Łukasz Szewczyk03.08.2013 (21:21)1 komentarz

Jak Serce i Rozum zostali milionerami? (wideo i infografika)

Serce i Rozum, sympatyczni bohaterowie promujący produkty i usługi Orange Polska, zdobyli na Facebooku serca już 2 milionów internautów. Ta rekordowa liczba fanów plasuje profil Serca i Rozumu na pierwszym miejscu wśród wszystkich stron na polskim Facebooku. Z tej okazji przygotowano specjalny spot oraz infografikę.
Serce i Rozum - casting
Serce i Rozum pojawili się na polskim Facebooku w październiku 2010 roku. W ciągu trzech pierwszych miesięcy polubiło ich 40 tys. fanów, a fanpage znalazł się w TOP 10 najszybciej rosnących stron na Facebooku. W kwietniu 2012 profil Serca i Rozumu lubiło już milion osób, a w styczniu tego roku, mając na koncie 1,6 mln fanów stał się on najpopularniejszym profilem na polskim Facebooku. Dziś, z okazji kolejnego rekordu - 2 milionów fanów - Orange Polska przygotował dla wszystkich fanów Serca i Rozumu stronę 2000000.pl z wieloma niespodziankami oraz spersonalizowanymi podziękowaniami.
Tempo, z jakim Serce i Rozum zdobywają kolejnych fanów jest imponujące, ale dla nas przede wszystkim liczy się, jakość relacji, które dzięki temu rozwijamy. Nasi bohaterowie są na Facebooku już prawie 3 lata i stale przyciągają uwagę. Cieszymy się z tego wyniku, bo jest on dowodem, że działania, które prowadzimy na Facebooku bawią i angażują jednocześnie wzmacniając więź naszych klientów z marką Orange - powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska
Prócz profilu na Facebooku, Serce i Rozum mają też własny kanał na youtubie - zamieszczone tu spoty odnotowały już ponad 21 mln wyświetleń.Pomysł na kampanię z udziałem Serca i Rozumu powstał w 2010 r. w agencji Publicis przy okazji projektowania działań komunikacyjnych, które miały na celu zmianę wizerunku TP i jej usług na bardziej przyjazne. Koncepcja błyskotliwych dialogów prowadzonych przez dwie sympatyczne postacie, które w prosty sposób wyjaśniają skomplikowane zagadnienia techniczne, bardzo szybko uzyskała akceptację klienta i została wprowadzona w życie.

Serce i Rozum "zagrali" w ciągu ostatnich trzech lat w 50 spotach telewizyjnych i 59 radiowych. Działania z ich udziałem zdobyły nagrody w wielu konkursach: Webstar Creative, KTR, Golden Arrow, Złote Orły i na Effie Awards zdobywając Grand Prix.

Autorami postaci oraz platformy komunikacji jest agencja Publicis. Profilem Serca i Rozumu na Facebooku zarządza agencja Lemon Sky.

Jak Serce i Rozum zostali milionerami?

Komentarze (1 - 1 z 1)

"Dziś, z okazji kolejnego rekordu - 2 milionów fanów - Orange Polska przygotował dla wszystkich fanów Serca i Rozumu ..."

... to fascynujące.
2 miliony fanów na Fejsie (czyli dokładnie tyle samo co Neostrada ma abonentów).
-------------------------------------------------------
A swoją drogą ... współczuję wszystkim tym 2 milionom.
Nawet najgorsza kablówka bije na głowę ten szajs od Orange jeśli chodzi o usługę Internetu.
Neostrada to potęga ... na wsiach i w miastach, gdzie nie ma konkurencji (czyli kablówek).
 1