Łukasz Szewczyk11.12.2013 (21:34)1 komentarz

Atmedia z większą ofertą tabletową

Poszerza się portfolio magazynów na tablety obsługiwanych reklamowo przez Atmedia. Biuro rozpoczyna sprzedaż kampanii w tytułach "SMAQ", "IN", "FUTU Paper" i "iMagazine".
Atmedia dołączają cztery nowe tytuły do oferty magazynów wydawanych na tablety. Biuro poszerza współpracę z Yellow Hat, który po podpisaniu umowy z inwestorem strategicznym, uruchamia nowe wydawnictwo cyfrowe - Smart Publishing i wprowadza na rynek dwa kolejne tytuły. Do kobiecego "iAM", męskiego "EGO" i lifestyle'owo-parentingowego "MyMamy", które są już w portfolio wydawcy, dołączą interaktywne magazyny tabletowe - kulinarny "SMAQ" oraz wnętrzarski magazyn "iN". Pierwszy numer "SMAQ" ukaże się w grudniu. Tytuł będzie połączeniem interaktywnej książki kucharskiej z magazynem lifestyle'owym. Przepisy zawierają funkcję "zakupy", która pozwala wysłać listę produktów mailem oraz funkcję "cook mode", umożliwiającą gotowanie z tabletem krok po kroku. Treści wzbogacają multimedia.
Magazyn "iN", już dostępny w AppStore, poświęcony jest tematyce urządzania i wyposażania wnętrz. Czytelnicy będą mogli kupić online wybrane elementy wyposażenia wnętrz prezentowane w "iN", a interesującymi ich treściami magazynu podzielić się w mediach społecznościowych. Oba nowe tytuły Smart Publishing, podobnie jak "iAM", "EGO" i "MyMamy" dostępne będą bezpłatnie w AppStore i Googleplay.

Poza nimi, portfolio tabletowe Atmediów wzbogacą też "iMagazine" oraz interaktywne wydanie magazynu "FUTU Paper".

"iMagazine" poświęcony jest technologiom i lifestyle'owi, przyciąga odbiorców zainteresowanych sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, nowinkami technologicznymi, ale także filmem, muzyką i kuchnią. Z kolei miesięcznik "FUTU Paper" dostarcza informacje ze świata biznesu, kultury, designu, architektury. Opisuje najciekawsze trendy i zjawiska, promuje sukcesy polskich twórców na międzynarodowych rynkach.

Komentarze (1 - 1 z 1)

AtMedia oststnio jest troche "w lesie" ale ten krok to absolutnie dobry kierunek smartphony, tablety, smartTV …dają wspaniałe nowe możliwości na dotarcie (wszędzie, w każdych okolicznościach) do treści wideo. Nie tylko wcześniej przygotowanych, czy VOD, ale też transmisji na żywo – komercyjnych, sportowych czy kulturalnych. Wszystko to może być do odbioru online w zaskakująco dobrej jakości i to bez potrzeby wypasionych płatnych aplikacji. Przy czym sam kontent może być PPV
----------------------------
www.eventsmedia.pl
---------------------------
 1