Reklama/PR

"Reklama na Ratunek - Razem w walce z koronawirusem". Specjalny blok reklamowy Polsatu

"Reklama na Ratunek - Razem w walce z koronawirusem". Specjalny blok reklamowy Polsatu

Telewizja Polsat podjęła decyzję o przekazaniu czasu antenowego w postaci specjalnego bloku reklamowego na rzecz walki z koronawirusem. Akcja organizowana jest we współpracy z Biurem Reklamy Polsat Media.
27.03.20207
"Jesteśmy dla Ciebie". Startuje w pełni zdalnie przygotowana kampania reklamowa T‑Mobile (wideo)

"Jesteśmy dla Ciebie". Startuje w pełni zdalnie przygotowana kampania reklamowa T‑Mobile (wideo)

Plan dnia Polaków kilka tygodni temu stanął na głowie. Choć budynki biur, szkół i przedszkoli pozostały na swoim miejscu, to czas, który tam spędzaliśmy, przeniósł się w całości do naszych domów. A my musimy to sobie wszystko na nowo poukładać. O tym właśnie opowiada najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile, która również - od początku do końca - powstała w domowym zaciszu wszystkich zaangażowanych w nią osób.
27.03.20200
Grupa Polsat przekazuje 2 tys. tabletów z dostępem do Internetu dla domów dziecka

Grupa Polsat przekazuje 2 tys. tabletów z dostępem do Internetu dla domów dziecka

Plus wraz z Cyfrowym Polsatem i Fundacją Polsat przekażą 2 tysiące tabletów do domów dziecka, rodzinnych domów dziecka, rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, przede wszystkim odpowiadając na potrzeby rodzin i dzieci związane ze zdalną edukacją i wspierając po raz kolejny społeczną akcję #zostańwdomu.
27.03.20200
Orange Love z nową kampanią #zostańwdomu (wideo)

Orange Love z nową kampanią #zostańwdomu (wideo)

Wystartował najnowsza kampania Orange Love, którą agencja Leo Burnett Warszawa przygotowała całkowicie zdalnie.
26.03.20201
Tablet za pół ceny z wybranymi smartfonami Galaxy

Tablet za pół ceny z wybranymi smartfonami Galaxy

Klienci planujący w najbliższym czasie zakup smartfonu zyskali właśnie nowy powód. Teraz, kupując u wybranych partnerów handlowych firmy Samsung smartfony Galaxy A51, A71 S10 Lite lub Note10 Lite można dokupić wybrany tablet z 50 proc. rabatem.
25.03.20200
Rusza kampania społeczna "Dziękujemy Wam #sluzbazdrowia"

Rusza kampania społeczna "Dziękujemy Wam #sluzbazdrowia"

Na backlightach AMS w Poznaniu i Warszawie rozpoczęła się kampania społeczna "Dziękujemy Wam #sluzbazdrowia" zorganizowana wspólnie przez AMS oraz drukarnie Labo Print z Poznania i Servcomp z Warszawy.
25.03.20200
Polska branża PR wyznaczyła dla siebie standardy i normy etyczne. Kodeks Dobrych Praktyk

Polska branża PR wyznaczyła dla siebie standardy i normy etyczne. Kodeks Dobrych Praktyk

Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje zasady działalności agencji PR w pełnym spektrum ich funkcjonowania obejmującym trzy obszary: relacji z otoczeniem, klientami i wewnątrzśrodowiskowymi. Kodeks będzie dostosowywany do aktualnej sytuacji i wyzwań rynku PR, a podobne inicjatywy rozważa też branża w innych krajach.
25.03.20200
Gwiazdy TVN apelują do widzów #zostańwdomu (wideo)

Gwiazdy TVN apelują do widzów #zostańwdomu (wideo)

TVN Discovery Polska rozpoczęło na swoich antenach emisję spotów wspierających akcję #zostanwdomu. W inicjatywę zaangażowały się gwiazdy wszystkich kanałów z portfolio nadawcy.
23.03.20205
Publicis: Wartość rynku reklamy w Polsce w 2019 roku wyniosła niemal 10 mld zł  (raport)

Publicis: Wartość rynku reklamy w Polsce w 2019 roku wyniosła niemal 10 mld zł (raport)

Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2019 r. wyniosła 9,8 mld zł. Najwyższy wzrost odnotowaliśmy w trzecim kwartale. Łącznie po dwunastu miesiącach wydatki reklamodawców wzrosły o 3,2% - wynika z najnowszej edycji raportu o Rynku Reklamy i Mediów, przygotowanego przez analityków Publicis Groupe.
16.03.20200
Barbara i Maciej Stuhrowie w poruszającym spocie kampanii #PowiedzJak (wideo)

Barbara i Maciej Stuhrowie w poruszającym spocie kampanii #PowiedzJak (wideo)

Opiekunowie i ich bliscy, którzy osobiście przekonali się, jak dużym wyzwaniem jest skuteczne wsparcie opiekuna osoby chorej, postanowili podzielić się swoim doświadczeniem. W spocie zatytułowanym #PowiedzJak zachęcają do szczerej rozmowy z najbliższymi na temat wzajemnych potrzeb w sytuacji choroby.
11.03.20202