Łukasz Szewczyk18.04.2013 (17:23)brak komentarzy

"Czytaj to, co lubisz. Tak jak lubisz" - nowa kampania MetroMSN.pl

"Czytaj to, co lubisz. Tak jak lubisz" to hasło nowej kampanii wizerunkowej MetroMsn.pl promującej treści portalu oraz jego dostępność na różnorodnych nośnikach.
Kampania MetroMsn
Działania prowadzone będą w prasie, w radio, na outdoorze i w internecie. Ogólnopolska kampania koncentruje się na treściach odpowiadających zainteresowaniom i potrzebom aktywnych użytkowników. Redakcja na bieżąco informuje o najważniejszych wydarzeniach z Polski i ze świata, publikuje ciekawe materiały z obszaru stylu życia i rozrywki, oraz mnóstwo treści konsumenckich i poradnikowych - przeglądy towarów, testy produktów, przewodniki.Kampania podkreśla, że użytkownicy mają dostęp do treści MetroMsn.pl niezależnie od tego, z jakich urządzeń korzystają. Portal obecny jest na komputerach i urządzeniach mobilnych, dzięki czemu użytkownicy przez cały dzień posiadają swobodny dostęp do publikowanych materiałów.
Multimedialna kampania potrwa do końca czerwca 2013 r. i obejmie media ogólnopolskie: prasę (Dziennik "Metro", "Gazeta Wyborcza"), nośniki reklamy zewnętrznej AMS, spoty radiowe (Radio TOK FM, Radio Roxy, Radio Złote Przeboje), kino (sieć Helios i Cinema City) oraz internet (grupa Gazeta.pl).Za kreację i planowanie mediów odpowiada dział marketingu "Metra" i MetroMsn.pl