Łukasz Szewczyk27.06.2013 (23:57)8 komentarzy

Autopromocja TVN trzecia na świecie (wideo)

Na zakończonym w Los Angeles konkursie "PromaxBDA Global Excellence Promotional, Marketing and Design Awards", zwiastuny TVN wywalczyły podwójny brąz.
Autopromocja TVN trzecia na świecie (wideo)
Międzynarodowe jury wyróżniło film wizerunkowy "TVN Wiosna 2012" w kategorii "Najlepsza kampania promocyjna". Z kolei w kategorii "Najlepszy zwiastun programu rozrywkowego" trzecie miejsce zajął spot promujący wiosenny sezon "Kuby Wojewódzkiego" z 2012 roku.

Obie produkcje zrealizował Dział Autopromocji TVN. Ich pomysłodawcą i reżyserem był Łukasz Grzegorzek, creative directorem Robert Przyszlak, a art directorem Przemysław Kilichowski.PromaxBDA to największa na świecie, międzynarodowa organizacja skupiająca ludzi mediów elektronicznych, zajmujących się autopromocją i marketingiem. Przyznawane co roku nagrody za kampanie autopromocyjne, zwiastuny i oprawy graficzne uznawane są za najbardziej prestiżowe wyróżnienia w branży.

Komentarze (1 - 8 z 8)

To fakt, w takich spotach TVN nie ma sobie równych w Polsce.
 35  
To fakt, autopromocja w TWN-ie to podstawa.
Jedna wielka rodzina, nawzajem się wspierająca i poklepująca.
 5  
Przeciętne produkty muszą mieć bardzo dobrą promocję by się ktoś nimi zainteresował. Najlepsze promują się same.
 8  
a Polsat pomysły kopiuje od innych !
 14  
a Polsat pomysły kopiuje od innych !
Wszystkie telewizje (w tym TVN, Polsat, TVP) kopiują pomysły ze stacji TV na Zachodzie.
Licencje, formaty, scenariusze, pomysły na programy, kolory, wystrój wnętrz itp.
 4  
Formaty formatami, ale od czasów Big Brothera tvn dla mnie wydaje się stacją ciekawszą i nowocześniejszą od Polsatu i TVP2.

Żeby nie był to oglądam tylko serial "Lekarze" :) a na reszte programów tych stacji tylko rzucę okiem na vod. Głupiutkią rozrywkę daje mi internet...
 6  
upsala ma rację
 0  
Widzę, że pieski z TVN-u minusują wszystkie negatywne komentarze o swojej firmie, he he.
 3