Łukasz Szewczyk07.05.2013 (11:57)2 komentarze

Moc ratowania Polski w nowej kampanii Hoop Coli (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Hoop Coli w ramach nowej platformy, której superbohaterem jest Wilq. Po teaserze emitowanym w stacjach telewizyjnych, przyszedł czas na kolejne spoty.
Pierwsza odsłona reklamy Hoop Coli
Pod hasłem "Nowa Hoop Cola daje supermoce" Wilq w charakterystyczny dla siebie sposób prezentuje "moc ratowania Polski" czy "moc otwierania się na obcych". Trzydziestosekundowy spot będzie obecny w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich (Polsat, TVN, TVP) i kanałach tematycznych z grupy AtMedia.

Hoop Cola stawia na kontakt z młodym odbiorcą, nie stroni w komunikacji od absurdu, nie moralizuje oraz z dystansem mówi o sobie samej. Jednocześnie wciąż zgodnie z pozycjonowaniem marki nawołuje do otwierania się nas Polaków na innych z wykorzystaniem supermocy, które daje Hoop cola: "Odkręć moc. Otwórz się na innych" - mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska. Na rynku obecna jest limitowana edycja Hoop Coli w butelkach półlitrowych, prezentujących superbohatera Wilq'a. oraz supermoce, które można zyskać po wypiciu Hoop Coli, np. moc przepowiadania przeszłości, czy moc bycia tu i teraz.

W ramach kampanii prowadzone są również działania w internecie i na Facebooku. Za współpracę z Wilq, koncepcję i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Hand Made. Zakupem mediów w telewizji zajmuje się Havas Media. Zakupem mediów w internecie zajmuje się Performance Media.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Porażka ten spot reklamowy. Ani to sympatyczne ani zrozumiałe.
 4  
Większość reklam jest idiotyczna, nie wiem komu oni dają je do oglądania przed zatwierdzeniem, przecież są badania opinii przed wypuszczeniem takie "Ibum, ibum, ibum, ibum ibum - ibuprom" WTF, albo reklamy narzędzi Topex synek z tatusiem robią kuferki i półki na książki...ojej sama słodycz, kurwa aż się rzygać chce. Zero kreatywności, humoru...ehhh
 1