Łukasz Szewczyk18.04.2013 (21:00)brak komentarzy

Podwójne orzeźwienie - rusza kampania nowego smaku Redd'sa (wideo)

W poniedziałek (22 kwietnia 2013 roku) rozpocznie się kampania promująca nowy, orzeźwiający smak Redd's - Grapefruit-Pineapple. Spot, który emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych skoncentrowany jest na produkcie i jego cechach.
Grapefruit-Pineapple
Tegoroczna kampania reklamowa marki Redd's zdecydowanie różni się od poprzednich. Bajkowe skojarzenia z Czerwonym Kapturkiem czy Alicją z krainy czarów wykorzystywane w minionych dwóch sezonach, tym razem ustąpiły miejsca produktowi. Nowa kampania skupia się na promocji ananasa i grapefruita komunikując jednocześnie najważniejszą cechę nowego Redd`sa - idealne orzeźwienie - mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej
Nowy Redd's Grapefruit-Pineapple to oryginalne, nieznane dotąd na polskim rynku piwnym, połączenie soczystego ananasa i kwaskowatego grapefruita - owoców idealnych na ciepłe, wiosenne i letnie popołudnia oraz wieczory. Na 22 kwietnia zaplanowano początek emisji spotu reklamowego, który pojawi się w największych stacjach telewizyjnych i wprowadzi konsumentki w orzeźwiający świat nowego wariantu smakowego Redd`sa. Od maja kampania telewizyjna zostanie dodatkowo wzmocniona sponsoringiem na wyselekcjonowanych kanałach.


Kampania marketingowa obejmie także szerokie działania w Internecie m.in. współpracę ze Spotify i Listonic oraz odświeżenie strony internetowej www.redds.pl. Działania promocyjne w digitalu podzielone zostaną na dwie części i potrwają do końca czerwca.Kreację spotu przygotowała agencja GPD Advertising. Za jego produkcję odpowiedzialne było studio Oto Film, a postprodukcję - Platige Image. Działania digital realizuje agencja Lubię to - Social Media Agency, działania PR - Q&A Consulting. Media zakupił dom mediowy MEC.