Łukasz Szewczyk28.05.2013 (10:52)1 komentarz

Nowa kampania Nescafe Gold dla kochających kawę (wideo)

Pod hasłem "Kawa kochających kawę" marka Nescafe Gold, należąca do firmy Nestle, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieciach handlowych.
Kampania Nescafe Gold
Zdecydowaliśmy się na kampanię promocyjną, by przypomnieć konsumentom o marce Nescafe Gold i zachęcić ich do spróbowania naszej kawy. Działania reklamowe kierujemy do osób, które cenią wysoką jakość i szukają produktów odpowiadających ich gustom. Kampania zwraca uwagę na to, że kawa Nescafe Gold to idealna mieszanka ziaren arabiki i robusty, gwarantująca niezwykle głęboki smak - mówi Dorota Gawrońska, Senior Product Manager marki Nescafe Gold
W ramach kampanii telewizyjnej emitowany jest nowy, 15-sekundowy spot. Kampania swoim zasięgiem obejmuje główne stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne. Spot emitowany jest również na platformie VOD. W celu wzmocnienia komunikacji, marka zaplanowała także działania na fan page'u Nescafe na Facebooku.


Dopełnieniem promocji telewizyjnej i internetowej jest ogólnopolska kampania billboardowa. Plakaty reklamujące kawę widoczne są na wielu tablicach w całej Polsce, w tym również w warszawskim metrze.Działania będą dodatkowo wzmocnione degustacjami w największych sieciach handlowych. Przez trzy weekendy maja i czerwca w hipermarketach i supermarketach w całej Polsce będzie można spróbować kawy Nescafe Gold oraz nowości Nescafe Gold Crema i Nescafe Gold Intense. kampania telewizyjna została przygotowana przez agencję Publicis Sp. z o. o., za zakup mediów oraz kampanię digitalową odpowiada MEC Sp. z o.o., a za działania w sieciach handlowych agencja HAVAS.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Kochający kawę nawet nie spojrzą na kawę lizofilowaną stworzoną na potrzeby armii USA podczas II wojny światowej. Ten produkt nie powinien być dopuszczony do sprzedaży w normalnych warunkach.
 0  

Polecamy