Łukasz Szewczyk08.03.2013 (14:39)brak komentarzy

Przyjdź, Przymierz, Wygraj - nowa kampania marki Triumph

Triumph wystartował z ogólnopolską kampanią "Przyjdź, Przymierz, Wygraj" promującą bieliznę Shape Sensation. Kampania realizowana jest na nośnikach outdoorowych (CLP i Backlighty firmy AMS oraz Backlighty firmy Clear Channel) i w prasie.
Triumph Shape Sensation 1
Na terenie Warszawy wykorzystane są m. in. nośniki CLP, wśród których uwagę zwraca nietypowa ekspozycja bielizny Shape Sensation zachęcająca do jej przymierzania. Kampanii towarzyszy konkurs pod hasłem "Przyjdź, Przymierz, Wygraj". Konkurs trwa od 4 do 30 marca 2013. Aby wziąć w nim udział, wystarczy odwiedzić salon Triumph, przymierzyć dowolną bieliznę i wypełnić kupon z pytaniem konkursowym. Triumph nagrodzi najciekawsze odpowiedzi. Co tydzień do zwycięzców konkursu trafią 2 iPady oraz 10 kompletów bielizny.
Triumph Shape Sensation
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
ZenithOptimedia