Marcin Żukowski07.02.2013 (10:20)1 komentarz

OAN wyłącznym partnerem Grupy WoltersKluwer!

W lutym b.r. do sieci reklamy biznesowej - Business.ad - dołączyły serwisy: ABC.com.pl, LEX.pl.
Na podstawie umowy zawartej między spółkami dnia 1 lutego 2013 r , OAN został wyłącznym przedstawicielem serwisów grupy WoltersKluwer na rynku agencyjnym i sieciowym. Łączny zasięg serwisów grupy to: 467 990 RU / miesięcznie i 2,8 mln PV / miesięcznie wg Megapanel PBI / Gemius 11.2012 .
Konsekwentnie rozbudowujemy portfolio naszej sieci biznesowej właśnie dzięki takim partnerom jak WoltersKluwer. Mając wyłączność na sprzedaż powierzchni reklamowej tych serwisów na rynku agencyjnym i sieciowym coraz mocniej zaznaczamy swoją obecność jako istotnego gracza na rynku reklamy internetowej w Polsce. A to nie koniec niespodzianek - mówi Rafał Szychowski, partner zarządzający i prezes zarządu OAN
Online Advertising Network to spółka założona przez byłych menedżerów ARBOmedia. Firma istnieje od początku b.r., natomiast operacyjną działalność rozpoczęła z początkiem lutego 2012 r. Spółka zajmuje się budowaniem m.in. displayowych sieci reklamowych i w ramach portfolio oferuje jakościową sieć reklamową Premium.ad oraz biznesową sieć reklamową Business.ad. Kolejne produkty zostały zapowiedziane na drugą połowę 2013 roku.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Ten Wolters Kluwer to niezła dziwka wydawnicza, kur... się we wszystkich sieciach, a nikt im dogodzić nie potrafi, zarobić raczej na nich się nie da, w portfolio też słabo wyglądają.
 0