Łukasz Szewczyk26.09.2013 (23:55)2 komentarze

Nissan LEAF tworzy przyszłość z TBWA

Agencja TBWA przygotowała kampanię wprowadzającą na polski rynek samochód elektryczny numer 1 na świecie - Nissan LEAF, należący do japońskiego koncernu Nissan Motor Co. Ltd. Model promowany będzie w telewizji, prasie oraz w internecie.
Nissan LEAF tworzy przyszłość z TBWA
Nissan wierzy, że technologia przyszłości powinna być dostępna dla wszystkich już dziś. Stworzony przez markę model Nissan LEAF to samochód całkowicie elektryczny, zapewniający swoim użytkownikom fantastyczne wrażenia podczas jazdy. Jest dynamiczny, niezwykle cichy, doskonale się prowadzi, a jego ładowanie nie trwa dłużej niż przerwa na kawę. Samochód nie emituje żadnych spalin, dzięki czemu jest przyjazny dla środowiska. Jest również bardzo ekonomiczny, pozwalając przejechać 100 km za mniej niż 7,40 zł. Na potrzeby polskiego rynku, agencja TBWA zaadaptowała zintegrowaną kampanię wprowadzającą samochód Nissan LEAF. Reklama w telewizji, prasie oraz internecie ukazuje niezwykłą radość wywoływaną u kierowcy i pasażerów podczas jazdy nowym Nissanem LEAF. Dodatkowo, na potrzeby akcji przygotowane zostały advertoriale, przybliżające dodatkowe zalety samochodu, którego nie trzeba tankować.
Nissan od lat jest jednym z największych globalnych klientów grupy TBWA. Polski oddział pracuje dla marki od 1995 r.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Taaaa...
A po 199km** będą Cię mijać na drodze kierowcy samochodów z silnikami spalinowymi ze zrozumiałymi uśmiechami na twarzach ;p
 1  
dziś właścicielem nissana jest renault, z dawnej jakości nie zostało już nic.
 0