Łukasz Szewczyk10.03.2013 (11:46)4 komentarze

Pascal i Okrasa porwali dla Lidla mistrza Polski cukierników (wideo)

Pascala i Okrasę widzieliśmy już w wielu rolach, ale jako porywacze debiutują. Dlaczego, a przede wszystkim - dla kogo - wcielili się w takie podejrzane postacie?
Pascal i Okrasa
Lidl kontynuuje kampanię reklamową z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okresy. Tym razem bohaterzy reklamówek Lidla wykonali odważny plan... porwali cukiernika. Tym samym spot zapowiada rozpoczęcie współpracy z Pawłem Małeckim, mistrza Polski cukierników. To oznacza, że od teraz Lidl ma trzech mistrzów kuchni, na czym zyskają klienci Lidla, którzy co tydzień w Kuchni Lidla znajdą więcej pysznych pomysłów, więcej inspiracji i więcej okazji do spróbowania czegoś wybornego.

Komentarze (1 - 4 z 4)

Lidl... w Polsce jak i w UK jedyny do ktorego by sie obojetnie kiedy poszlo to jest bez klientow. 3 osoby to juz w nim tlumy. W porownaniu do sieci ASDA i Tesco gdzie tlumy sa zawsze LIDL nie istnieje. Zastanawia mnie jakim cudem ta siec nadal ma w tych krajach swoje sklepy
 13  
kolejny gnøj ktøremu bèdå placic miliony za glupie reklamy
 1  
Nienawidzę reklam Lidla! Szczególnie radiowych, gdzie pedalski głos krzyczy RYNECZEK LIDLA PRZEDSTAAAAAAWIA...
 3  
4 komentarze powyżej i wszystkie od zakompleksionych kretynów :/
 0