Łukasz Szewczyk21.11.2013 (17:47)2 komentarze

AdvertWay Drag&Drop w nowej kampanii Heyah "Dzień bez limitu"

Po statycznych captchach reklamowych, w których internauci przepisują slogan wyróżniony na kreacji cudzysłowem, przyszedł czas na captchę animowaną. Wystartowała akcja Heyah - pierwsza kampania wykorzystująca format AdvertWay Drag&Drop.
Kampania Heyah
W nowej kampanii, Heyah zachęca do korzystania z dniówki, czyli stałej stawki - 0,28 zł za cały dzień sms-ów, rozmów lub internetu. W działaniach reklamowych Heyah stosuje captchę animowaną AdvertWay Drag&Drop - nowy format w ofercie sieci reklamowej AdvertWay, prowadzącej kampanie w captchach antyspamowych.AdvertWay Drag&Drop, to dokonanie weryfikacji antyspamowej poprzez wykonanie prostego polecenia na kreacji graficznej metodą 'przeciągnij i upuść'. W kampanii Heyah, internauta ma za zadanie przeciągnąć monetę widoczną na banerze w wyznaczone miejsce na kreacji (oznaczone napisem 'upuść tutaj'). Kiedy internauta wykona polecenie (upuści monetę w odpowiednim miejscu), w boksie AdvertWay pojawia się ruchoma animacja, a następnie informacja o szczegółach oferty.Za realizację kampanii na zlecenie Starcomu odpowiada sieć AdvertWay, specjalizująca się w captcha advertising. Kreację do kampanii przygotował Engine.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Takiej captchy to ja jeszcze nigdzie nie widziałem :D w sumie lepsze niż zastanawiać się czy szlaczek to 5 czy jednak litera S :)
 2  
I didn't recognize any of them but the smlniig face (second one) seems very friendly. Is the firm really friendly? Or it's just a logo :SAll the best from Peru.
 0