Łukasz Szewczyk20.06.2013 (15:22)2 komentarze

Ministerstwo środowiska z kampanią promującą ideę segregacji śmieci

Grupa K2 wesprze kampanię prowadzoną przez Ministerstwo Środowiska. Tym razem działania prowadzone przez K2 Media i K2 Search wspomogą promocję strony Naszesmieci.pl.
śmieci
Serwis stworzony przez Ministerstwo Środowiska promuje ideę segregacji śmieci i informuje użytkowników internetu na temat zmian, które wejdą w życie 1 lipca br. Działania obejmują planowanie oraz zakup mediów, przygotowanie i placement artykułów sponsorowanych, a także działania e-PR. K2 Media przygotuje również kontent na stronę www.naszesmieci.pl. W ramach współpracy wspomoże także działania promujące kampanię informacyjną na Facebooku. Na profilu użytkownikom Facebooka zostaną przybliżone informacje dotyczące "ustawy śmieciowej" oraz rozwiązań stosowanych w innych państwach. Kampania promocyjna obejmie również działania reklamowe na YouTube. Przygotowany przez Ministerstwo Środowiska spot będzie promowany w formacie pre-roll.Agencja mediowa opowiada za przygotowanie i przeprowadzenie mailingu informacyjnego oraz kampanię display, która obejmie portale kobiece, informacyjne i horyzontalne.
W ramach umowy zostaną przeprowadzone również działania SEO. Za ich realizację odpowiada K2 Search. Agencja przeprowadzi m.in. audyt strony www.naszesmieci.pl, wdroży zmiany, jak również przeprowadzi kampanię Adwords.

Działania rozpoczęły się 7 czerwca 2013 i potrwają do 4 lipca 2013.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Thanks for helping me to see things in a difrefent light.
 0  
Thanks for helping me to see things in a dienerfft light.
 0