Łukasz Szewczyk01.02.2013 (12:53)5 komentarzy

"My Polacy tak mamy!" - rusza nowa kampania Biedronki (wideo)

Sieć sklepów Biedronka rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem: "My Polacy tak mamy!". Kampania odwołuje się do cech, które najczęściej przypisujemy sobie jako Polacy.
My Polacy tak mamy - wizualizacja
Jesteśmy towarzyscy, lubimy spotykać się z bliskimi, ale cenimy też wysoką jakość, smaczne jedzenie i niskie ceny - przekonują bohaterowie spotów.
Polskość jest jedną z najbardziej charakterystycznych cech oferty sieci Biedronka. Obecnie 9 na 10 produktów spożywczych sprzedawanych w naszych sklepach pochodzi od krajowych dostawców. W nowej kampanii chcemy podkreślić dopasowanie oferty Biedronki do gustów Polaków - mówi Jakub Cichecki, Dyrektor Działu Marketingu Jeronimo Martins Polska
Nowy koncept reklamowy sieci Biedronka akcentuje i uświadamia m.in., jak wiele ról i znaczeń mogą mieć artykuły spożywcze w codziennym życiu. W ramach kampanii Biedronka uruchomiła miniportal poświęcony zwyczajom Polaków związanych z jedzeniem i gotowaniem. Obecnie na stronie można poznać wyniki przeprowadzonej w styczniu online-ankiety, z której wynika, że aż 95 procent ankietowanych ceni sobie przyjazną, rodzinną atmosferę wokół domowego stołu. Szczegółowe wyniki ankiety można poznać pod adresem: http://www.biedronka.pl/mypolacy/ Kampania jest obecna w wiodących stacjach telewizyjnych, na bilbordach (reklama outdoorowa), w prasie i w internecie, a także w materiałach informacyjnych dostępnych w sklepach Biedronka. W najbliższych miesiącach sieć planuje kolejne odsłony kampanii, w których pojawiać się będą nowi bohaterowie.Obecna kampania jest kolejnym etapem przyjaznej komunikacji, związanej z ubiegłoroczną zmianą wizualizacji. Logo sieci Biedronka zyskało bardziej nowoczesny, trójwymiarowy wygląd. Zmianie uległy także wystrój i ergonomia placówek. Sklepy są bardziej przejrzyste i wygodne dla Klientów. Nowy układ produktów eksponuje artykuły świeże, takie jak: nabiał, warzywa, owoce, pieczywo.

Komentarze (1 - 5 z 5)

tata tanio niskich cen jakos ostatnio podrozało o 1zł lub2zł nawet w miesiacu w biedronce
 3  
I teraz wszędzie Rysio Bauman
 0  
My Polacy tak mamy, że mało zarabiamy :P
 10  
a zyski do portugali leca czy gdzie tam Geronimo martins jest obecnie zarestrowana!
 0  
Mam dość tej Biedronki. Ile typowo rodzinnych polskich sklepów już musiało się przez nich zamknąć. Ile PO w łapę wzięło aby te hipermarkety do Polski weszły. Na zachodzie już zacieli chronić swoje rodzime rynki i obce sieci muszą koncesje wykupywać aby móc działać a my ? My nie umiemy (nie chcemy) polskiego rynku chronić. I pytanie - czy będzie tak tanio jak konkurencję zniszczą ?
Grzegorz z okolic Poznania 4.02.2013 (11:45:47)
 1