Łukasz Szewczyk03.06.2013 (8:24)1 komentarz

"Wchodzisz w to?" - nowa kampania marki Wyborowa

Pod hasłem "Wchodzisz w to?" wystartowała pierwsza wizerunkowa kampania dedykowana wariantom smakowym Wyborowa Smaki Świata. Jej celem jest odświeżenie komunikacji marki, a także wyróżnienie produktu na półce.
W nowej kampanii marka Wyborowa zaprasza i zachęca do zabawy w codziennym życiu. Ideą kreatywną kampanii są nieoczekiwane przygody, których ludzie mogą doświadczać w innowacyjny i niecodzienny sposób. Materiały kreatywne przedstawiają bawiące się osoby na owocach danego smaku z hasłami: "Buszowanie w Mięcie" "Freestyle w Mango"czy "Zabawa w Cytrusach" - podsumowane zapytaniem: "Wchodzisz w to"?

KV_02
Dostępne warianty Smaków Świata wyróżniają się nowatorską recepturą, opracowaną przez najlepszych światowych liderów kreowania trendów, dzięki której powstała zupełnie nowa jakość smaku. Moc soczystego owocu mango inspiruje do energetycznej zabawy ze smakiem Mango Splash. Dla wielbicieli kultowego drinka Mojito stworzona została Wyborowa Lime&Mint Cool, która rozkręca świeżością z Kuby, czyli idealne połączenie smaku limonki i mięty. Wyborowa Citrus Squeeze będąca miksem owoców cytrusowych rozgrzewa południowym temperamentem. Z kolei Wyborowa Ginger Bite z orientalną nutą imbiru pobudza egzotyką Azji. Agencja LOWE GGK odpowiada za opracowanie kreacji komunikacji. W wyniku prac zespołu powstała seria key visuali oraz kreatywne materiały POS dostępne w handlu tradycyjnym i nowoczesnym. Za działania public relations odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Komentarze (1 - 1 z 1)

reklama alkoholu = dziadostwo
 4