Łukasz Szewczyk07.10.2013 (14:58)brak komentarzy

Havas Worldwide Health Warsaw debiutuje na polskim rynku

Grupa Havas Worldwide w Polsce wydziela specjalistyczną strukturę - Havas Worldwide Health Warsaw - zintegrowaną kompetencję healthcare stworzoną w ramach agencji sieciowej.
Decyzja o wydzieleniu odrębnej kompetencji wynika z wysokiej specjalizacji i ogromnego doświadczenia w obszarze healthcare management, jakimi może się pochwalić zespół specjalistów z różnych obszarów komunikacji zdrowotnej pracujących w strukturach Havas Worldwide w Polsce. Dzięki takiemu rozwiązaniu nowopowstała struktura Havas Worldwide Health Warsaw będzie mogła zaoferować kompleksowe usługi z zakresu zintegrowanej komunikacji healthcare.
Ponaddziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów dla branży zdrowotnej, wiele nagród i wyróżnień za prowadzone kampanie ATL, BTL, PR i digital, a przede wszystkim ogromna wiedza w kilkunastu obszarach terapeutycznych, w tym między innymi w zakresie diabetologii, transplantologii, kardiologii, urologii, onkologii, dermatologii czy zdrowia zwierząt, stawiają nas na czele agencji potrafiących kompleksowo odpowiedzieć na potrzeby klientów w sektorze zdrowotnym. Bez względu na to, czy prowadzone działania są kampanią zintegrowaną, czy wymagają bardziej sprofilowanego i specjalistycznego podejścia - powiedziała Katarzyna Przewuska, COO Havas Worldwide w Polsce
Dedykowaną strukturą Havas Worldwide Health Warsaw pokieruje Patrycja Rzucidło-Zając mająca wieloletnie doświadczenie w obszarze healthcare consulting & brand management.
Havas Worldwide Health Warsawto kolejny krok w konsekwentnie realizowanej przez nas strategii zintegrowanego podejścia do komunikacji produktów sektora zdrowotnego. Od lat tworzymy kreatywne i innowacyjne projekty, które zmieniają myślenie o leku, firmie czy problemie zdrowotnym. Wierzymy, że idea kreatywna i niestandardowe podejście w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem i doskonałą znajomością specyfiki branży medycznej to najlepsza recepta na sukces każdej realizowanej przez nas kampanii zdrowotnej - mówi Patrycja Rzucidło-Zając
Aby precyzyjnie dostosowywać działania do zróżnicowanych potrzeb klientów, w ramach struktury Havas Worldwide Health Warsaw wydzielono główne kompetencje. Odpowiadają one za komunikację zintegrowaną, z naciskiem na leki Rx, Gx i produkty specjalistyczne, skierowaną do środowiska lekarzy, a także za healthcare e-influence, marketing relacyjny i nowe technologie dla sektora zdrowotnego, jak również za działania z zakresu public and governmental affairs i komunikację z interesariuszami.