Reklama/PR

Rusza 14 edycja akcji "Podaruj misia temu, kogo kochasz"

Rusza 14 edycja akcji "Podaruj misia temu, kogo kochasz"

Ruszyła sprzedaż wyjątkowych misiów. Zebrane środki finansowe zostaną przekazane na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji TVN.
09.12.20190
Natalia Kukulska w kultowej świątecznej piosence Coca-Cola "Coraz bliżej Święta" (wideo)

Natalia Kukulska w kultowej świątecznej piosence Coca-Cola "Coraz bliżej Święta" (wideo)

Ponadczasowy hit marki Coca-Cola "Coraz bliżej Święta" stał się w ostatnich latach nieodłącznym elementem oczekiwania na Gwiazdkę. W tym roku kultowy przebój w nowej aranżacji zaśpiewała Natalia Kukulska.
06.12.20192
Starcom: Rynek reklamy przyspieszył w trzecim kwartale

Starcom: Rynek reklamy przyspieszył w trzecim kwartale

Po dziewięciu miesiącach 2019 polski rynek reklamy był wart 6,9 mld zł. Dynamika wyniosła 2,9 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Wzrost przyspieszył z 0,1 proc. w pierwszym kwartale do 6,3 proc. w trzecim - wynika z raportu Starcom.
06.12.20190
Musiał, Gąsiewska, Fidusiewicz elfami w kampanii Pepsi. "Dla tych, którzy świętują po swojemu"  (wideo)

Musiał, Gąsiewska, Fidusiewicz elfami w kampanii Pepsi. "Dla tych, którzy świętują po swojemu" (wideo)

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi.
04.12.20191
Jabłczyńska, Kurzajewski i Popek w kampanii zachęcającej do korzystania z polskich produktów i usług (wideo)

Jabłczyńska, Kurzajewski i Popek w kampanii zachęcającej do korzystania z polskich produktów i usług (wideo)

Joanna Jabłczyńska, Maciej Kurzajewski, Jacek Lenartowicz i Anna Popek - to tylko niektóre osoby znane z przestrzeni publicznej, które wspierają ogólnopolską kampanią społeczną "Wybieram 590 - sobota dla Polski".
02.12.20190
Święty Mikołaj, misie polarne i ciężarówki. Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii (wideo)

Święty Mikołaj, misie polarne i ciężarówki. Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii (wideo)

Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i lubianych ikonach świąt przypomina Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej.
20.11.20191
Reklama prasowa wciąż skuteczna. Angażuje odbiorcę bardziej niż telewizyjna i internetowa

Reklama prasowa wciąż skuteczna. Angażuje odbiorcę bardziej niż telewizyjna i internetowa

Wydawcy i przedstawiciele domów mediowych podkreślają, że reklama prasowa ma kilka solidnych przewag nad telewizyjną czy online'ową. Oprócz prestiżu i autorytetu jest nieinwazyjna, nie przeszkadza w konsumpcji innych treści. Z pomiarów Polskich Badań Czytelnictwa wynika też, że reklama w prasie jest bardziej angażująca i w większym stopniu skupia uwagę czytelnika.
20.11.20191
Akcja Czytaj PL: 12 bestsellerów do pobrania za darmo na urządzenia mobilne

Akcja Czytaj PL: 12 bestsellerów do pobrania za darmo na urządzenia mobilne

Wystarczy smartfon, by móc pobrać jedną z 12 bestsellerowych książek całkowicie za darmo. Przez wszystkie lata trwania akcji Czytaj PL skorzystano z 300 tysięcy e-booków i audiobooków. Ideą akcji jest zwiększanie poziomu czytelnictwa w Polsce, w tym roku pomagają w tym stworzeni przez Jana Kallwejta superbohaterowie i superbohaterki reprezentujący moce, jakie można zdobyć dzięki czytaniu.
13.11.20190
AliExpress rozszerza działalność w Polsce. 41 youtuberów w nowej kampanii

AliExpress rozszerza działalność w Polsce. 41 youtuberów w nowej kampanii

Po kilku kampaniach zrealizowanych z udziałem influencerów AliExpress rozszerza działalność na polskim rynku. W nowej kampanii z okazji "Global Shopping Festival" udział bierze 41 youtuberów.
13.11.20193
Asystent Google dla kierowców w nowej kampanii (wideo)

Asystent Google dla kierowców w nowej kampanii (wideo)

W Warszawie, Katowicach i Krakowie ruszyła kampania Asystenta Google, od niedawna obecnego również w Mapach Google, którą przygotowała agencja 180heartbeats+Jung v Matt wraz z domem mediowym Media Direction OMD.
13.11.20191