Łukasz Szewczyk14.11.2013 (11:43)1 komentarz

Serce i Rozum z trafionymi prezentami w świątecznej kampanii Orange (wideo)

W tym roku Święty Mikołaj bezbłędnie trafia z prezentami, ponieważ do ich roznoszenia zatrudnił Serce, Rozum i celowniczego Renię. Rozpoczynająca się kampania autorstwa agencji Publicis promuje świąteczną ofertę Orange, w której dostęp do szybkiego Internetu i tablet są w super cenie.
szybka
Kampania jest realizowana pod hasłem "Trafione prezenty cieszą podwójnie" i można ją śledzić w telewizji, radiu i Internecie.
W warunkach zimowych szybka może się przydać, dlatego Orange oferuje coś specjalnego - superszybką Neostradę Fiber do 40 Mb/s w promocyjnej cenie 49 zł lub popularne urządzenie z dotykową szybką, zwane tabletem, za 1zł, jako dodatek do Neostrady, który można komuś dać w prezencie. Serce i Rozum uwielbiają sprawiać radość, dlatego tym razem urządzają sobie super zabawę, by precyzyjnie trafić z prezentami i zaliczyć kolejny komunikacyjny sukces - powiedziała Monika Zaręba, Account Director w Publicis Poland
O tym, w jaki sposób podróżują Serce i Rozum przekonają się widzowie kanałów należących do stacji: TVN, TVP, Polsat, Discovery oraz sieci AtMedia. Spoty radiowe będzie można usłyszeć m.in. w sieci Agory oraz stacjach RMF i Zet. Z kolei kreacje internetowe ukażą się m.in. w portalach Onet, gazeta.pl i YouTube.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Creative Director), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Manager), Malwina Stopińska (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Reżyserię spotu powierzono Sebastianowi Pańczykowi. Postprodukcją spotu zajął się Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest: MEC.

Komentarze (1 - 1 z 1)

tylko że za 49 PLN NEO 40 MEGA kosztuje przez jakiś czas potem drożej
 7