Łukasz Szewczyk12.11.2013 (0:26)brak komentarzy

Public Dialog z nowym klientem z branży e-commerce

Public Dialog rozpoczyna obsługę PR serwisu Finmarket - największej na polskim rynku platformy do porównywania cen produktów i usług.
Od listopada 2013 roku agencja Public Dialog odpowiada za działania komunikacyjne platformy Finmarket. W ramach obsługi PR, agencja zajmie się między innymi: prowadzeniem biura prasowego, media relations, koordynacją działań Social Media, pozycjonowaniem eksperckim oraz komunikacją B2B. Podpisana umowa ma charakter bezterminowy. Ze strony agencji projekt obsługują: Agata Bittner - Account Executive i Karolina Partyka - Account Assistant.Łatwa w nawigacji platforma Finmarket pomaga użytkownikom zaoszczędzić pieniądze oferując podgląd najszerszej na rynku gamy produktów i usług w jednym miejscu. Całkowicie bezpłatny serwis umożliwia znalezienie i porównanie ofert z branży finansowej, turystycznej, telekomunikacyjnej, rtv, motoryzacyjnej, ubezpieczeniowej, transportowej i nieruchomości, jak również zestawia ceny produktów porównanych już przez istniejące na rynku portale.