Reklama/PR

"Przez życie z radiem". Nowa kampania wizerunkowa Radia Zet (wideo)

"Przez życie z radiem". Nowa kampania wizerunkowa Radia Zet (wideo)

Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa Radia Zet, której głównym hasłem jest "siła muzyki". W 11 największych miastach można zobaczyć billboardy z cytatami bezpośrednio nawiązującymi do spotu telewizyjnego. Kampania została przygotowana w nowej oprawie graficznej i jest elementem strategii komunikacji rozwoju marki Radia Zet.
21.09.20175
Piotr Żyła promuje luksusowe fotele VIP w Multikinie

Piotr Żyła promuje luksusowe fotele VIP w Multikinie

Sieć Multikino, należąca do Grupy VUE, startuje z trzecią odsłoną kampanii promującej luksusowe fotele VIP. Tak jak poprzednio jest w nią zaangażowany Piotr Żyła, popularny skoczek narciarski.
21.09.20170
Za zakupy w Biedronce zapłacimy kuponami Sodexo

Za zakupy w Biedronce zapłacimy kuponami Sodexo

Od 1 października 2017 roku bony emitowane przez firmę Sodexo będą akceptowane w sieci Biedronka, liczącej ponad 2,7 tys. sklepów w całej Polsce.
21.09.20171
Kamil Stoch w składzie Team Visa na najbliższe Zimowe Igrzyska Olimpijskie

Kamil Stoch w składzie Team Visa na najbliższe Zimowe Igrzyska Olimpijskie

Visa ogłosiła skład międzynarodowego zespołu Team Visa na Zimowe Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie PyeongChang 2018, w którym znalazło się ponad 40 zawodników z 17 krajów, między innymi Kamil Stoch.
20.09.20170
Kamil Grosicki w reklamie Kubuś Waterrr Sport (wideo)

Kamil Grosicki w reklamie Kubuś Waterrr Sport (wideo)

Od poniedziałku (18 września 2017 roku) do emisji wchodzi nowy telewizyjny spot reklamowy marki Kubuś z udziałem piłkarza Kamila Grosickiego, który jest jednym z ambasadorów akcji "Rusz się z Kubusiem!". Reklama promuje witaminową wodę smakową Kubuś Waterrr Sport.
18.09.20170
Duże spółki nie chcą sponsorować polskiej piłki nożnej. Pomóc w tym ma profesjonalizacja klubów

Duże spółki nie chcą sponsorować polskiej piłki nożnej. Pomóc w tym ma profesjonalizacja klubów

Piłka nożna to już nie tylko sport, lecz przede wszystkim biznes. Mecze przyciągają na trybuny dziesiątki tysięcy widzów i sponsorów, którzy często inwestują duże pieniądze. W Polsce sponsoring piłki nożnej dopiero się rozwija. W Polsce dominują firmy o zasięgu lokalnym, tylko 7 proc. największych spółek w Polsce inwestuje w futbol. Zdaniem ekspertów, aby mogło się to zmienić, potrzebna jest inwestycja w kluby i ich profesjonalne zarządzanie.
18.09.20175
eBay z pierwszą kampanią w Polsce. "Kupuj kolorowo" (wideo)

eBay z pierwszą kampanią w Polsce. "Kupuj kolorowo" (wideo)

Aukcyjny portal eBay startuje w Polsce z nową kampanią "Kupuj kolorowo". Oferując już ponad miliard produktów na swojej platformie, eBay chce zachęcić kupujących do realizacji życiowych pasji i podkreślić indywidualny charakter każdych zakupów.
15.09.20170
Rusza akcja MotoLepsi promująca aktywnych użytkowników

Rusza akcja MotoLepsi promująca aktywnych użytkowników

Firma Motorola nie przestaje inspirować ludzi do działania. Rzucając wyzwanie - "Zrób to lepiej" zachęca do tego, by przestać być biernym obserwatorem zdarzeń, a zacząć aktywnie uczestniczyć w swoim własnym życiu i przeżywać je na swój własny sposób. Akcja MotoLepsi ma na celu promocję zdrowego stylu życia oraz wyłonienie MotoLepszego - ambasadora marki.
12.09.20170
Mastercard spełni marzenia Polaków na BezcenneNiespodzianki.pl (wideo)

Mastercard spełni marzenia Polaków na BezcenneNiespodzianki.pl (wideo)

Z początkiem września oficjalną premierę ma platforma BezcenneNiespodzianki.pl, za pomocą której każdy posiadacz karty Mastercard może zgłosić do spełnienia marzenie swojej bliskiej osoby. Portal jest kluczowym narzędziem działań marketingowych marki, w ramach których Mastercard pragnie pozytywnie zaskakiwać użytkowników swoich produktów.
12.09.20170
Samsung zachęca do wymiany starych smartfonów na Galaxy S8 lub S8+

Samsung zachęca do wymiany starych smartfonów na Galaxy S8 lub S8+

W ramach promocji "Witaj piękny! Żegnaj stary" klienci, którzy zakupili Galaxy S8/S8+ będą mogli pobrać kod promocyjny, podnoszący wycenę ich starego telefonu o dodatkowe 250 zł. Wyceną oraz skupem zajmie się firma AsGoodAsNew Gmbh, która jest stroną transakcji sprzedaży starego urządzenia.
12.09.20174