen. Nowość w ofercie Biura Reklamy TVN Media

Wraz ze startem jesiennej ramówki telewizyjnej oferta Biura Reklamy TVN Media została poszerzona o nowy produkt reklamowy Sponsoring Multiscreen. Po raz pierwszy w ofercie serwisów VOD w Polsce reklamodawcy zyskują możliwość pakietowego zakupu kampanii sponsoringowej, ściśle związanej z wybranym formatem, niezależnie od kanału dystrybucji treści.
20.09.20190
"Gramy Razem". PKO Bank Polski rusza z kampanią reklamową wokół rozgrywek Ekstraklasy (wideo)

"Gramy Razem". PKO Bank Polski rusza z kampanią reklamową wokół rozgrywek Ekstraklasy (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem "Gramy Razem" kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski.
19.09.20191
Zenith: Czas oglądania treści wideo on-line osiągnie w Polsce w 2021 roku 70 minut dziennie

Zenith: Czas oglądania treści wideo on-line osiągnie w Polsce w 2021 roku 70 minut dziennie

Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w 2021 roku, średnia czasu poświęconego na konsumpcję kontentu video w internecie osiągnie w Polsce średnio 70 minut dziennie. To wciąż istotnie mniej niż przewidywane statystyki światowe, gdzie przeciętny konsument będzie w 2021 oglądał treści video online średnio przez 25 dni w roku (100 minut dziennie).
19.09.20190
"Prowadzisz? Odłóż telefon". Nowa kampania społeczna PZU (wideo)

"Prowadzisz? Odłóż telefon". Nowa kampania społeczna PZU (wideo)

Średnio co kwadrans dochodzi w Polsce do wypadku na drodze. Nawet co czwarty, według szacunków Instytutu Transportu Samochodowego, jest spowodowany korzystaniem podczas jazdy z telefonu komórkowego. PZU rusza z kampanią, która ma temu zapobiec.
19.09.20190
"Głosuję na miłość". Piróg, Szpura, Szczygielski w kampanii wyborczej osób LGBT

"Głosuję na miłość". Piróg, Szpura, Szczygielski w kampanii wyborczej osób LGBT

Rusza kampania wyborcza "Głosuję na miłość". Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy udowodnią, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów
19.09.2019
"To jest Pepsi dla Was". Nowa kampania Pepsi z udziałem influencerów (wideo)

"To jest Pepsi dla Was". Nowa kampania Pepsi z udziałem influencerów (wideo)

Trwa letnia kampania Pepsi "To Pepsi dla Was", która jest wprowadzeniem nowego, globalnego pozycjonowania Pepsi - FOR THE LOVE OF IT. Komunikacja skupiona jest wokół uznania dla postaw i pasji młodych ludzi. Marka zachęca do podążania za swoimi zainteresowaniami i ich rozwijaniem, a także oddawania się temu, co angażuje, sprawia radość i przyjemność.
11.09.20193
UPCeusz ulubieńcem rodziny w nowej kampanii UPC Polska (wideo)

UPCeusz ulubieńcem rodziny w nowej kampanii UPC Polska (wideo)

UPC Polska startuje z kampanią reklamową promującą nowe pakiety usług. Głównym bohaterem kampanii jest UPCeusz - ulubieniec rodziny.
09.09.20193
Właścicielka "Z Domu Specjały" oraz internet, który nie zwalnia w nowej kampanii T-Mobile (wideo)

Właścicielka "Z Domu Specjały" oraz internet, który nie zwalnia w nowej kampanii T-Mobile (wideo)

T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę MagentaBIZNES oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie
09.09.20191
PKO Bank Polski uruchamia Program Partnerski dla klubów Ekstraklasy

PKO Bank Polski uruchamia Program Partnerski dla klubów Ekstraklasy

PKO Bank Polski uruchamia Program Partnerski, który jest przeznaczony dla ekstraklasowych klubów. Nowa inicjatywa umożliwia klubom pozyskanie dodatkowych, znaczących środków finansowych dzięki promocji produktów bankowych wśród kibiców.
09.09.20190
"Oglądaj na okrągło. TV online za darmo". Brand hero w kampanii wizerunkowej WP Pilot

"Oglądaj na okrągło. TV online za darmo". Brand hero w kampanii wizerunkowej WP Pilot

"Oglądaj na okrągło. TV online za darmo" to hasło nowej kampanii WP Pilot. Jej celem jest zbudowanie świadomości marki, wzmocnienie rozpoznawalności produktu, a także podkreślenie jego unikatowych cech: dostępu do kanałów telewizyjnych bez umowy i w sposób mobilny, gdziekolwiek jesteś. Na potrzeby kampanii marka wykreowała brand hero - różowego pączka.
09.09.20193