Łukasz Szewczyk28.06.2013 (20:39)brak komentarzy

Plażowicz z wyjątkową ofertą Orange odwiedza Serce i Rozum (wideo)

Wyjątkowo gorąca okazja zjawiła się pod drzwiami Serca i Rozumu. Tym razem mają szansę dostać aż trzy w jednym i poważnie zaoszczędzić. Rusza nowa kampania Orange Polska.
Plażowiecz w kampanii Orange
Najnowsza kampania Publicis dla Orange z aktualnej serii przygód pary popularnych bohaterów, w której odwiedza ich sprzedawca, rozpoczyna się 1 lipca 2013 roku. Jej celem jest zwrócenie uwagi na ofertę promocyjną Orange Open - możliwość zaoszczędzenia nawet do 30 zł miesięcznie przy połączeniu trzech usług: Internetu domowego, mobilnego i komórki. Działania będą realizowane w telewizji i Internecie.Orange Open to zestaw usług, na które składają się: telefonia stacjonarna, Neostrada, telewizja, telefonia komórkowa i Internet mobilny. Klienci mają możliwość łączenia usług wchodzących w skład Orange Open, dzięki czemu uzyskują rabaty. Orange jest jedynym na rynku operatorem oferującym tak szeroki wachlarz usług.
Te blade toplesy Serca i Rozumu kompletnie nam nie pasowały do aktualnych warunków klimatycznych, więc stwierdziliśmy, że strzaskamy im je na heban. Normalny człowiek poszedł by w takiej sytuacji do sklepu i kupił trzy kremy na każdą pozycję słońca na niebie. Serce i Rozum są jednak na to za sprytni. Korzystają z Orange Open i wiedzą, że nie muszą wychodzić z domu, by dostać dobrą ofertę i zaoszczędzić. Zatrudniliśmy więc sprzedawcę - fachowca z żyłką handlową uzbrojonego w argumenty nie do odparcia - powiedział Paweł Merecz - Chief Creative Officer z agencji Publicis

Wymyślony przez Publicis spot wyemitują wybrane kanały należące do TVP, TVN, Orange Sport, Polsat, AtMedia i Discovery. W przypadku Internetu kreacje zobaczymy w serwisach YouTube i Facebook.Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Joanna Jezierska (Copywriter), Damian Cendrowicz (Art Director), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Manager) Malwina Stopińska (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Tomasz Owsianko (Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketignowej). Reżyserię spotu powierzono duetowi: Wojtek Wawszczyk i Kamil Polak. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją Human Ark. Za zakup mediów odpowiedzialny był MEC.