Łukasz Szewczyk21.02.2013 (8:23)12 komentarzy

Daniel Olbrychski w kampanii Biedronki

Ruszyła kolejna edycja kampanii sieci Biedronka promującej rodzime produkty. W tym roku jej hasło brzmi "My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty". W spotach telewizyjnych emitowanych w ramach kampanii występuje Daniel Olbrychski.
Kampania Biedronki
Owocna współpraca z polskimi producentami oraz polskie produkty królujące na sklepowych półkach to od wielu lat wizytówka sieci Biedronka. 9 na 10 produktów spożywczych dostępnych w Biedronce pochodzi z Polski. Kampanie promujące zarówno tę ofertę, jak i polskich producentów współpracujących z siecią, są realizowane już od 8 lat. Tegoroczna akcja rozpocznie się 21 lutego.
To kolejny rok, w którym podkreślamy, jak wiele znaczą polskie produkty dla sukcesu naszej sieci. To one w dużym stopniu decydują o tym, że klienci wybierają nasze sklepy. Ich świeżość i najwyższa jakość są doceniane przez nawet najbardziej wymagających klientów. Oczywiście nie byłoby to możliwe bez długoletniej współpracy z polskimi producentami. Od 17 lat wspieramy polskie firmy, stwarzając im możliwość stabilnego rozwoju i zwiększania konkurencyjności nie tylko na rynku krajowym, ale i za granicą. W kampanii promującej polskie produkty, jak co roku, oddajemy im głos w specjalnym folderze, gdzie prezentują swoje wyroby - mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka
Folder produktów z sylwetkami rodzimych producentów to ważny element kampanii. Obecna edycja prezentuje produkty odwołując się do regionów, z których pochodzą i tym samym zapraszając do kulinarnej podróży po Polsce. Wśród prezentowanych przysmaków znalazły się między innymi: ryby z Pomorza, wyroby mleczarskie z Mazur, przetwory z Mazowsza, wędliny ze Śląska, czy warzywa i słodycze z Małopolski. Obok produktów spożywczych w folderze zaprezentowano również kosmetyki i kwiaty. Kluczem do poznania kulinarnych krain Polski są przepisy na tradycyjne potrawy takie jak: pierekaczewnik, zalewajka z zasmażką, forszmak lubelski. Materiały komunikujące kampanię "My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty" będą obecne w sklepach, na bilbordach, w prasie oraz poprzez dedykowaną stronę internetową mypolacy.biedronka.pl. W telewizji i w kinach ukażą się wspomniane wcześniej spoty z udziałem Daniela Olbrychskiego, który jest wybitnym ambasadorem polskości.
Niezwykli ludzie, których spotkałem w życiu i największe role, jakie zagrałem, nauczyły mnie cenić proste przyjemności. Dlatego uwielbiam polską kuchnię i zawsze z przyjemnością sięgam po tradycyjne potrawy: pierogi, żurek, bigos. Doceniam świeży chleb, pachnące jabłka, wspaniałe wędliny. Wszystkim polecam nasze rodzime produkty, bo polskie jedzenie smakuje mi najbardziej na świecie - mówi aktor

Komentarze (1 - 10 z 12)

Portfel p.Daniela jest zadowolony... i zniżki w biedronce pewnie ma.. ;-)

taką kaszankę nie kupi za 8.99 tylko z 4,99 ;-)
 8  
hej hej Tuchaj-bej, migiem do Biedronki :)
 5  
Dlaczego on zrobił się taki brzydki na stare lata?
 6  
Poparcie dla PO popłaca...
 3  
żeby on chociaż tam robił zakupy
 8  
polskie produkty a podatki do Hiszpani . dziekuje do widzenia
 2  
Bo Polacy tak mają, że się tylko kłócą i na siebie sr*ją.
 5  
@koala. Firma była portugalska. Była. Teraz się przeniosła do Holandii :) Tak więc i Hiszpania z tego nic nie miała ;)
 3  
Oto miłośnik Rosji a obecnie Biedronki... A w następnej reklamie synalek?
 4  
Akurat w tym Biedronka jest lepsza od Lidla, bo w biedrze prawie wszystkie towary wyprodukowano w Polsce. Lidl z kolei to zbieranina śmieci z całej Europy. Jakby Polacy nie potrafili niczego wyprodukować.
 3