Łukasz Szewczyk06.05.2013 (20:15)2 komentarze

Agnieszka Chylińska w nowej kampanii Aviva (spot i making of)

Od 6 maja do połowy czerwca potrwa nowa, multimedialna kampania Avivy, promująca ubezpieczenia zdrowotne, które uzupełniają ubezpieczenie na życie. Twarzą kampanii została Agnieszka Chylińska.
Agnieszka Chylińska
Występująca po raz pierwszy w reklamie piosenkarka Agnieszka Chylińska, jako odpowiedzialna matka, słucha głosu rozsądku, ubezpieczając zdrowie i życie swojej rodziny. Głosem rozsądku jest doradca ubezpieczeniowy Avivy.
Po raz pierwszy pokazujemy w spocie telewizyjnym atuty ubezpieczeń zdrowotnych, oferowanych przez Avivę jako uzupełnienie ubezpieczeń na życie. Jedną z największych trosk Polaków jest zapewnienie szybkiej i skutecznej pomocy medycznej w razie chorób i wypadków. Aviva wypłaca klientom pieniądze w razie zdiagnozowania 11 poważnych zachorowań - nie tylko raka, ale też zawału serca, udaru mózgu i zabiegów chirurgicznych na naczyniach wieńcowych. W zeszłym roku wypłaciliśmy 24 mln zł z tytułu poważnych zachorowań. Nasze ubezpieczenia zdrowotne zapewniają też dostęp do specjalistów i diagnostyki w prywatnych przychodniach i klinikach, wypłaty w razie hospitalizacji oraz świadczenie lekowe - mówi Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy


Kampania obejmuje spoty telewizyjne (emitowane w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), a także działania w Internecie (strona www.glosrozsadku.pl, bannery, mailingi, wsparcie komunikacji w Google oraz Facebooku i YouTube).


GREY group jest twórcą strategii i kreacji kampanii. Za kontakt z klientem odpowiadały Magda Piotrowska i Anna Juffy. Kreację stworzyli: Magda Wiśniewolska, Daniela Studzińska oraz Grzegorz Waliczek. Ze strony agencji za produkcję odpowiadała Agata Bereś. Spoty zrealizowało studio Film it, a ich reżyserem jest Xawery Żuławski. Twórcą reportażu z planu zdjęciowego jest Dominika Podczaska.
Za planowanie mediów odpowiadał ZenithOptimedia, za wsparcie w zakresie public relations - Solski Burson-Marsteller oraz Cohn&Wolfe. Komunikacją w Internecie zajęła się agencja Promoagency.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Nietrafiona reklama. Chylińska może reklamować co najwyżej pampersy :D Aviva sama sobie strzela w kolano
 2  
Buahahaha nie ma to jak zatrudnić aktorkę, która prowadzi, khem, rozrywkowy tryb życia do promowania ubezpieczeń zdrowotnych.
 3