Łukasz Szewczyk12.03.2014 (16:55)brak komentarzy

TeleTOON+ rusza z kampanią serialu "Grachi"

W związku z zaplanowaną na poniedziałek (7 kwietnia 2014 roku) premierą serialu "Grachi" stacja teleTOON+ uruchamia kampanię reklamową dedykowaną tej produkcji. Działania reklamowe rozpoczną się 13 marca i potrwają do końca czerwca.
"Grachi"
W ramach kampanii reklamowej serial będzie prezentowany w magazynach młodzieżowych "Bravo Girl", "Fun Club" i "Bravo". W "Bravo Girl" zostanie zorganizowany konkurs, w ramach którego czytelniczki miesięcznika będę mogły wygrać profesjonalną sesję zdjęciową w stylizacji "a'la Grachi". Zdjęcia laureatek ukażą się w czerwcowym wydaniu magazynu. Pod koniec marca rusza kampania reklamowa w internecie na takich stronach jak kotek.pl, bravo.pl, tvnplayer, youtube oraz w popularnych serwisach z grami. Kampania w mediach społecznościowych obejmie portale nk.pl i Facebook. Dodatkowo przez pierwsze dwa tygodnie kwietnia w Multikinie będzie można zobaczyć spoty reklamujące serial "Grachi" przed tytułami dziecięcymi i familijnymi. Reklamy serialu będą także obecne magazynach dla dzieci: "Monster High", "Littlest Pet Shop" oraz "Mia i Ja". Działania reklamowe startują 13 marca w magazynie "Fun Club" i zakończą się w czerwcu. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia.
"Grachi" to pełna zabawnych sytuacji i wpadającej w ucho muzyki telenowela o szkolnym życiu nastolatków, dlatego kampania została zaplanowana w mediach skierowanych do dzieci w wieku szkolnym. Widzowie teleTOON+ znajdą tu sytuacje, które znają z własnego doświadczenia, ale będzie tu też trochę magii. Serial bawi, wzrusza i pokazuje, że warto być koleżeński - mówi Agata Papis, brand manager kanałów dziecięcych MiniMini+ i teleTOON+
m

Serial "Grachi" podbił serca nastolatków w Ameryce Południowej. Został nominowany do wielu nagród, a w Meksyku i Argentynie zdobył m.in. tytułu najlepszego serialu telewizyjnego. Odtwórczyni głównej roli Isabella Castillo otrzymała liczne wyróżnienia i została okrzyknięta najpopularniejszą nastoletnią gwiazdą Ameryki Południowej. W polskiej wersji głosu głównym bohaterkom użyczyły Joanna Jabłczyńska i Maria Niklińska.