Reklama/PR

Internetowi eksperci mają ogromny wpływ na decyzje odbiorców niezależnie od rzeczywistych kompetencji

Internetowi eksperci mają ogromny wpływ na decyzje odbiorców niezależnie od rzeczywistych kompetencji

Rośnie popularność internetowych ekspertów. Działają oni przede wszystkim w mediach społecznościowych, a określani jako specjaliści mają duży wpływ na wybory internautów. Działalność cyfrowych ekspertów nie zawsze idzie w parze z kwalifikacjami i doświadczeniem. Często o popularności decyduje tytuł marketingowy, nie merytoryczny, więc słuchając ekspertów, należy kierować się własną intuicją i rozsądkiem.
24.07.20172
Netflix w prezencie na rok - rusza nowa kampania reklamowa T‑Mobile (wideo)

Netflix w prezencie na rok - rusza nowa kampania reklamowa T‑Mobile (wideo)

Rusza kampania reklamowa promująca nową ofertę operatora, w ramach której klienci zyskują roczny dostęp do Netflixa w prezencie.
20.07.20170
Jakub Wasiak w nc+. Zajmie się promocją oferty sportowej platformy

Jakub Wasiak w nc+. Zajmie się promocją oferty sportowej platformy

Jakub Wasiak dołączył do działu komunikacji i PR platformy nc+ i objął stanowisko koordynatora PR ds. kanałów sportowych.
18.07.201720
Cyfrowy Polsat i Plus partnerami Sceny Kulturalnej. Bezpłatne Wi-Fi, strefa chilloutu, siatkówka

Cyfrowy Polsat i Plus partnerami Sceny Kulturalnej. Bezpłatne Wi-Fi, strefa chilloutu, siatkówka

Satelitarna platforma Cyfrowy Polsat oraz komórkowa sieć Plus wspierają najmocniejszy projekt kulturalny na polskim wybrzeżu, jakim jest Scena Kulturalna. W sześciu nadmorskich miastach Polski operatorzy zapewniają uczestnikom wydarzenia m.in. bezpłatną strefę Wi-Fi, strefę chilloutu oraz boiska do siatkówki.
17.07.20173
Zenith: Konsumpcja wideo rośnie o 20 proc. dzięki urządzeniom mobilnym. Mobilna reklama wideo górą

Zenith: Konsumpcja wideo rośnie o 20 proc. dzięki urządzeniom mobilnym. Mobilna reklama wideo górą

Czas oglądania online video wzrośnie w 2017 roku o 20 proc. − wynika z opublikowanego dziś przez agencję mediową Zenith raportu Online Video Forecasts 2017.
17.07.20171
Kuźniar o poranku i nieudane wypieki Pola w kampanii aplikacji Onetu (wideo)

Kuźniar o poranku i nieudane wypieki Pola w kampanii aplikacji Onetu (wideo)

Ruszyła kampania promocyjna Onetu. Kreacje oraz motywy przewodnie podkreślają innowacje technologiczne mobilnego Onetu, które zapewniają użytkownikom bycie zawsze na bieżąco dzięki m.in.: powiadomieniom push, widżetom oraz dostępnej w aplikacji unikalnej funkcji "Onet czytaj!".
17.07.20172
Macademian Girl w nowej kampanii Nivea (wideo)

Macademian Girl w nowej kampanii Nivea (wideo)

Nivea ruszyła z nową kampanią, wprowadzającą na rynek nowość - Ekspresową odżywkę regenerującą do włosów NIVEA Hairmilk. Z tej okazji marka zaprasza konsumentki do wspólnej podróży "Pielęgnuje, Regeneruje i Inspiruje" której przewodnikiem i narratorem jest Tamara Gonzalez Perea, czyli Macademian Girl.
17.07.20172
Rusza letnie kino motocyklowe Świata Motocykli

Rusza letnie kino motocyklowe Świata Motocykli

W niedzielę (16 lipca 2017 roku) filmem "Sully" rozpocznie się cykl letniego plenerowego kina motocyklowego, na które zaprasza redakcja "Świata Motocykli". Do końca lipca będzie można obejrzeć jeszcze dwa filmy, a wstęp na wszystkie pokazy jest wolny.
13.07.20170
"Gra o tron" na Snapchacie. Specjalne animowane filtry dla fanów serialu HBO (foto)

"Gra o tron" na Snapchacie. Specjalne animowane filtry dla fanów serialu HBO (foto)

Na kilka dni przed oficjalną premierą pierwszego odcinka siódmego sezonu "Gry o tron", HBO udostępniło specjalny filtr Snapchata dla fanów serialu.
13.07.20170
Ekstraklasa w nowy sezonie nadal z Lotto

Ekstraklasa w nowy sezonie nadal z Lotto

Spółka Ekstraklasa podpisała list intencyjny z Totalizatorem Sportowym w sprawie kontynuowania partnerstwa tytularnego.
12.07.20171