Reklama/PR

Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna na ulicach polskich miast

Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna na ulicach polskich miast

W Warszawie oraz Krakowie powstały wyjątkowe murale Pilsner Urquell autorstwa Daniela Soleny. Outdoorowe kreacje realizowane są w ramach kampanii "Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna", a ich tematem przewodnim jest podróż do świata marki - czeskiego miasteczka Pilzno.
22.05.20191
Newspoint przygotował poradnik dla marketerów i PR-owców. "Audyt Mediowy"

Newspoint przygotował poradnik dla marketerów i PR-owców. "Audyt Mediowy"

Firma Newspoint, specjalizująca się w monitoringu mediów, przygotowała obszerny poradnik o audytach mediowych, przeznaczony dla każdego, idącego z duchem czasu marketera i PR-owca. Zawiera on wszystkie informacje, jak analizować aktywność mediową własnej firmy oraz marki i porównywać się z konkurencją.
22.05.20190
Uber Green wkracza do Polski. Samochody elektryczne w Krakowie

Uber Green wkracza do Polski. Samochody elektryczne w Krakowie

Uber wprowadza w Krakowie nową, pilotażową usługę: Uber Green. Oferuje ona mieszkańcom stolicy Małopolski dostęp do w pełni elektrycznych i zero-emisyjnych samochodów za pomocą jednego kliknięcia. Kraków dołączy do grona zaledwie kilku miast w Europie, w których Uber umożliwia korzystanie z przyjaznej środowisku formy mobilności.
22.05.20190
Stadion Śląski zmienia nazwę. Polska Grupa Górnicza patronem obiektu

Stadion Śląski zmienia nazwę. Polska Grupa Górnicza patronem obiektu

Największa firma związana z branżą górniczą w Europie zostanie głównym patronem Stadionu Śląskiego w Chorzowie
22.05.20191
Kids Fest. Dzień Dziecka z Nickelodeon Polska i Legią

Kids Fest. Dzień Dziecka z Nickelodeon Polska i Legią

Telewizyjny kanał dziecięcy Nickelodeon Polska oraz warszawską Legia szykują niespodziankę z okazji Dnia Dziecka..
22.05.20190
Specjalna oferta dla abonentów NC+ od Credit Agricole. Do 460 zł premii

Specjalna oferta dla abonentów NC+ od Credit Agricole. Do 460 zł premii

Operator satelitarnej platformy nc+ nawiązał współpracę z Credit Agricole Bank Polska. przygotowana specjalna oferta obejmuje dostęp do telewizji, internetu czy usług telefonicznych i - na promocyjnych warunkach - do konta w banku.
15.05.20193
Carlsberg zmienia kolor na czerwony dla fanów Liverpool FC

Carlsberg zmienia kolor na czerwony dla fanów Liverpool FC

Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg także zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, specjalnie uwarzonego dla fanów klubu.
15.05.20191
Darmowy McMuffin Jajko i Bekon do każdej kawy w McDonald's

Darmowy McMuffin Jajko i Bekon do każdej kawy w McDonald's

Miła niespodzianka czeka na wielbicieli oferty śniadaniowej McDonald's. W dniach 14-19 maja 2019 roku goście restauracji przy zakupie kawy i herbaty otrzymają zupełnie za darmo pyszną kanapkę McMuffin z jajkiem i bekonem.
14.05.20191
Kino TV startuje z kampanią reklamową "Filmy Twojego życia" (wideo)

Kino TV startuje z kampanią reklamową "Filmy Twojego życia" (wideo)

Tom Cruise, Uma Thurman, Juliette Binoche i Meg Ryan pojawią się w kreacjach kampanii kanału Kino TV, która rusza 13 maja pod hasłem: "Filmy Twojego życia". Wiodący przekaz koncentruje się wokół uwielbianych przez widzów produkcji z oferty programowej Kino TV.
14.05.20190
"Po prostu reaguj". Nowa kampania uczy, jak odpowiadać na przemoc wobec osób LGBT

"Po prostu reaguj". Nowa kampania uczy, jak odpowiadać na przemoc wobec osób LGBT

45 proc. badanych osób z Polski deklaruje, że czułoby pełną empatię dla pary gejów zaatakowanej na ulicy, a zaledwie 26 proc. z pewnością zareagowałoby w takiej sytuacji (np. wzywając Policję). Tę bierną postawę ma zmienić nowa kampania społeczna "Po prostu reaguj" organizowana przez stowarzyszenia Lambda Warszawa i Miłość Nie Wyklucza.
14.05.20195