Łukasz Szewczyk08.02.2013 (10:38)1 komentarz

Pazura, Stuhr, Boberek, Mikulski w kampanii "Rak. To się leczy!" (wideo)

ING Życie poprzez kampanię promującą profilaktykę nowotworową chce pokazać, że rak to nie wyrok. W odważny, przewrotny i niestandardowy sposób zachęca Polaków do dbania o własne zdrowie, ale także do zabezpieczenia finansowego na wypadek choroby.
W 2012 roku ING Życie wraz z wprowadzeniem na rynek ubezpieczenia na wypadek nowotworu Ona i On, rozpoczęło kampanię "Zrób rakowi wspak". Kampania w odważny i pozbawiony patosu sposób przedstawia zasady profilaktyki nowotworowej, której uzupełnieniem jest ubezpieczenie na wypadek choroby. W 2013 roku ubezpieczyciel kontynuuje działania wokół kampanii.
Choroby nowotworowe to w Polsce nadal temat koturnowy, ponury, ciężki, w efekcie wzbudzający strach. ING Życie chce odczarować nowotwór i podkreślić, że rakowi można zrobić wspak. Wykorzystując pozytywną, przewrotną komunikację chcemy trafić do ludzi i uświadomić im, że nie należy być biernym, tylko działać, aby ograniczyć ryzyko zachorowania. Edukujemy jednocześnie Polaków, że warto mieć wsparcie finansowe, jeśli choroba nas jednak zaatakuje - mówi Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w ING Życie

ING Życie w ramach działań promujących profilaktykę zaangażowało się w kampanię "Rak. To się leczy!" prowadzoną prze Fundację Rosa. W akcji udział biorą znane osoby, m.in. Cezary Pazura, Jerzy Stuhr, Jarosław Boberek, Stanisław Mikulski. Kampania ruszyła 4 lutego, głównym kanałem komunikacyjnym jest Telewizja Polska. Z tej okazji przygotowane zostały specjalne spoty z udziałem aktorów. Dodatkowo w programach śniadaniowych na temat profilaktyki będą się wypowiadali eksperci, pacjenci i znane osoby. ING Życie zostało partnerem kampanii.

Akcja "Rak. To się leczy!" mówi o nowotworze w przystępny dla ludzi sposób. Dodatkowo jej ambasadorami są znane osoby, których celem jest w kreatywny sposób zachęcenie społeczeństwa do badań profilaktycznych. To właśnie ze względu na ten pozytywny ton komunikacji zdecydowaliśmy się zostać partnerem akcji - mówi Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w ING Życie

ING Życie zaangażowało się także w energetycznego flash moba zorganizowanego przez Ruch Społeczny Polskie Amazonki. 4 lutego, w Światowym Dniu Walki z Rakiem, w Hali Głównej Dworca Centralnego w Warszawie około stu osób w pomarańczowych koszulkach zatańczyło w rytm piosenki Michaela Jacksona "Blame it on the boogie" według choreografii Moniki Bral. W trakcie akcji można było przeprowadzić bezpłatne badania krwi - poddało im się ponad trzysta osób. Akcja miała na celu uświadomienie, że profilaktyczne badania pozwalają zrobić rakowi wspak i cieszyć się życiem.

ING

Komentarze (1 - 1 z 1)

Podkarpacie - Chcesz dowiedzieć się więcej na temat ubezpieczenia na wypadek choroby nowotworowej - napisz, zadzwoń ! ubezpieczalnik.pl
 0