Łukasz Szewczyk17.10.2013 (23:37)2 komentarze

"Elektryka prąd nie tyka" w nowej kampanii Panoramy Firm (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa Panoramy Firm, która pokazuje różnice pomiędzy wyszukiwaniem informacji w Internecie, a lokalnym w Panoramie Firm.
Elektryka prąd nie tyka
Elektryka prąd nie tyka
Internet służy obecnie jako główne źródło wiedzy na każdy temat. Zawiera ogromny zbiór informacji w tym również z dziedziny informacji lokalnych. Niejednokrotnie są one nieuporządkowane i trudno do nich dotrzeć. Kiedy poszukujemy czegoś konkretnego, np. elektryka, dzięki takim rozwiązaniom lokalnym jak Panorama Firm w szybki sposób docieramy do uporządkowanych wyników w pobliżu miejsca, w którym się znajdujemy.Koncepcja kreatywna kampanii opiera się na przeciwstawieniu Internetu, oferującego globalne wyszukiwania, Panoramie Firm i wyszukiwaniu lokalnemu. Wykorzystanie prawdziwych, typowych dla Internetu filmów i zdjęć w filmie reklamowym, dotyczących pracy elektryka jest dowodem, że w Internecie znajdziemy wszystko, ale niekoniecznie to, czego konkretnie szukamy.
Świadomość marki Panorama Firm po udanym rebrandingu oraz kampanii mobilnej wzrosła, a sama marka jest pozytywnie kojarzona z wyszukiwaniem lokalnym zarówno przez użytkowników i klientów. W kolejnej odsłonie kampanii, realizowanej w tym samym czasie w całej grupie Eniro, kładziemy nacisk na edukację rynku, definiując rolę Panoramy Firm jako wyszukiwarki lokalnej - mówi Wojciech Komosa, Kierownik Komunikacji i PR

Akcja promocyjna realizowana jest w Internecie, mediach tradycyjnych, radiach lokalnych oraz na nośnikach outdoor. Działania wspiera również konkurs realizowany na oficjalnym profilu Panoramy Firm w serwisie Facebook, w którym można wygrać pięć godzin pracy elektryka. Kampania trwa 6 tygodni. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy EasyMedia oraz Eniro Polska. Kampania została opracowana przez agencję Forsman&Bodenfors, a jej adaptację przygotował Dział Komunikacji Eniro Polska. Akcja jest prowadzona w tym samym czasie w całej Grupie Eniro.

Komentarze (1 - 2 z 2)

tylko j... prosze ciebie....
 0  
bardzo fajna reklama... pomysł trafiony i łatwo zapamiętywalna, się panorama firm ostro zmienia... ciekawe co z tego wyjdzie
 0