Reklama/PR

YouTube rezygnuje z długich reklam. Zmiany też na Facebooku i Instagramie

YouTube rezygnuje z długich reklam. Zmiany też na Facebooku i Instagramie

Styczeń był miesiącem kolejnych nowości w mediach społecznościowych. Instagram planuje wprowadzenie nowych opcji dla reklamodawców, a Facebook zapowiedział zmiany w pozycjonowaniu filmów. Największe zmiany czekają jednak serwis YouTube, który będzie pozycjonował materiały promocyjne zgodnie z preferencjami swoich użytkowników.
22.02.20170
Mobile Viking startuje z kampanią #ZyjNoLimit

Mobile Viking startuje z kampanią #ZyjNoLimit

Rusza nowa kampania reklamowa operatora Mobile Vikings, która skierowana została do przedstawicieli pokolenia Millenialsów, ceniącego wolność i brak ograniczeń. W ramach kampanii w mediach ogólnopolskich zostaną wyemitowane spoty reklamowe, a w największych polskich miastach pojawią się siatki wielkoformatowe.
20.02.20171
Szaman Majewski i perfekcyjny duet Rozenek z Majdanem w kampanii Plusa (wideo)

Szaman Majewski i perfekcyjny duet Rozenek z Majdanem w kampanii Plusa (wideo)

Komórkowa siec Plus rusza z nową kampanią reklamową z udziałem Szymona Majewskiego w roli szamana. W spotach można zobaczyć także perfekcyjny duet - Małgorzatę Rozenek i Radosława Majdana.
15.02.20174
Domowe SPA dla elektronicznych sprzętów. CyberMarian i Kasprzyk w kampanii Orange Love (wideo)

Domowe SPA dla elektronicznych sprzętów. CyberMarian i Kasprzyk w kampanii Orange Love (wideo)

Jak dbać o sprzęty elektroniczne? W nowej kampanii Orange zaleca domowe SPA nie tylko telewizorom, laptopom czy telefonom, ale również ich użytkownikom, którzy od teraz mogą cieszyć się nowoczesnymi usługami mobilnymi i domowymi dostępnymi na rynku.
15.02.20170
Tradycyjnie czy nowocześnie? Okrasa i Ładocha - nowy duetem Lidla

Tradycyjnie czy nowocześnie? Okrasa i Ładocha - nowy duetem Lidla

Przez ostatnie lata Lidl zmieniał kulinarne przyzwyczajenia Polaków. Tym razem popularna sieć sklepów zdecydowała, że nadszedł czas na kolejny etap i rozpoczyna kampanię "TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE?", której ambasadorami będą szef kuchni Karol Okrasa oraz blogerka Daria Ładocha.
15.02.20170
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak jadą w Polskę z misją oszczędzania (wideo)

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak jadą w Polskę z misją oszczędzania (wideo)

Wystartowała nowa platforma komunikacyjna Plusa i Cyfrowego Polsatu oraz nowa kampania z udziałem ambasadorów smartDOM-u Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, którzy ruszą w Polskę i odwiedzając zwykłe polskie rodziny, będą w ciekawy sposób prezentować bogactwo oferty i opowiadać o korzyściach z łączenia najróżniejszych produktów i usług.
15.02.20174
Nowa agencja PM Talk ze Śląska zadebiutowała na rynku

Nowa agencja PM Talk ze Śląska zadebiutowała na rynku

Na polskim rynku zadebiutowała nowa agencja kreatywna PM Talk z Katowic, a jej założycielami są Paulina Wątroba (7 lat w branży marketingu i reklamy) oraz Marcin Tadus (8 lat w branży PR i reklamy).
15.02.20170
Piotr Fronczewski w kampanii "Otwórz Dębowe". Nowa odsłona marki Dębowe (wideo)

Piotr Fronczewski w kampanii "Otwórz Dębowe". Nowa odsłona marki Dębowe (wideo)

Rusza kampania "Otwórz Dębowe", w której Piotr Fronczewski zaprasza do świata Dębowego - męskiego azylu, w którym dojrzały mężczyzna cieszy się chwilą spokoju, mogąc kontemplować czas spędzany w przestrzeniach klubu gentelmanów. Odświeżenie marki Dębowe obejmuje zmianę nazwy, nową komunikację wizualną oraz spot reklamowy.
15.02.20177
Rusza mistrzowska loteria "Wejdź do gry" marki Heineken. Twarzą Jose Mourinho (wideo)

Rusza mistrzowska loteria "Wejdź do gry" marki Heineken. Twarzą Jose Mourinho (wideo)

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - wraz ze startem fazy pucharowej Ligi Mistrzów, marka Heineken rozpoczyna loterię "Wejdź do gry".
14.02.20174
Aneta Rumniak dyrektorem marketingu i nowych mediów Grupy PMPG Polskie Media

Aneta Rumniak dyrektorem marketingu i nowych mediów Grupy PMPG Polskie Media

Aneta Rumniak dołączyła do zespołu PMPG Polskie Media na stanowisku dyrektora marketingu i nowych mediów. Dotychczas obszar ten był nadzorowany i kierowany bezpośrednio przez Andrzeja Chmiela, członka Rady Nadzorczej PMPG Polskie Media.
14.02.20172