Łukasz Szewczyk31.08.2013 (22:56)1 komentarz

Marketingowe zmiany w Naszej Klasie

W związku z nowymi wyzwaniami, Nasza Klasa Sp. z o.o., właściciel polskiego portalu społecznościowego nk.pl, dokonuje zmian w obszarze marketingu.
Krzysztof Sobieszek, dotychczasowy pełnomocnik zarządu ds. badań, objął stanowisko pełnomocnika zarządu ds. marketingu i danych. Tym samym Sobieszek odpowiada za strategię marketingową spółki Nasza Klasa i wszystkich podlegających jej marek. Z działu marketingu zostało wyodrębnione stanowisko pełnomocnika zarządu ds. komunikacji, które obejmie Rafał Skwiot, dotychczas odpowiedzialny za marketing i PR w NK. Zajmie się on komunikacją B2B i B2C, a także wsparciem dla zintegrowanej komunikacji marketingowej portalu, działając w ramach struktury zarządzanej przez Sobieszka.Jednocześnie Krzysztof Sobieszek wciąż odpowiada za dział badawczy Research.NK oraz dział hurtowni danych oraz za monetyzację danych spółki w obszarze audience buying i RTB.
To posunięcie jest podyktowane wykorzystaniem doświadczenia strategicznego Krzysztofa Sobieszka oraz decyzją o połączeniu kompetencji struktur badawczych i marketingowych. Nasze wieloletnie inwestycje w sektor big data pokazują, że dane są ważnym punktem, w którym zbiegają się nasze działania produktowe, handlowe i marketingowe - zarówno w sektorze B2B, jak też B2C - mówi Marcin Chruszczyński, członek zarządu i Dyrektor Operacyjny w Naszej Klasie Sp. z o.o
Wydzielanie funkcji CDO (Chief Data Officer) jest zjawiskiem dość nowym, jednak coraz częściej stosowanym przez firmy, które dostrzegają rosnącą wartość sektora big data. W przypadku Naszej Klasy Sp. z o.o. te zadania będą w gestii odpowiedzialności Sobieszka, podobnie jak obszar marketingu.

Komentarze (1 - 1 z 1)

to jeszcze istnieje? pewnie same tam reklamy zżerają użytkowników ;-)
 4