Łukasz Szewczyk09.12.2013 (23:22)2 komentarze

Powstaje dział komunikacji korporacyjnej w Agorze

Od stycznia 2014 roku w strukturze Agory działać będzie nowy dział komunikacji korporacyjnej. Stworzą go połączone zespoły relacji inwestorskich i PR - biura prasowego spółki.
Szefem nowego działu będzie Nina Graboś, dotychczasowa dyrektor ds. relacji z inwestorami. Nina Graboś pracuje w Agorze od 2005 roku. W lutym 2009 roku została szefem działu relacji inwestorskich. Poprzednio była Sekretarzem Spółki w dziale prawnym, a także zastępcą dyrektora pionu Projekty specjalne, gdzie odpowiadała za sprzedaż i dystrybucję wydawnictw Agory. Wcześniej pracowała w dziale prawnym TU Allianz Życie Polska S.A. oraz w ABN AMRO Corporate Finance Polska Sp. z o.o.Zmiana związana jest z objęciem przez Urszulę Strych, rzeczniczkę i dyrektor ds. PR spółki, nowo utworzonego stanowiska PR Managera w pionie Czasopisma i prasa bezpłatna Agory. Magazyny są istotnym aktywem Agory - źródłem wartościowych i atrakcyjnych treści oferowanych czytelnikom na różnych nośnikach, dlatego spółka chce je dalej rozwijać i zapewnić im wsparcie komunikacyjne.
Urszula Strych jest związana z Agorą od 2005 roku. Od początku pracowała w dziale komunikacji - najpierw jako specjalistka, a od 2006 roku jako rzeczniczka prasowa spółki. Od 2009 roku kierowała biurem prasowym Agory i pełniła funkcję dyrektora ds. PR spółki.
Wcześniej odpowiadała za promocję i relacje z mediami w TR Warszawa (Teatr Rozmaitości) oraz w firmie teleinformatycznej Sprint.Od stycznia 2014 roku obowiązki rzecznika prasowego Agory będzie pełnić Agata Staniszewska, która pracuje w dziale komunikacji spółki od 7 lat. Wcześniej zajmowała się prowadzeniem działań PR i CSR w Instytucie Monitorowania Mediów oraz agencji Pegasus PR.

Komentarze (1 - 2 z 2)

spuszczając wodę można by powiedzieć GóWno idź do gówna he,he ;-)
 3  
Korporacyjne metody działania to szybki sposób na upadek firmy! I dobrze!
 3