Reklama/PR

Rekordowy Mikołajkowy Blok Reklamowy: Ponad 6,1 mln widzów, ponad 1,3 mln zł dla dzieci

Rekordowy Mikołajkowy Blok Reklamowy: Ponad 6,1 mln widzów, ponad 1,3 mln zł dla dzieci

Już po raz piętnasty widzowie Telewizji Polsat, pomogli chorym dzieciom oglądając Mikołajkowy Blok Reklamowy. Akcja organizowana przez Telewizję Polsat i Biuro Reklamowy Polsat Media, ponownie cieszyła się ogromną popularnością wśród widzów.
07.12.20183
Visa sponsorem Ligi Mistrzyń UEFA

Visa sponsorem Ligi Mistrzyń UEFA

Visa została głównym sponsorem rozgrywek UEFA w piłce nożnej kobiet - umowa obowiązywać będzie do 2025 roku. W ramach umowy partnerskiej Visa będzie wspierać kobiecą piłkę nożną na wszystkich szczeblach rozgrywek, od inicjatyw oddolnych po Ligę Mistrzyń UEFA
07.12.20180
TVN Media z platformą Primus. Samodzielny kreator kampanii wideo online

TVN Media z platformą Primus. Samodzielny kreator kampanii wideo online

Biuro Reklamy TVN Media wprowadza na rynek platformę Primus - narzędzie zakupowe stworzone na potrzeby klientów bezpośrednich, które umożliwia samodzielne zamawianie i optymalizację kampanii wideo on-line.
06.12.20181
15. Mikołajkowy Blok Reklamowy (wideo)

15. Mikołajkowy Blok Reklamowy (wideo)

"6 grudnia, godzina 18:45, oglądajcie i pomagajcie. To prosty gest!". Już po raz piętnasty zobaczymy charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy. Celem akcji Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media, jest pomoc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat. Specjalny blok reklamowy będzie emitowany na antenie Telewizji Polsat, w telewizji internetowej IPLA oraz na stronie Polsat.pl.
06.12.20188
5 urodziny White Paper Agency. Odświeżony wizerunek, nowa strona

5 urodziny White Paper Agency. Odświeżony wizerunek, nowa strona

Mija pięć lat odkąd agencja White Paper pojawiła się na rynku branży marketingowej. Setki zrealizowanych projektów dla klientów z Polski i zagranicy pozwoliły jej na zdobycie mocnego doświadczenia i ugruntowanie swojej pozycji. Z okazji jubileuszu odświeżony został wizerunek firmy. Powstała także nowa strona internetowa, która w łatwy i przystępny sposób prezentuje najważniejsze informacje dotyczące agencji.
05.12.20180
Zakazy dotyczące spożywania i sprzedaży alkoholu są nieskuteczne. Eksperci: Lepsza edukacja

Zakazy dotyczące spożywania i sprzedaży alkoholu są nieskuteczne. Eksperci: Lepsza edukacja

Na wprowadzenie nocnej prohibicji i zakaz sprzedaży alkoholu w godzinach 22.00-6.00 zdecydowało się jak dotąd kilkanaście miast. Sprzedawcy oceniają, że nowe przepisy uderzają głównie w kondycję małych, osiedlowych sklepów. Dlatego eksperci podkreślają, że w miejsce kolejnych zakazów skuteczniejsza byłaby edukacja dotycząca odpowiedzialnego spożywania alkoholu.
03.12.20181
Jednoźródłowa analiza: digital, TV i radio. Gemius oferuje pomiar kampanii nowym narzędziem

Jednoźródłowa analiza: digital, TV i radio. Gemius oferuje pomiar kampanii nowym narzędziem

Jaki zasięg kampania na Facebooku czy YouTubie dobudowała do komunikacji w telewizji? To jedno z wielu pytań, na które odpowiada gemiusPostBuy - nowe narzędzie wprowadzone na rynek przez firmę Gemius, które umożliwia jednoźródłowy pomiar kampanii reklamowych prowadzonych równocześnie w mediach tradycyjnych i online.
03.12.20181
Nielsen prezentuje nowe oblicze badań konsumenckich. SmartStore

Nielsen prezentuje nowe oblicze badań konsumenckich. SmartStore

Firma Nielsen zastosowała najnowsze osiągnięcia technologiczne, aby stworzyć SmartStore - narzędzie, które umożliwia niezwykle realistyczną symulację środowiska sklepowego w wymiarach 3D i z poglądem 360° z wykorzystaniem immersive reality.
29.11.20180
Grupa Bauer Media w Polsce optymalizuje sprzedaż korporacyjnej oferty multimedialnej

Grupa Bauer Media w Polsce optymalizuje sprzedaż korporacyjnej oferty multimedialnej

Od 1 grudnia 2018 roku Grupa Bauer optymalizuje sprzedaż korporacyjnej oferty multimedialnej i rozdziela kompetencje działu sprzedaży korporacyjnej.
29.11.20181
Orlen już oficjalnie wystartuje w F1

Orlen już oficjalnie wystartuje w F1

PKN Orlen został oficjalnym partnerem zespołu Formuły 1 Williams Martini Racing. Logotyp ORLEN znajdzie się na bolidach oraz kombinezonach zawodników występujących w najbardziej prestiżowych i najpopularniejszych wyścigach świata.
29.11.20180