Łukasz Szewczyk14.03.2013 (0:44)brak komentarzy

Rc2 dla marek Coca-Coli

Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants rozpoczyna obsługę public relations wszystkich marek w portfolio Coca-Cola Poland Services.
Do kluczowych zadań realizowanego PR produktowego należeć będą holistyczne projekty we współpracy z mediami, ekspertami dietetycznymi, blogosferą oraz wsparcie PR dla rocznego planu aktywacyjnego.Coca-Cola Poland Services stawia na współpracę z jednym partnerem, posiadającym kompleksowe umiejętności strategiczne i kreatywne. Naszym zdaniem Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants zaprezentowała ofertę najlepiej odpowiadającą potrzebom marki Nestea. Jednocześnie agencja wykazała ogromne zaangażowanie, wyróżniała się indywidualnym podejściem i najlepszym zrozumieniem naszych oczekiwań - powiedziała Beata Ptaszyńska-Jedynak, Public Affairs and Communications Manager Coca-Cola Poland Services.
Najistotniejszą dla nas wartością we współpracy z klientami jest to, aby być w odpowiednim miejscu i czasie z właściwym komunikatem. W dobie tak dynamicznych zmian mediowych zarekomendowaliśmy marce Nestea zintegorowany miks narzędzi. Postawiliśmy jednak nie nie tylko na kompleksowy obszar relacji mediowych, ale również aktywności zorientowane na działania w przestrzeni on-line: blogosfera, social media - powiedziała Danuta Raczkiewicz-Chenczke, Prezes Zarządu Komplementariusza
Pracą zespołu dedykowanego w Rc2 nowemu klientowi kieruje Agata Kalińska, Brand Communication Director. W skład zespołu wchodzą m.in. Marlena Żukowska i Justyna Grzelak, PR Consultants. Umowa ma charakter bezterminowy.