Reklama/PR

Kampania społeczna "Najlepiej robić swoje" pomaga młodym w realizacji pasji

Kampania społeczna "Najlepiej robić swoje" pomaga młodym w realizacji pasji

Dla młodych Polaków pasje i ich realizacja są bardzo ważne. ING Bank Śląski i platforma crowdfundingowa Patronite chcą wspierać ludzi z pasją na drodze do sukcesu. W ramach wspólnej kampanii "Najlepiej robić swoje" najlepsi pasjonaci mają szansę dostać 10 tys. zł na realizację wymarzonych projektów.
20.09.20180
Santander Bank Polska wkracza na rynek. Stawia na innowacje i nowoczesność

Santander Bank Polska wkracza na rynek. Stawia na innowacje i nowoczesność

Dotychczasowy Bank Zachodni WBK działa już pod nową nazwą - Santander Bank Polska. Zmiana objęła również wszystkie spółki z grupy kapitałowej banku. Nowa identyfikacja wizualna jest już widoczna w bankowości internetowej i mobilnej. Zmieniło się również oznakowanie placówek i oddziałów. Bank podkreśla jednak, że rebranding nie wiąże się z żadnymi komplikacjami dla dotychczasowych klientów, a pod marką Santander Bank Polska chce mocniej kojarzyć się z nowoczesnością i innowacjami.
20.09.20185
Tulia, Łąki Łan i Bum Bum Orkestar na Urodzinach Żubra

Tulia, Łąki Łan i Bum Bum Orkestar na Urodzinach Żubra

Źródło Żubra bije na Podlasiu i to właśnie tam Żubr będzie świętował swoje urodziny.
W niedzielę (23 września 2018 roku) Król Puszczy zaprosi wszystkich do urodzinowego stołu w Białymstoku. Przybyli goście mogą liczyć na niezapomnianą zabawę - wszak nie od dziś wiadomo, że "bal można oprzeć na Żubrze".
20.09.20181
Limitowana edycja puszek Coca-Cola Zero inspirowana koszulkami reprezentacji Polski (wideo)

Limitowana edycja puszek Coca-Cola Zero inspirowana koszulkami reprezentacji Polski (wideo)

Od połowy września 2018 roku w wybranych punktach sprzedaży dostępne są limitowane puszki Coca-Cola Zero Cukru 330 ml. Unikalna edycja jest częścią umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej
18.09.20183
Subway wprowadza nowy koncept Fresh Forward w Polsce

Subway wprowadza nowy koncept Fresh Forward w Polsce

Marka Subway wdraża globalnie nowy wystrój restauracji, kontynuując jednocześnie rozwój sieci w całym regionie. Pilotażowa restauracja z nowym wyglądem prowadzona jest już w Gdyni
18.09.20182
Kayah w kolejnej odsłonie kampanii Meloradia (wideo)

Kayah w kolejnej odsłonie kampanii Meloradia (wideo)

Trwa druga odsłona tegorocznej kampanii promocyjnej Meloradia z udziałem Kayah, której celem jest wzmocnienie świadomości marki.
18.09.20181
4fun Media rozszerza działalność o spersonalizowane tekstylia

4fun Media rozszerza działalność o spersonalizowane tekstylia

Medialno-marketingowa grupa 4fun Media wraz ze wspólnikami powołała spółkę celową, która zajmować się będzie produkcją i wykańczaniem tkanin.
18.09.20180
"Najwięcej najlepszej piłki" w nowej kampanii NC+ (wideo)

"Najwięcej najlepszej piłki" w nowej kampanii NC+ (wideo)

Wystartowała nowa kampania "Najwięcej najlepszej piłki w nc+" promująca ofertę transmisji sportowych dostępnych na kanałach platformy. Start głównej części kampanii poprzedzała kampania teaserowa realizowana online. Media całościowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
12.09.20182
Społeczność LGBT niedocenianą grupą konsumencką

Społeczność LGBT niedocenianą grupą konsumencką

Członkowie społeczności LGBT stanowią 10 proc. polskich konsumentów. To zamożna grupa, mająca dużą siłę nabywczą i chętnie inwestująca w siebie. Kobiety LGBT+ najwięcej pieniędzy wydają na zdrową, naturalną żywność, mężczyźni natomiast chętnie kupują produkty do pielęgnacji twarzy i ciała. Społeczność nieheteronormatywna jest bardziej aktywna fizycznie i towarzysko - jej członkowie trenują kilka razy w tygodniu, często też spędzają wieczory w klubach i kawiarniach. Osoby LGBT+ wciąż stanowią jednak niedocenianą grupę konsumencką.
11.09.20184
Pajączek mówiący głosem Czesława Mozilla w reklamach Netii. Promuje ofertę z Ligą Mistrzów (wideo)

Pajączek mówiący głosem Czesława Mozilla w reklamach Netii. Promuje ofertę z Ligą Mistrzów (wideo)

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek.
06.09.20188