Łukasz Szewczyk07.01.2014 (17:14)2 komentarze

Wymówki Serca i Rozumu w nowej kampanii Neostrady (wideo)

Serce i Rozum pędzą na złamanie karku, by skorzystać z promocyjnej oferty Orange, ściągając na siebie uwagę drogówki. Rozpoczynająca się dziś kampania autorstwa agencji Publicis zachęca do zakupu Neostrady z telewizją lub FunPacka. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji i radiu.
Serce i Rozum - wymówka
Serce i Rozum dobrze wiedzą, a mysz im to wybaczy, że kto pierwszy ten lepszy. Gnają więc ile sił w mysich nogach, by zdążyć odebrać super prezent za złotówkę dodawany do Neostrady z telewizją lub FunPacka, ponieważ taka okazja może się już nie powtórzyć - powiedziała Monika Zaręba, Account Director z agencji Publicis

O tym, jaką wymówkę dla drogówki przygotowała para sympatycznych bohaterów dowiedzą się m.in. widzowie kanałów należących do TVP, TVN i Polsat. W przypadku radia reklamy usłyszymy m.in. na antenie rozgłośni: RMF i Zet.Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Manager), Malwina Stopińska (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Reżyserię spotu powierzono Sebastianowi Pańczykowi. Postprodukcją zajął się Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest: MEC.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Kampania może i nowa, szkoda tylko że oferta stara :P.
 2  
brak kreatywnosci i dluzszego myslenia. mamy 21 wiek i jak zaoferuja ciekawiej to sie skusze. niech obserwuja konkorencje i poprawia szybkosc i jakosc laczy.zawiesza sie czasem-zaklucenia tez sie trafia,ai z laczem tez czasem krucho niski przesyl danych,lub ich brak oraz zaklucenia. za 120 pln to powinienem miec pakietwypasiony ,a nie podstawowy.to powinno byc 40-80 mega internetu-standart,telefon wypas,telewizja pakiet sredni plus.te prezenty gratis,czy podstepna promocja do abonentu.
 1