Reklama/PR

Ciężarówki Coca-Cola zakreślą na mapie Polski kształt serca. Odwiedzą 32 miasta. Jakie?

Ciężarówki Coca-Cola zakreślą na mapie Polski kształt serca. Odwiedzą 32 miasta. Jakie?

Z początkiem grudnia 2017 roku w podróż po Polsce ruszą świąteczne ciężarówki Coca-Cola. Charakterystyczne czerwone pojazdy odwiedzą 32 miasta, przy czym jedno wskażą w głosowaniu sami internauci. Trasa obejmuje przede wszystkim te miejscowości, których dotychczas świąteczny konwój nigdy nie odwiedził. Trasa ciężarówek zakreśli na mapie kształt serca.
17.11.20174
Lipton ponownie gra z WOŚP. W sklepach limitowana herbata rozgrzewająca

Lipton ponownie gra z WOŚP. W sklepach limitowana herbata rozgrzewająca

Marka Lipton po raz czwarty gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy! Jak co roku, na półkach sklepowych pojawiły się opakowania Lipton Yellow Label ozdobione radosnymi, kolorowymi grafikami, które powstały we współpracy z WOŚP. Dodatkowo po raz pierwszy w sprzedaży pojawiła się limitowana edycja Herbaty Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Korzenna Rozgrzewająca Serducha
17.11.20171
Rusza 25 edycja akcji "Reklama Dzieciom" w TVP

Rusza 25 edycja akcji "Reklama Dzieciom" w TVP

Telewizja Polska od 1993 roku wspiera najbardziej potrzebujące dzieci. Przez ten czas ponad 25 milionów złotych z akcji "Reklama Dzieciom" trafiło do więcej niż tysiąca placówek. Tylko dzięki zeszłorocznej edycji pomogliśmy ponad 2 tys. dzieci. W tym roku Telewizja Polska już 25. raz organizuje "Reklamę Dzieciom".
15.11.20171
Bogusław Linda w kampanii wspierającej osoby LGBT. "Nadawałem się, aby zagrać geja" (wideo)

Bogusław Linda w kampanii wspierającej osoby LGBT. "Nadawałem się, aby zagrać geja" (wideo)

Etatowy twardziel polskiego kina, Bogusław Linda został nową twarzą akcji społecznej KPH "Ramię w ramię po równość". Słynący z bezkompromisowych wypowiedzi aktor zabrał głos w sprawie miłości i akceptacji osób LGBT. Opowiedział również historię o roli geja, którego ostatecznie nie zagrał.
14.11.201716
MediaCom: Najbardziej wpływowe gwiazdy polskiego sportu. Na czele Błaszczykowski

MediaCom: Najbardziej wpływowe gwiazdy polskiego sportu. Na czele Błaszczykowski

MediaCom opublikował listę najbardziej wpływowych gwiazd polskiego sportu.
14.11.20170
Youtuberzy w nowej kampanii Idea Banku "Jestem firmą" (wideo)

Youtuberzy w nowej kampanii Idea Banku "Jestem firmą" (wideo)

Bycie popularnym youtuberem, vlogerem czy blogerem jest jednoznaczne z byciem przedsiębiorcą. A prowadzenie własnej firmy to kontrakt obowiązujący 24 godziny na dobę. Idea Bank w nowej kampanii odkrywa, że każdy influencer również może powiedzieć o sobie "jestem firmą".
14.11.20170
Aviva walczy ze smogiem i rusza z akcją "Wiem, czym oddycham" (wideo)

Aviva walczy ze smogiem i rusza z akcją "Wiem, czym oddycham" (wideo)

Aviva przygotowała antysmogowy program społeczno-edukacyjny "Wiem, czym oddycham". Inicjatywa wystartowała w Dniu Czystego Powietrza. Jej celem jest zwiększenie świadomości, jaki wpływ na zdrowie ma zanieczyszczone powietrze i jak mu przeciwdziałać. Projekt wspiera kampania reklamowa prowadzona w telewizji, internecie oraz kinach.
14.11.20170
Orlen stawia na proste produkty dla podróżnych. Wprowadza własną markę O!

Orlen stawia na proste produkty dla podróżnych. Wprowadza własną markę O!

Na początku listopada 2017 roku zadebiutowała na półkach sklepów w sieci PKN Orlen woda źródlana O!. Jest to pierwszy z produktów private label, które płocki koncern zaczął produkować pod tą marką. Jest to wdrożenie strategii, zgodnie z którą Orlen wzmacnia swoją ofertę pozapaliwową.
13.11.20174
W erze smartfonów czekają "na znajomy głos". Jan Nowicki i aktorzy weterani w kampanii społecznej myPhone (wideo)

W erze smartfonów czekają "na znajomy głos". Jan Nowicki i aktorzy weterani w kampanii społecznej myPhone (wideo)

Marka myPhone, lider na rynku telefonów komórkowych dla seniorów, zainicjowała kampanię społeczną, która ma celu przypomnienie, że telefon to przede wszystkim głos i rozmowa. Zwraca uwagę na kwestię podtrzymywania i pielęgnowania relacji z bliskimi, zwłaszcza z osobami starszymi. Ambasadorem akcji został aktor Jan Nowicki.
13.11.20170
Rezolutna Zosia w świątecznej kampanii Ceneo.pl (wideo)

Rezolutna Zosia w świątecznej kampanii Ceneo.pl (wideo)

Serwis Ceneo.pl wystartował ze swoim nowym świątecznym spotem reklamowym. Celem kampanii jest zachęcenie użytkowników do zakupów świątecznych na Ceneo.pl, jak również przedstawienie podstawowych funkcji serwisu.
13.11.20170