Łukasz Szewczyk23.04.2013 (11:00)1 komentarz

Nowy spot promuje krystaliczne orzeźwienie piwa Lech (wideo)

Krystaliczne orzeźwienie, które porusza wszystko - to główny motyw nowej kampanii marketingowej Lecha Premium. Właśnie ruszyła emisja telewizyjnego spotu.
Spot lech
30-sekundowy spot reklamowy oraz 3 filmy edukacyjne podkreślają atuty Lecha poddawanego procesowi zimnej filtracji. To ona nadaje piwu najwyższy stopień klarowności, dzięki czemu Lech jest krystalicznie orzeźwiający. Spot reklamowy trafi do telewizji, a razem z filmami edukacyjnymi pojawi się także w Internecie, m.in. na platformach VOD i na fanpage'u marki. Dodatkowo, prowadzona będzie kampania zasięgowa w Internecie i na portalach społecznościowych. W działaniach marketingowych marka wykorzysta także technologię QR kodów, które zostaną umieszczone na opakowaniach Lecha Premium.

Kampanię reklamową realizuje agencja McCann Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Za aktywności w Internecie odpowiada agencja John Pitcher. KV przygotowała agencja Mango Design, a materiały POS Afekt. Działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting.

Komentarze (1 - 1 z 1)

No! Woda gazowana + spirytus + aromaty identyczne z naturalnymi - to najlepiej orzeźwia, i z tego jest produkowany wyrób piwopodobny marki Lech.
 0