Łukasz Szewczyk12.06.2013 (17:23)1 komentarz

Interaktywny outdoor Coca-Coli ruszył w Polskę

Coca-Cola cały ponownie zaskakuje swoich konsumentów. Dzięki interaktywnym, mobilnym outdoorom, które właśnie wyruszyły w podróż po Polsce, każdy fan Coca-Coli będzie mógł zobaczyć swoje imię wyświetlone na ogromnym ekranie.
INTERAKTYWNY OUTDOOR COCA-COLI
Koncepcja aktywności oparta jest na największych w Europie ekranach LED-owych umieszczonych na TIR-ach. W kampanii Coca-Coli biorą udział dwa nośniki o wymiarach 100m2 (12,8m szerokości i 7,8m wysokości) oraz 60m2 (10m szerokości i 6m wysokości). Aby imię pojawiło się na ekranie wystarczy skorzystać z prostej i stworzonej specjalnie na potrzeby outdooru aplikacji SMS. Każdy konsument biorący udział w akcji będzie miał 3 opcje do wyboru: jedno, dwa lub trzy imiona/ksywki, które jednocześnie wyświetlą się na animowanych butelkach Coca-Coli. Aby mieć absolutną pewność, że każdy zobaczy "swój" ekran, w odpowiedzi na wysłanego SMS-a otrzyma wiadomość zwrotną zawierającą informację "Jesteś <tu numer> w kolejce. Obserwuj ekran. Zrób zdjęcie i podziel się ze znajomymi." Pomiędzy kolejnymi wyświetleniami imion na ekranie pojawiać się będzie znany z kampanii telewizyjnej spot reklamowy "Najlepszy kumpel", opowiadający o letnich przygodach dwójki przyjaciół.
W kampanii "Podziel się radością" stawiamy na wspólne przeżywanie szczęśliwych momentów i staramy się za pomocą różnych działań umożliwić to ludziom. Stąd ogromna skala kolejnych aktywności i sięganie po spektakularne oraz nietuzinkowe rozwiązania przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi - mówi Alicja Jelec, Brand Manager marki Coca-Cola
Dzięki temu, że ekrany mogą obracać się o 360 stopni interaktywny outdoor dostosuje się do każdej lokalizacji gwarantując doskonałą widoczność.
Mapę kolejnych miast wraz z datami pojawienia się TIR-ów z wyjątkowym outdoorem można znaleźć w Internecie. Za koncepcję i jej realizację odpowiada Starcom MediaVest. Obsługa PR - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Aż się podnieciłem. Jak niewiele potrzeba, żeby buraki się rajcowały!
 0