Łukasz Szewczyk07.10.2013 (10:26)brak komentarzy

Ekran jak Ultrabook - Intel z niestandardową reklamą

W warszawskiej Kinotece zainstalowano pierwszy w Polsce ekran kinowy w formie Ultrabooka - laptopa nowej generacji. Innowacyjny projekt jest efektem współpracy firmy Intel z brokerem reklamowym największej sieci kin w Polsce - KinAds.
Niestandardowa reklama firmy Intel
To kolejna wspólna akcja promocyjna największego na świecie producenta technologii z KinAds. Innowacyjny projekt można zobaczyć w sali nr 7. Celem kampanii jest zaprezentowanie widzom najważniejszych zalet komputerów nowej generacji w nowatorski i nietypowy sposób.Wszystkie seanse poprzedza specjalny blok reklamowy prezentujący możliwości systemu operacyjnego Windows 8. Spot reklamowy w kreatywny sposób ukazuje płynność jego działania w oparciu o procesory firmy Intel.
Intel jest doskonałym partnerem biznesowym, który "czuje" kino i w pełni wykorzystuje wszystkie możliwości reklamy kinowej. Wzajemnie się inspirujemy, dzięki czemu powstają takie niestandardowe projekty. Cieszymy się ze wspólnie z Intelem możemy pokazać innym reklamodawcom, że kino poza możliwością emisji spotów, oferuje ogromny wachlarz możliwości i kreatywnych rozwiązań - mówi Kinga Dołęga - Lesińska, prezes KinAds
Niestandardowy ekran będzie wisiał w Kinotece do końca stycznia 2014 r. Firma Intel jest partnerem technologicznym, warszawskiej Kinoteki