Łukasz Szewczyk05.04.2013 (9:39)brak komentarzy

Tyskie Gronie i Klasyczne w jednej kampanii (wideo)

Tyskie Gronie czy Tyskie Klasyczne? Dotychczas Tyskie Gronie i Klasyczne były bohaterami odrębnych działań promocyjnych. Tym razem zagrają główne role w jednym spocie emitowanym w największych ogólnopolskich stacjach.
Tyskie - spot
Dotychczas Tyskie Gronie i Tyskie Klasyczne promowane były osobno. Już na początku kwietnia te dwa warianty ulubionego piwa Polaków "spotkają się" w jednym spocie reklamowym. To pierwszy z elementów nowej kampanii wizerunkowej marki Tyskie: "Wybierz swoje Tyskie". W reklamie zobaczymy jak rozwiązany zostanie dylemat miłośników Tyskiego Gronia i Tyskiego Klasycznego. Spot udowadnia, że podział na zwolenników jednego bądź drugiego wariantu jest bezpodstawny - najważniejsze jest to, że wybierają oni Tyskie.

Spot, przygotowany w dwóch wersjach (30-to i 45-cio sekundowej), jest jednym z elementów działań marketingowych. Od połowy kwietnia marka rusza z nową, interaktywną kampanią "Szósty zmysł". W jej ramach powstanie specjalna, dedykowana akcji strona, stworzona w nowoczesnej technologii RWD. Będzie ona dostosowana do nośników mobilnych takich, jak: tablety, desktopy oraz smartfony. Strona uruchomiona zostanie 15 kwietnia w domenie www.tyskie.pl.";Szósty zmysł" to także współpraca z popularnymi blogerami: Karolem Paciorkiem i Włodkiem Markowiczem znanymi jako Lekko Stronniczy. W marcu mierzyli się oni z odkrywaniem różnic między Groniem i Klasycznym. Popularni blogerzy, w dalszej części kampanii wcielą się w rolę piwnych ekspertów. Przeprowadzą dla internautów 4 lekcje degustacji oraz dodatkowo nagrają 3 filmiki wyjaśniające, czym jest "szósty zmysł piwny" i poszerzające piwną świadomość konsumentów. Obejrzenie wszystkich czterech lekcji to wstęp do zaplanowanego w ramach kampanii konkursu "Wybierz Tyskie", który przeprowadzony zostanie na stronie internetowej marki. Działania wspierane będą także na portalach YouTube i Facebook marki Tyskie. Tyskie rozpoczyna wiosenną kampanię nie tylko spotem reklamowym, ale również odświeżeniem wizerunku. Nowe etykiety zyskało Tyskie Gronie. Występuje na nich mniej elementów niż dotychczas, dzięki czemu są bardziej czytelne. Uwydatniona została natomiast, królująca nad logo, korona - butelka zyskała dzięki temu wyraźną, rozpoznawalną ikonę. Nowa szata graficzna nawiązuje do bogatej tradycji marki, ale jest przy tym bardziej wysmakowana, podkreśla wyrazisty charakter i pozycję Tyskiego Gronie na rynku.

Kreację spotu przygotowała agencja Grey, za jego produkcję odpowiada agencja Papaya. Działania digital realizuje Tequila Polska, działania PR Q&A Consulting. Media zakupił Dom Mediowy MEC.